Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for 10 uker :strix:

Angelsound gjorde dagene frem mot ord UL mye bedre for meg.. Jeg fant hjertelyden hver gang, en gang måtte jeg lete litt men fant den ganske så raskt. Bekymret meg veldig etter hjem hadde vært i gjennom en MA, så synes det var en god rutine å ha en gang i ny og ne. Håper du har en fin søndag! :klemmer:

Endret av sommerfuglen1982
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli bra med kontroll i morgen. Men det blir vel mest prat og lite sikkre svar! Men å få utløp for litt følelser blir nok bra!

Veldig i tvil om den angelsound greia!!! Har også

Hørt at det ikke anbefales overfor fosteret .... Hmmmmm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid bra å gå på kontroll:):)

Jeg føler det også slik at mannen alltid er ute, men egentlig så er han jo en del hjemme:) er bare jeg aom alltid er hjemme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jo men mannen her i gården er faktisk mye ute .... Veldig spent på dette gresset som skal klippes i dag for han har enda ikke kommet hjem og jeg kjenner jeg er på krigsstien nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jo men mannen her i gården er faktisk mye ute .... Veldig spent på dette gresset som skal klippes i dag for han har enda ikke kommet hjem og jeg kjenner jeg er på krigsstien nå!

Forstår frustrasjonen din :) dere får ta en prat å se om han forstår hvordan det er å bare være hjemme. Hvordan han hadde hatt det om han var i din situasjon..,:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel trodde han forstod i morres da han sa han skulle bruke med tid på meg! Men han kom hjem nå og omtrent snudde i døren fordi han måtte rekke ett møte klokken 1900. Vel, ikke mye forståelse ! Jeg ble så sinna at jeg sendte en stygg sms og stemningen ble ikke god nei ... Dumme mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli bra med kontroll i morgen. Men det blir vel mest prat og lite sikkre svar! Men å få utløp for litt følelser blir nok bra!

Veldig i tvil om den angelsound greia!!! Har også

Hørt at det ikke anbefales overfor fosteret .... Hmmmmm

Har også lest en artikkel vedr det... Forøvrig intervju med gyn som ga meg crinone-resepten...

Jeg spurte fastlegen min og jm, pga de bruker det selv på kontrollene jeg har vært på. De sa begge to at bruk av dette med måte var ikke påvist å skade. Det denne gyn sa var at det verken var påvist skade eller at det ikke skadet...

Jeg valgte derfor for å gjøre situasjonen min enklere... Slappe av mht at det fortsatt var liv i den lille kroppen, sove bedre og bevare den trygge følelsen som jeg har hatt når jeg har gått ut igjen fra ul og kontroll underveis å prøve en slik sak.. JEG har ikke angret, men det er mitt valg og synspunkt. Jeg har brukt den når jeg har følt behov dvs om jeg har følt at formen plutselig føles veldig ok eller at puppene over litt tid ikke har vært det spor av ømme lenger osv. Har vel gjs brukt den en kveld i uka. Ofte på søndag... Da har jeg gått en ny uke i møte med en trygg og god følelse, jeg har hørt verdens fineste lyd og jeg vet at det antakelig står veldig bra til med den lille.. Men det er sånn jeg har følt det. Jeg er av den oppfatning at den lille ikke har det optimalt når mor er urolig og nervøs flere ggr i uken heller pluss at det er viktig for fosteret at mor klarer å sove godt og slappe ordentlig av. Om du ikke føler du trenger en slik så er jo det veldig bra, sparer penger og utsetter ikke den lille for den evt risikoen som det spekuleres i :rodmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel trodde han forstod i morres da han sa han skulle bruke med tid på meg! Men han kom hjem nå og omtrent snudde i døren fordi han måtte rekke ett møte klokken 1900. Vel, ikke mye forståelse ! Jeg ble så sinna at jeg sendte en stygg sms og stemningen ble ikke god nei ... Dumme mannfolk!

Æsjda... Ikke noe gøy.. Har han kommet tilbake nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp kom akkurat inn døren .....

Pus er i dårlig form i dag :( ikke vil han ha mat vann eller

Snacks :( ikke maser han sånn som han pleier heller ... Han vil helst bare slappe av for seg selv. Synes sånt er ekkelt :( min lille baby 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp kom akkurat inn døren .....

Pus er i dårlig form i dag :( ikke vil han ha mat vann eller

Snacks :( ikke maser han sånn som han pleier heller ... Han vil helst bare slappe av for seg selv. Synes sånt er ekkelt :( min lille baby

Er han ute eller innekatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det hender han har noen sånne dager. Han følger med når vi leker osv. Han har gjort fra seg på do ... Lar han bare hvile og håpe på en bedre dag i morgen 🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hender han har noen sånne dager. Han følger med når vi leker osv. Han har gjort fra seg på do ... Lar han bare hvile og håpe på en bedre dag i morgen

Ok, var akkurat den doen jeg lurte på:) satser på at han er bedr i morgen! Hvis ikke ville. Jeg tatt en tur til dyrlegen tror jeg:):) god bedring til pus og god natt til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er litt mer oppegående men han er ikke i form. Han reagerer på lek og følger med men har ikke sett han spise eller drikke. Har tving i han litt vann. Når jeg setter frem mat smatter han og går. Tydelig at han er kvalm! Han har vært sånn før også men lenge siden. Han stod opp når vi stod men var ikke så Intr og gikk å la seg igjen!

Han vil ikke kose eller male. Mannen mener han har hatt det samme før og at vi bare skal la han hvile. Jeg er jo nervevrak !

Han er veldig var på nye produkter. Han blir alltid dårlig når vi hr prøvd p bytte mat. Nå har jeg faktisk gitt han noe nytt snop. Han elsket men vil ikke ha nå! Lurer på om han kanskje kan ha reagert på det! Vet ikke om keg skal la han hvile eller ta han med til veterinær ... Begynte i går ettermiddag så kan bare se an dagen i dag! Jo han kastet opp en gang i natt! Må være kvalm ....

Sitter nå på legekontoret og venter på kontroll. Spent!

Håper Pus er bedre etterpå 🙏🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med kontroll:):) lykke til! Er han ikke bedre når du kommer hjem kan du jo ta en telefon til dyrlegen og få råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står

Opp rusler litt rundt og legger seg igjen. Vil ikke ha mat tiø tross for at han fikk servert toretters her. Bestilt en time til i morgen uansett.

Legetimen min derimot gikk raskt. Litt rart hele greia. Hun mente det var for tidlig å ta blodprøver og fylle ut helsekort osv. Fikk forlenget sykemelding og

Spurt et par spm også skulle vi ta alt det andre om to uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...