Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Jo mine apper og utregninger tilsier også 11 april :-)

Men det kommer vel an på når første dag i site mens var og hvor lang syklus man har også?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nettopp - så med mine utregninger med bakgrunn i det du nevner tilsier 11 april. Og med å taste inn tilsvarende i formasjon i nedlastede apper får jeg samme informasjon. Men ingen leger som har nevnt noe da! Men har første svangerskapskontroll om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp - så med mine utregninger med bakgrunn i det du nevner tilsier 11 april. Og med å taste inn tilsvarende i formasjon i nedlastede apper får jeg samme informasjon. Men ingen leger som har nevnt noe da! Men har første svangerskapskontroll om en uke.

Mensterminen er jo også ikke sikker, den "sikkre"'terminen får man vel først på ordinær ultralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg fikk beregnet hvor langt jeg var i dag og det var tre dager forskjell i forhold til min egen beregning - men som hun sa : dette er ikke vitenskapelig korrekt. Og en annen ting : man får jo sjeldent fødsel på selveste termin dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en dag unnagjort og enda en dag nærmere uke 12!

Er takknemlig for hver dag som går smertefritt 🙏 og veldig glad

For å få ha hørt hjertelyden i dag ❤️❤️❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fantastisk å høre !! Nå må jeg prøve å håpe og slå meg til ro at dettw skal gå bra! Min gynekolog mente jo at den farligste tiden var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full av energi i dag !!!

Kanskje jeg får rydda litt her hjemme nå! Ser jo ikke ut!!!!

Men på en annen måte blir jeg bekymret - er det et dårlig tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full av energi i dag !!!

Kanskje jeg får rydda litt her hjemme nå! Ser jo ikke ut!!!!

Men på en annen måte blir jeg bekymret - er det et dårlig tegn?

nei ikke nødvendigvis! Skulle bare mangle å få litt mer energi vel? Jeg også begynner å bli bedre. Orker mer og har tilogmed trent litt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så bra !!:) med den pusten jeg har blir jeg bare sliten av å tenke trening. Men nå har jeg treningsforbud i tillegg da.

Merker at det blir mange pauser mellom slagene her hjemme i dag, men har fått unna litt! Skulle ha klipt gresset og det merker jeg at jeg gruer meg til! Kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippe gresset er vel kanskje noe man kan erstatte med en pause! Ikke vits å overdrive heller! ;) Masse energi er topp!! Dagene med dyne og dårlige serier på tv kommer fort nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De dagene har jeg i grunn hatt hele veien nesten men når jeg satt meg ned nå kjente jeg at alt er litt tiltak igjen ja ... Tror ikke det blir mye gressklipping!

Det får

Mannen ta!

Meeeen åpnet posten i dag og har fått fødeplass!!!! Wow! Det kjennes stort ut! Ikke søkt,

Men nevnte det for sykehuset da jeg var der sist.

Tenker at det er et trygghetstegn. De ville ikke sendt ut hvis faren for abort er stor 👏👏🙈🙈🙈😘❤️💖💖🙏🙏👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...