Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med dagen din! :strix: Fint å høre at du har hatt en koslig da! :)

Jeg tenker at det går heeeelt fint i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til på ul i dag! Det går nok helt fint :nigo: jeg har også hatt litt sviende følelse oppe ved ribbeina.. Aner ikke hvorfor :sjenert: gratulerer med dagen som var i går, håper du koste deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg tror det hjelper !!!! 🙏🙏🙏🙏

Det var så koselig for hun sykepleieren som tok oss i mot pp mandag når jeg hadde blødning husket oss og ble med inn. Hun smilte og lo når hun så den lille spiren danse.

Nå skal jeg ikke tilbake før den 17. September. Ganske tett men god oppfølging. Men ringte gynekologen min som jeg gikk til ved de tidligere abortene mine. Hun satte meg ho på medisinene så ønsker å ta en prat med henne vedr hvor lenge osv. Fikk time førstkommende mandag.

Ps i går fikk jeg en bok : min svangerskapsdsgbok. Jeg må innrømme at jeg synes sånt er skummelt å skrive i. Synes det er litt tidlig. Tenk om det går galt. Og der har jeg sittet og skrevet og ødelagt boken. Men hvor lenge skal man vente med

Sånt? Den var jo koselig, men frykten tar overhånd !!

Nå har vi vært ute å spist lunsj og kost oss. Tilogmwd tillatt oss å snakke litt om baby. Selvom det fortsatt er tidlig

Og vanskelig. Skammer meg litt for er så redd for det slaget i trynet ev senere hvis det går galt.

Nå blir det faktisk en time på øyet! Veldig trøtt og sliten - og andpusten!!! Pluss nerver gjør jo ikke saken bedre lissom!

Takk igjen jenter for gode tanker 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går helt fint. Jeg har også en slik bok. Har ikke skrevet i den enda men har skrevet et brev til den lille om hvor ønsket den er og at vi nå har sett den på ul osv. Som jeg skal legge inni boka bare :-) det går jo an å gjøre i begynnelsen før du syns det er trygt.

💖

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God ide over her! Lurt å skrive ned ett sted etterhvert som tanker og følelser og opplevelser skjer, for det er utrolig hvor fort man glemmer sånt! Samme etter baby er født - trodde aldri jeg skulle glemme datoen jeg så den første tanna osv, men har ikke sjans uten å lure-kikke i boka! ;) Kjempebra at alt fortsatt var fint - også er det jo ikke såååå lenge til 17.sept! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...