Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Prøv åikke google så mye! Det fyller hodet med så mye drit

Og tror nok st alle gravide har de tankene rundt det med å fortelle og så er det plutselig ikke noe der allikevel. Tror nok ikke vi gjør det fullstendig offentlig før etter ordinær ultralyd... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja til ticker! :hoppe: Jeg har også en tendens til å over-google, og det er ikke så lurt. Mye fin info å finne men også mye synsing og motstridende argumenter. Det med antall UL og sånn er et slikt tema folk aldri er enige om. Tenker som deg at så lenge helsevesenet tilbyr det, så kan det ikke skade. Bedre det enn at man går og bekymrer seg ihjel fordi man ikke vet hvordan det står til! Sex er også helt greit i svangerskapet, men vær obs på at man får lettere blødning etterpå enn man gjør ellers. Ingen grunn til å freake ut om det skjer (haha... Look who's talking!!) og det er visst heeeeelt normalt! Ellers er det mange kloke damer her på KG som svarer på dumme spørsmål av alle slag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja til ticker 👍👍👍👍 men jeg er grønn på det tekniske ! Hvordan i all verden gjør man det?

I ettermiddag / kveld har jeg hatt helt rare følelser i magen / underlivet. Vet ikke hvordan jeg skal forklare dem. Kanskje litt menstruasjonsmurringer. Litt sånn trykk eller stikkinger. Hmmmmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på en tilfeldig ticker (en av mine for eksempel) så kommer du inn på siden hvor du kan lage deg en. Sikkert flere sider med andre design, bare å shoppe rundt! Du legger inn de valgene og tekst du vil ha med, også får du generert en link. Denne kopierer du og limer inn i signaturen din ved å redigere profilen din på KG! Kort fortalt - alt står på nettsiden deres gva du må gjøre. Jeg sliter bestandig litt med å kopiere rett adresse (er flere alternativ alt ettersom hva du skal bruke den til, forskjellig til f eks forum og facebook), men det skal være ganske enkelt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg skjønner kngenting av disse ticker greiene. Mulig at det skyldes mobil og ikke pc! Hverken finner dem eller skjønner noe! Og jeg blir jo så irritert av sånt. Hehe.

I dag skulle jeg hatt hysteroscopi undersøkelse. Måtte ringe dem og dobbeltsjekke st

Timen var avbestilt. Glad jeg gjorde

Det - for der var det skjedd noe feil og den stod oppført enda. På en måte glad jeg slipper den! Håper jeg aldri må ta den heller!!! 🙏🙏🙏

Våknet i dag med en uro. Blir litt koko i hodet av symptom jakten. Mye

Murringer i går. Men borte i dag. I natt hadde jeg så ømme pupper at jeg måtte ligge på ryggen. Men i morres var de helt fine. Hvordan fungerer denne kroppen egentlig??? Er det virkelig så fort av og på? Og når skal denne etterlengtede kvalmen komme !!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ikke så kjekt når man føler seg grønn på slike ting;) når var første dag i siste mens og når er termin? Eg kan lage en for deg, så kan jeg poste linken her og forklare hvor du skal lime den:):)

Ja, det er rart hvordan det svinger.. Det med ømme bryster er veldig svingende for meg også.. :)

Håper at du slipper kvalmen jeg da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne tusen takk :)

Skal vi se ... Første dag i siste mens 5 juli. Og i følge app så er termin 11 april 2015 ;)

Nå er jeg spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er linken: st91p2.png

Steg for steg:

1. Kopier linken.

2. Trykk deg inn på "min profil"

3. Velg "rediger profil"

4. Velg "endre signatur"

5. Lim linken inn i boksen nedenfor og lagre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det vil ikke gå .... Prøvd å lage en selv nå men får bare selve linken.

Velger html / kanskje det er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...