Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Hjelp ble litt redd nå som jeg leste st høy hcg kan bety misdannelser eller downs. Jeg hadde jo ganske høy!

Vi er utredet for kromosomfeil begge to og alt så bra ut ... Men nå fikk jeg noe nytt å bekymre meg for :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det er alltid noe å bekymre seg for! Det går helt sikkert bra, det er vel kun i ytterst få tilfeller at høy hcg faktisk betyr dette.. Det er fryktelig vanskelig, men forsøk å ikke lese om alt mulig rart! Oftest ender det kun med unødige bekymringer og nervøsitet. Lett å si.......! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja lett å si ..... Mye man kan lese på nett og mye man kan bli skremt av!

Men også lest at det kan være positivt eller det kan bety jente. Men man henger seg jo så klart opp i det negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det den googlinga da! Keg slapper mye bedre av nå som jeg ikke googler alt mulig:) hvis det er noe galt med spira,, så kan jeg ikke endre det nå uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er fullstendig klar over det, men ...,

Både mor mann og lege sier det samme ..... Så jo en smekk på hånden er fortjent :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte fra en biolog-venninne at man får større pupper når man er gravid med jente enn man får med gutt. Den typen fakta er mye mer interessant! ;) Stemte her - så lenge det viser seg at UL og jeg selv har rett denne gangen! Mye god info å finne når man googler (vet ikke hva jeg skulle gjort uten google på nattbordet med nyfødt baby midt på natten), men også mye som man ikke trenger å forholde seg til. Og for all del, styr unna fødselsvideoer på youtube!! Skrekk og gru, snakk om å lage seg fødselsangst! Been there, done that, bought that t-shirt too! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe fantastisk !!

Jeg har hørt ulike ting knyttet til kjønn også men viktigste for meg er at babyen er frisk.

I stad satt jeg å så på reklame og et Guttenavn falt ned i hodet mitt helt

Pladask!!! Men skal holde det hemmelig for min mann til ev etter ul i morgen. Vil først se at alt er bra! Halvannen uke siden forrige ul og det føles som en evighet!

Ei venninne sv meg var nettopp på ul i uke 12-13 og de fikk vite kjønn nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig tidlig å få vite kjønn! Heldig med vinkelen da... Jeg måtte ha to UL (ordinær og en til) for at de skulle kunne si det med noenlunde sikkerhet! Er enig i at et friskt barn er det aller viktigste, men det er jo moro å gjette på kjønn også! Og se om sånne kjerringråd stemmer! I følge de rådene jeg har lest skulle lille vært jente og Snusket i magen skulle være gutt.. Kan jo hende Snusket er gutt, men lille er definitivt ikke jente! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er veldig

Morro å spekulere i det ja! Sier meg enig! Noen anbefaler også å ta en ring og feste i hårstrå og holde dette over magen. Så kan man se kjønn på bakgrunn av bevegelse.

Også har jeg lest om andre ting som feks symptomer osv som tilsier kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha her var det mange artige triks ja! Kjente at eg ble skikkelig nysgjerrig på slutten av artikkelen og håpet han skulle skrive noe sånt som at de hadde sjekket kjønn allikevel, men nei ..... Spennende !

Da har jeg tatt kvelden! Timen ganske tidlig i morgen til ul, men hvorfor i all verden gruer jeg meg mer denne gangen ????? Det føles så alvorlig lissom! Ååååååååååå vil få det overstått og komme smilende ut derifra! Grusomt grusomt og atter grusomt ...... 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀🙀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...