Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Hurra for 11 uker! :strix:

Pssst. Hvis du ser i innstillingene pø appene så kan man lfte velge om det fullgåtte uker eller pågående uke som vises:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en dag er over og jeg er inne i uke 12 med skrekkblandet fryd. Danser spiren min enda ??? 🙏🙏🙏

Jeg leker også med tanken om jeg kan være lenger på vei enn antatt. Dette henger sammen med at hcg var høy ganske tidlig. Testen ble positiv en uke før ikm og hcg ganske høy på selve ikm dagen. I tillegg har vi hørt hele veien at spiren er større enn gjennomsnittet. Dessuten føler jeg at den er tidligere ute enn det jeg leser om ukes indikatorene. Hmmmm men på en annen måte er det litt rart også fordi jeg er sikker på forrige mens, eggløsning og sex. Samtidig som gynekologen fastslo dag ved gu. Dog la hun på noen dager, men ikke så mye at det utgjorde noen stor forskjell.... Hmmmm

Noe å tenke på mens jeg vandrer inn i drømmeland 💤💤💤💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Cinderella! Jeg håper alt er bra med deg :)

Sikker på at det bare er en i magen? ;)

Endret av Askmeagain89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

er litt nedfor om dagen så har ikke hatt så lyst til å være her inne.....

Magen har vokst noe ekstremt denne uken. Er vel mest luft men buksene passer ikke. Så min første mammsbukse ble kjøpt i dag. I tillegg sliter jeg veldig med pusten - orker ingenting. Veldig andpusten! Også har jeg elstremt hjerteslag. Doble slag og kjenner dem helt oppe i halsen! Ekkelt ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er neste legetime?:) det er nok ikke noe farlig, m er jo hreit å bli lytta på. Jeg hadde veldig hjertebank når jeg var så dehydrert, er en ekkel følelse... :) tenker mye på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertebank er kjempeekkelt! Og veldig slitsomt.. Kanskje lurt å bestille en ekstra legetime bare for å være sikker? Bra at lille sprellebaby har det fint da - mor plager går tross alt over etter en (laaaaang) stund! :) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag har vi 12 fullførte uker :) men nå merker jeg at en ultralyd er savnet. Vi skal ikke på ultralyd før neste fredag igjen. Vi har derfor ikke tenkt til å fortelle det til noen før etter det. Gleder meg vilt til å dele nyheten :) vi har allerede delvis planlagt hvordan vi skal fortelle det tiø svigers men er enda veldig spent på reaksjonen.

Opplevde noe uhyggelig forrige dagen. Det er heller ikkw første gangen. Men synes det er så direkte frekt av mennesker. Greit nok at de ikke tenker på det værste men allikevel - spar meg! Møtte en gammel bekjent jeg ikke har sett på hvertfall ti femten år. Vi hadde så vidt snakket i ett minutt før hun fyrte løs : ja er det ikke på tide å få baby snart da! Jeg er så lei! Hvorfor bry seg? En vakker dag kommer Jeg til å svare : jo da, vi prøver men vi har bare hatt seks aborter på ett år! Da tenker jeg smella får en annen tone ja😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så tankeløst å spørre om sånt!! Og så veldig fristende å bare slenge sannheten i trynet på dem, men det er jo ikke noe de har noe med. Jeg har sagt det til noen som har spurt, bare sagt at nei, jeg kan ikke få barn jeg... Ble stille ja...

Men nå blir det jo baby på dere!! :) :) :) Så kan de begynne å mase om søsken... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, akkurat det syns jeg at du skulle svart henne! Frekkhetens nådegave altså! "Dessverre" er det ikke noen som har sagt noe slikt til meg, for jeg hadde faktisk hatt utrolig morro av å sette de ordentlig på plass!

:vinke: Hei forresten! Har sniklest litt her, og på tide å "melde sin ankomst" Litt av en reise du har vært med på tidligere, og så fortjent og godt å se at det virker til å gå bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Androide 👏👏👏👏🌹🌹 hyggelig med nye lesere!

Ja det er toppen av frekkhet! Jeg har svart det en gang, men ikke ansikt tiø ansikt. Men ei venninne som til stadighet maste! Så skrev jeg bare sant som det var at vi har nettopp mistet i en abort. Og det gikk fra masing ukentlig til å ikkw høre noen verdens ting mer! Men synes det er så frekt gjort, for dem som spør så har dem omtrent bestilt deres barn på

Postordre og fått dem dagen etter. De tenker ikke over at andre kan fsktisk slite litt! En annen episode var Facebook. Jeg kommenterte vel et bilde av en venninne med babyen sin. Skrev vel gratulerer eller noe slikt. Og en tredjeperson skrev da : ja nå er det jammen meg på tide at du får deg sin egen også. Hva venter dere på! Den husker jeg var tøff, for det var bare uker etter ma min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I know !

Noen dager tenker : er det fortsatt noe der inne i magen? Jeg har vært bortskjemt med ultralyder og det er bare en uke siden sist men det føles som en evighet! All ære til dem som ikke får en eneste ul før sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know !

Noen dager tenker : er det fortsatt noe der inne i magen? Jeg har vært bortskjemt med ultralyder og det er bare en uke siden sist men det føles som en evighet! All ære til dem som ikke får en eneste ul før sent.

Jeg hsr også slike tanker om dagen. Slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt Cinderella. Er utrolig hva folk skal blande seg i og spørre om. Du får trøste deg med at snart er det din tur til å fortelle om det lille nurket dere venter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...