Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk jenter. I dag var jeg skrekkelig nervøs altså !!! Men det gikk fint heldigvis.

Den var vokst mye og var veldig aktiv ! Var vanskelig å måle den fordi den danset og hoppet rundt. Var så fascinerende at selv legen ble sittende og glane og le :) deilig følelse !

Nå a mor lære seg å slappe av litt ... Mannen min sa på venterommet : drt er jeg utrolig hvor fort hjertet ditt slår av nervøsitet. Det synes igjennom genseren. 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa lille danse babyen min 💖💖💖💖 helt helt herlig !

Nå mente sykehuset at svangerskapet er normalt og at jeg ikke trengte å

Komme tilbake dit for så tett oppfølging. Så skal ta kontakt med gynekologen og få til en ul i uke 13-14 før den ordinære i 18.

er så takknemlig 💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen er over. Når jeg stod opp i morres tenkte jeg at denne dagen har jeg null kontroll på! Heldigvis gikk alt bra ! Jeg hadde en indre pakt med meg selv om at dersom det gikk bra i dag så skulle jeg slappe av og senke skuldrene litt. Nå må jeg leve opp til det.

Er så glad og takknemlig for det 💖

Ønsker alle en god natt 💤💤💤💤🌹🌹🌹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Forstår at det er lettere for deg å slappe av litt nå:) deilig når de på sykehuset "friskmelder" dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt fortsatt går bra 😁 leste dette i stad, det betrygget meg faktisk! "Spontanaborter som skyles kromosomfeil skjer oftest tidlig i svangerskapet, vanligvis før uke åtte."

Tar det som at det er liten sjans for at noe galt skal skje nå. Så jo hjertet i uke 8. Og du har vært på ul på mandag! Så senk skuldrene og venn deg til tanken om å bli mor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jaa ganske bra. Litt for bekymret bare. Prøver å ta det rolig fram til ul i uke 12, men det er ikke lett altså :P også prøver jeg å tenke at det er jo ikke noe jeg kan kontrollere uansett. Men hører hjernen på meg? Nei, den fortsetter med bekymringene :P men ellers går det bra altså. Symptomene kommer og går merker jeg.

Hvordan er det med trøttheten din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hva du snakker om! Skremmende lik tankegang her også!

Trøttheten min er fortsatt ekstrem! Så trøtt at jeg kan sovne stående! Er jo nesten farlig for øynene faller sammen når jeg kjører bil tilogmed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah !!!! Vi runder enda en uke! Litt usikker på hvor langt for noen av appene mine sier 12 andre 11. Drt står "12 (11+0). Jeg velger å tolke det dithen at jeg begynner på uke 12 nå og har 11 fullførte uker bak meg. Uansett - enda ett steg pp veien :-)! Og med det tar jeg natta :) 💤💤💤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...