Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt sagt mayami - med glede og bekymring! I dag er graviditetafølelsen litt mer på plass. Rart hvordan det der svinger altså! Føler meg litt uggen og har hatt litt stikkinger i magen. Mannen er imidlertid fornøyd med voksende pupper 🙈🙈😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg! Gått litt i ett denne helgen men i dg har det vært

Sofa dag! Vært sliten og trøtt i dag! Hatt stikninger i magen og noe sult og uggen form. 🙏🙏🙏 garantert noen humørsvigninger også for satt å fulgte med på dette charter flyet som hadde fått

Problemer og som nettopp landet på Gardermoen. Jaggu satt jeg med hjertet i halsen pg tårene spratt når

Jeg så a alt gikk som det skulle 🙏🙏🙏 ( skal sies at jeg har ekstrem flyskrekk) Tror ikke jeg hadde satt meg i et annet fly med det første nei!

Takknemlig for å kjenne litt symptomer igjen 🙏🙏🙏 så det kan visstnok være ekstremt svingende!

Snakket litt med min gamle bestemor

I dag som vet om graviditeten og mine utfordringer underveis. Hun sa at i sin tid hadde de ikke ultralyd så hun skjønte ikke helt dette med å ha sett hjertet og frykten for ma! Dette visste hun ikke

Noe om! Hun sa først: klart det er noe inni der enda,det har jo ikke kommet ut. Skjønner at teknologien og vitenskapen har utviklet seg litt ja.

Tror det blir tidlig sengen i dag ja. I morgen venter litt handling og besøk hos en venninne som ikke vet noe om graviditeten - det skal bli en liten utfordring.

Tenker også å beholde timen min denne uken , ikke bytte den! Tenker at skjebnen har bestemt at timen skal være da legen har bestemt - så får

Holde på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er den værste påkjenningen jeg noen gang i hele mitt liv har opplevd !!!!!!!!

Startet med at jeg skulle sette crinone og når jeg tok den ut igjen så var det en del friskt blod på den. Jeg fikk aldeles panikk. Har ikke god erfaring med blødninger og kjente på den følelsen igjen :(

Heldigvis var mannen hjemme! Vi dro rett ned på sykehuset. Utrolig god service der! De tok oss rett inn. Og på ultralyden så vi en baby!!!!!! Den rørte på seg med armer og ben og et nydelig hjerte som slå!!!!! Det var fantastisk! Man kunne se at det var et lite menneske!! Helt utrolig!!!! Legen sa også at blødningen er nok uskyldig og skyldes albyl og crinone.

Nå er jeg bare livredd for neste gang jeg skal sette crinone. Det var den Vondeste følelsen noen gang!!!!!!!

Legen sa også at frøet mitt var stort! Nesten litt større enn uke 8. Men jeg håper det er et sunnhetstegn og at den får nok næring pga albyl e.

En grusom grusom grusom opplevelse men med en god avslutning. 🙏🙏🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh så bra!! Har nok tenkt å være der inne helt til termin og vokse seg stor og fin! 😁Også så koselig at dere fikk se et lite vesen. Denne gangen skal det gå bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så bra at det ble en happy ending her i dag! :) Bare sørg for å få masse oppfølging, for det er ikke bra å gå og bekymre seg sånn heller... Crinone er nok ganske tøff behandling for slimhinnene, så det er vel ikke så uvanlig at man blør litt. Og det ser ofte mer ut enn det faktisk er! For en lettelse - feire litt i kveld da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en fantastisk følelse. Men det var også en vakker vakker og ubeskrivelig følelse å se tårene hos mannen trille ustoppelig fra vi så det på ultralyden og hele veien hjem. Han tok på seg solbrillene og skjulte det. Men de trillet nedover kinnet. Huff. Håper det aldri skjer igjen!!!!

Nå må du holde deg i magen lille baby. Skulle gjerne vist dere bilde men aner ikke hvordan. Man ser så godt at det er et menneske.

Ville vært tragisk å

Miste - bursdag den 3 september og ville vært forferdelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at det var en sprell levende baby der inne! Kjennte jeg fellte en tåre ved det første inlegget ditt her.... Sikkert en utrolig lettelse for dere :hjerte:

Man kan legge inn bilde ved å bruke full editor, velg fil, legg ved denne filen :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...