Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Dagen er over. Ett steg nærmere uke 9 !!

Hatt litt mens murringer igjen i dag. Er det normalt da ?

Også sliter jeg med noe som jeg egentlig ikke tror henger sammen med spiren i magen. Men på kvelden får jeg litt vondt i høyre side ribbein. Merkelig nok kun kvelden.

Nå er det natta.

Sove godt :) vel, er vel bare snakk om tid før jeg står opp igjen !! sulten😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiste mye skive med brunost etter sengetid da jeg var i uke 8-9! ;) Merkelig med ribbeinvondt, vet ikke hva det kan være.. Mensmurringer er vel greit, for det kan vel også være livmoren som utvider seg? Ha en fiiiin dag i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye murringer til tider rundt den tiden.. Jeg har notert at det ble værre rundt uke 11..... Noe jeg synes var ekstra skummelt iom det liksom skulle bli tryggere fra uke 12.. Tror derfor at mensmurringer er veldig vanlig, har ikke hatt så mye nå etter uke 13, roet seg veldig etter det i allefall. Tror denne spiren er en sterk en og at crinonen styrker den enda mer :nigo: hvor lenge skal du sette det? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me smurringer er helt normalt:) det strekker seg i alle kanter og da føles det slik samt/eller stikkinger. Heg har nesten hatt murringer hver dag. Avtok kitt i forrige uke, men hadde det igjen i går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere

Got å høre at murringer er normalt. Jeg tenker også samme tanken - at det skal strekke seg. Jeg har jo med egne øyne sett at den vokser veldig fort. Så da må den naturligvis har litt plass også!

Jeg la meg igår kveld, men måtte stå opp og spise ja! Så Pus og jeg satt nå der midt i natten og spiste. Så våknet jeg igjen tidlig i morres og Pus ble veldig fornøyd for enda litt mer mat. 😆😆 ellers er det mye do- flying om natta.

Vedrørende hvor lenge jeg skal gå på crinone er jeg usikker. På resepten står det til uke 12. Jeg har derfor bestilt time hos min gynekolog som fulgte meg gjennom alle abortene - for å få snakke med henne vedrørende hvor lenge. Det ve nemlig henne som satte meg på resepten. Timen er førstkommende mandag. Da får jeg nok litt svar. Prøver å skrive ned det jeg lurer på. Skal også sjekke ut hvor langt jeg har kommet de andre gangene, for nå begynner jeg å

Lure på på om jeg har nådd rekorden. Vi har hvertfall nådd rekorden med å se dn danSende spire 👌👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff i dag er jeg ikke venn med magen. Den "brenner" lissom ... På en rar måte. Rumler. Stikker. Drar. Litt luft kanskje. Ehhh egentlig ganske diffus følelse som jeg ikke kan forklare. Så i dag er det sofa dag under teppet foran tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tå se at det er flere som er under teppet foran tven i dag! Noen dager er bare sånn...! Helt sikkert at det tar på å gro baby! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️❤️ Uke 9 ❤️❤️❤️

Du er i uke 9.

Du har gått 8 fulle uker og 6 fulle dager.

Du er i 2:e kalendermåned.

Du er i 3:e graviditetsmåned.

Du er i trimeste 1.

Beregnet fødsel 11. apr. 2015.

Du har 217 dagar igjen till berberegnet fødsel.

Jippi! I går kveld spiste jeg taco og dæææven å luftsmerter jeg fikk etterpå! Det var så vondt!!!!! Lenge til jeg skal spise aånn krydder igjen altså. Var sikker på at jeg skulle stryke med! Heldigvis bedre i dag 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dårlige erfaringer med taco +graviditet selv, og fant ut at et par knep gjør ting bedre:

- ikke drikk noe boblete til maten

- lag krydderbalndingen selv i stedet for toro ferdigkrydder

- ta det rolig med løken

Dette hjalp en del, både på luft/mage og halsbrann! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen med oppskrift ? Del gjerne.

I dag har jeg vært litt bekymret. Jeg kan kjenne på

Følelsen av å ikke være sulten til å få det kastet på meg. Bang sulten på null

Komma null!

I tillegg har jeg hatt en del stikk i magen. Det bekymrer meg litt kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...