Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Hmmmmmmmmmm i går hadde jeg masse energi. Fikk gjort en del men var jo er slakt på ettermiddagen. Samtidig følte jeg en form for dårlig samvittighet med å gjøre så mye. Men normale gravide jobber trener og står på så sånn sett skal jeg ikke føle det! Men når man har så lite symptomer som meg og k tillegg får litt energi så blir man bekymret og små redd!

Jeg må prøve å slå meg til ro med tanken om at dette går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må prøve å slå meg til ro med tanken om at dette går bra

Gjør det :) Det er like normalt å ha mye symptomer som å ha lite symptomer. Og det er heller ikke unormalt å bli sliten og trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Du har et poeng :)

Veldig plaget med utflod og murringer i dag. Kjennes lissom ut som skikkelig mensen smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alt og enda litt til er det verdt!!!

I dag var jeg en liten tur ute for å handle inn litt små greier. Er hjemme alene i kveld da gubben måtte jobbe så skal kose meg med litt taco men uten krydder! Forlag til erstatning ? Jeg landa på sofaen og her ble jeg liggende! Såååååå ufattelig trøtt og sliten jeg ble! Alt er så tiltak !!!! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco gikk så

Mye bedre uten krydder. Nå skal det sies at jeg hadde veldig lite kjørt - men på en annen side ble det sunn taco da! Men så irriterende a!!!!!! Kjøpte en dobbelpakke med spisemoden avokado og selvfølgelig var den ene råtten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmmm lurer veldig på å kjøpe sånn angelsounds eller heart doppler ... Tenker at den vil roe meg ned men mannen mener at jeg vil få panikk hvis jeg ikke finner hjertelyden ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm lurer veldig på å kjøpe sånn angelsounds eller heart doppler ... Tenker at den vil roe meg ned men mannen mener at jeg vil få panikk hvis jeg ikke finner hjertelyden ..

Det er sikkert mer en kilde til stress og bekymring enn beroligende :) Legen fant ikke hertelyden på lillegutt i overigår og måtte lete lenge :o Det var ekkelt, og da var jeg på legevakten liksom!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff den følelsen må være grusom! Dette var utvendig ul? For ved innvendig

Så kan man jo se liv tiltross for at man kanskje ikke hører ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey! Styre unna den da kanskje ..... Takk for tips!:)

Nå har jeg faktisk tatt kvelden! Blitt en lang dag alene og det er litt kjedelig!! En liten handletur tok piffen ut av meg og jeg lands på sofaen for resten av dagen. Mye driiiiiit på tv men sånn er det bare! Tror det er litt hormoner ute å går for jeg griner til absolutt alt! Så på ett eller Anna program ( som normale mennesker ikke griner av) og begynte selvfølgelig å sippe. To sekunder etter ringer mamma og siden jeg har sippa såpass spør hun meg om jeg har blitt forkjøla! Haha kunne jo ikke si at jeg satt i sofaen og grein så måtte si at nesa var tett ! Endte opp med idol og jammen sippa jeg et par ganger der også! Hehe morsomt for det betyr jo bare at noe skjer inne i denne kroppen!

Tydelig at symptomer kommer og går akkurat som de vil! Puppene har vært svært lite ømme de siste dagene men i kveld har de vært merkbare tunge og ømme igjen! Som en av og på knapp!! De er ikke like vonde men de er på en måte sprengte og tunge! Ellers så har brystvortene blitt større og sterkere i fargen! Tilogmed fått litt nippler 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

På mandag venter første svangerskapskontroll. Jeg håper legen har satt av litt lenger tid enn til en vanlig time! Gru gleder meg! Gleder meg litt for å ha kommet så langt men gruer for det føles enda feil å glede meg over dette ... Hvis dere forstår !!....

I morgen er det 10 uker eller 10+0 ..... Aldri kommet så langt og er så evig takknemlig for hver dag som går fint 🙏🙏🙏

Nå tar a mor kvelden ! Mannen er fortsatt ikke hjemme og ingenting på tv og snart liggesår av denne sofaen!

Sov godt jenter 🌃🌃🌃🌃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg styrer også unna doppler, vet jeg kommer til å få panikk om jeg ikke finner hjertelyd;)

Håper du får sove godt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt doppler 🙈 sikkert IKKE det lureste jeg har gjort. Men blir det en kilde til mer vondt en gidt så hiver jeg den! Enkelt og greit.

Bra tacon funket. Sov godt! Og gratulerer med snart 10 uker!! :D er 9 uker i dag jeg👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeeeeeyyyyyy!!!!!

Ps fortell om doppler erfaring når du har prøvd

Løper tilbake til Jon blund 💤💤💤💤💤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker i dag! Jeg føler meg jo ikke særlig gravid sånn egentlig men wow 10

Uker!!!! Milepæl ! Har sovet utrolig dårlig i natt og hatt noen merkelige drømmer! Flydd på do altfor mange ganger. Flyr faktisk mer på do om natta enn om dagen!

Ligger i sengen nå og prøver å samle energi til å stå opp!!! Så sulten a gitt! Mannen har dratt på jobb, så bare å lage sin egen mat her!

Lurer på hvordan kynnere kjennes ut jeg! Leste en del på nett og mange skriver om disse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 10 uker!! :hoppe: Synes nå du høres ganske gravid ut jeg - sulten og tissetrengt! :fnise: Kynnere er ikke noe å trakte etter. En rar følelse hvor magen blir helt hard i et minutt eller så. Mine har denne gangen vært litt vonde i perioder, og da hjelper det bare å legge seg ned og puste dypt. Det er visst sunt, som en forberedelse til fødselen, så satser på at det går like greit denne gangen som det gjorde sist! ;)

Ha en strålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for 10 uker :strix: jeg går også mer på do om natta en dagen! Er egentlig litt glad for at jeg sprang på do i natt, det betyr at væskebalansen har nok normalisert seg;) de to værste dagene var jeg ikke oppe om nettene.. :)

Og du har da en del symptomer?:) jeg synes i alle fall du høres veldig gravid ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må nok på normal-listen ja.. Jeg har ikke hatt den plagen denne gangen, annet enn på dagtid når hun øver kickboxing på blæra mi... Utrolig ubehagelig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg så huepine og så sliten! Alt var tiltak men allikevel var det mye som måtte gjøres! Det sies at hvis først en hvitevare ryker, så ryker det totalt tre på rappen! Jeg signerer den! Så i går ble det tur på elkjøp. De turene blir sjeldent billige :(

Hadde så lyst på saftig biff i går! Tanken var å dra ut å spise med mannen, men sånt blir også fort dyrt i tillegg hadde jeg så huepine at det bøy meg i mot! Endte opp mwd en bedre biff middag fra Rema! Men skrekk og gru 😱😱😱😱 to stk biter med pepperbiff til en pris av 170 kroner !!!!!!!!! Ikke ble den så saftig heller for vi var så opptatt av at den var totalt gjennomstekt!

Våknet i morres og hadde ikke lyst til å gå ut av sengen! Hadde en mor

Som ville ut på tur og en mann som ville ha meg med til svigermor! Jeg orket ingenting! Lå der til 1300 og stod motvillig opp! Tror jeg er litt følelsesladet for det ble en liten diskusjon med mannen som endte i tårer for meg selv når han hadde dratt! Hva den handlet om? Hmmmm humørsvigninger.... Jeg følte han kun prioriterte jobb og trening og ikke tid til meg! Og når han da ringte broren sin for å spørre om de skulle finne på noe ble jeg veldig lei meg! Hvorfor ikke finne på noe med meg! Teit? Ja egentlig.... I tillegg ble jeg sur og vonbroten for at han må

Mases på ti ganger for å gjøre noe! Bedt han klippe dette gresset førti ganger men enda ikke gjort! Han sa han skulle besøke moren sin og ta det gresset etterpå ! Vel, nå er klokken 1615 og han er enda ikke hjemme! I tillegg skal han på ett jobbmøte klokken 1900. Så jeg tok det

Dumme gresset selv! Noen ganger irriterer det meg at jeg ikkw kan la ting vente, istedenfor gjør jeg alt selv og han slipper! Så da ligger jeg her som et totalt slakt!!!! Kjempe trøtt

Og sliten!

I morgen er det svangerskapskontroll ...

Hmmm ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...