cinderella_h Skrevet 25. september 2014 Forfatter #541 Del Skrevet 25. september 2014 Jaaaaaa gleder meg som et lite barn til å Fortelle !!!!! Min store drøm! Spent på hvordan folk reagerer. Litt nervøs for at folk skal si : ja det var på tide eller noe i den duren .. Men men ... Forresten, noen med gode ideer om hvordan fortelle på en morsom Måte ? Del gjerne 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 25. september 2014 #542 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Nå skal jeg til svangerskapskontroll hos fastlege til uka. Mon tro om dem leter hjertelyden ... Vanligvis gjør de ikke det ved den første kontrollen rett og slett fordi det kan være vanskelig å finne. Fastlegen min ved første svangerskap måtte faktisk lete lenge for å finne hjertelyd etter OUL. Men din fastlege kjenner vel din historie og kan hende hører etter allikevel For den første kontrollen er det sjekk av urin, blodprøver og utfylling av skjema som står på agendaen Endret 25. september 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 25. september 2014 Forfatter #543 Del Skrevet 25. september 2014 Takk for info:) jeg trodde jo jeg skulle ha denne kontrollen for to uker siden da jeg var der. Var jo egentlig satt opp tiø det men legen syntes det var for tidlig. Denne gangen er det satt opp dobbelttime. Synes det blir rart å sitte å planlegge pg Snakke om det når man ikke har sett dansespiren danse på en stund. Hmmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 25. september 2014 Forfatter #544 Del Skrevet 25. september 2014 Flere som sliter med huepine ? Denne uken (12) så har jeg slitt med huepine daglig kommer gjerne utpå dagen og er ekstrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 25. september 2014 #545 Del Skrevet 25. september 2014 Fastlegen min sa i dag at hun syns det er litt tidlig å lete etter hjertelyd - jeg er 19+3. Jeg svarte at siden jeg kjenner liv hver dag, er det ikke så farlig. Jeg har slitt med hodepine i fem-seks uker. Ble sykmeldt for dette samt høyt blodtrykk for to uker siden, og sykemeldingen ble forlenget med tre uker i dag. Håper det slipper snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 25. september 2014 Forfatter #546 Del Skrevet 25. september 2014 EsSie - det må være grusomt å gå sånn i så mange uker !!!! Håper sykemeldingen vil hjelpe deg. Men kjenner du liv nå? Hvordan vil du beskrive det og fra når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 25. september 2014 #547 Del Skrevet 25. september 2014 Ja, det er ikke noe greit. Pleier jo å ta en mix av paracet og ibux når jeg får hodepine, nå tar jeg kun paracet, og prøver også å begrense det. Lindrer å ligge i ro i mørket med kald klut i panna - kjipt i lengden.. Hmm.. Begynte å kjenne liv for ca to uker siden, var hvertfall ganske sikker på at det var dét det var. Kjentes da ut som leamus, på en måte - eller at noen pirker borti deg på innsiden av magen. Nå er bevegelsene kraftigere, og jeg kan kjenne dem innvendig og utvendig daglig. Samboer har også kjent. På OUL så jeg benet hennes spenne fra samtidig som jeg fikk et dult Fikk også bekreftet at morkaken lå bak - jeg syns jo egentlig jeg kjente liv tidlig. Kjenner forresten dulting nå, ligger skrått over på siden, med magen ned i madrassen - og det var vel sånn jeg lå første gang jeg var rimelig sikker på at det var henne jeg kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. september 2014 #548 Del Skrevet 26. september 2014 Hodeverk her også, kjenner det kommer fra nakken så blir en tur til kiropraktor i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. september 2014 Forfatter #549 Del Skrevet 26. september 2014 Da kan vi sette hodeverk på listen over symptomer! Jeg er skeptisk til medisiner og tabletter så styrer unna disse og sa slipper ikke denne hersens hodepinen så lett nei! Men drikke mye vann pleier å Hjelpe! Jeg gleder meg så mye til Å kunne kjenne litt liv! det skal bli en annerledes opplevelse. I dag er det en uke til ul. Gleder meg kjenner at jeg er litt nervøs igjen i disse dager. Vil se at den danser!!!! og fortelle alle. Gleder meg så masse til nettop det. Har lest at man skal kunne kjenne livmoren komme opp i disse dager. Men jeg kjenner ingenting. I dag har keg kjent en del stikk og strekninger på sidene. Er det normalt tro??? Og når jeg skulle pusse nesa i stad stakk det til skikkelig. Jeg ble livredd !!! Heldigvis Kun den gangen. Hmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 26. september 2014 #550 Del Skrevet 26. september 2014 Det du beskriver er normalt, slapp av Og jeg kjente ikke livmora komme opp i uke 12, heller ikke i svangerskap nummer tre. Hos meg var det alltid rundt uke 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. september 2014 #551 Del Skrevet 26. september 2014 Stikk og vondt (særlig når man hoster eller snur seg eller noe sånt) er helt vanlig. Ligamentsmerter - vondt men absolutt ikke farlig! Kanten på livmoren måtte jeg vente lenge på første gang, men plutselig var den der over natten. Kjenner den best hvis man ligger flatt på ryggen og trekker inn magen. Husker ikke hvilken uke det var, men etter 12 i alle fall! Denne gangen måtte jeg begynne med gravidbukser til uke 12... Hadde vel en del mage fra før denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. september 2014 Forfatter #552 Del Skrevet 26. september 2014 Ja kjøpte faktisk en bukse forrige dagen. Deilig og slippe den kanten som strammer på magen. Ble rent uvell av det. Mannen kom hjem og sa : wow kule bukser. Helt tiø jeg løftet opp og viste den lille ekstra delen over magen. Haha da var den ikke så kul lenger. Men er en sånn stretch Som Selvfølgelig sklir ned hele tiden !!! Ok godt å høre ! Tenker at disse strekkene er gode å kjenne for da skjer det noe der inne og det er bra! Prøver å Tenke positivt. Credd for det eller 😆😆😆 Kanskje jeg kjenner dem fordi livmoren er på tur opp!! Får kjenne litt etter! Vil så gjerne på ul og se. En uke er lenge og vente søren at jeg ikke har noen bekjente som driver med drt der som jeg kan rive ned døren hos. Hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. september 2014 #553 Del Skrevet 26. september 2014 Ja kjøpte faktisk en bukse forrige dagen. Deilig og slippe den kanten som strammer på magen. Ble rent uvell av det. Mannen kom hjem og sa : wow kule bukser. Helt tiø jeg løftet opp og viste den lille ekstra delen over magen. Haha da var den ikke så kul lenger. Men er en sånn stretch Som Selvfølgelig sklir ned hele tiden !!! Ok godt å høre ! Tenker at disse strekkene er gode å kjenne for da skjer det noe der inne og det er bra! Prøver å Tenke positivt. Credd for det eller 😆😆😆 Kanskje jeg kjenner dem fordi livmoren er på tur opp!! Får kjenne litt etter! Vil så gjerne på ul og se. En uke er lenge og vente søren at jeg ikke har noen bekjente som driver med drt der som jeg kan rive ned døren hos. Hehehe. Går nok bra skal du se. Har jo vært helt fint hittill! :D Jeg har masse stikkinger noen dager og ingen andre dager. Kommer og går, samme med ømme pupper. Jeg har også ul neste fredag. Gruer meg så. Gleder meg ikke litt engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. september 2014 Forfatter #554 Del Skrevet 26. september 2014 Grugleder tror jeg at jeg vil kalle det her i gården! Vil bare bli ferdig med det. Grusomme er denne ventetiden. Hvor langt vil du være på vei da ? I morgen er siste dag med crinone. Kjenner jeg gruer meg til det også! Gynekolog sa jeg kunne slutte i uke ti, men at det var ok å gå ut uke 12. I morgen begynner vi på uke 13 og kun en crinone igjen. Står Jo også i felleskatalogen at man ikke skal bruke den mer enn tre Mnd. Men tenk om jeg slutter også går det dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. september 2014 #555 Del Skrevet 26. september 2014 Da er jeg akkurat 12 uker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. september 2014 Forfatter #556 Del Skrevet 26. september 2014 Ååååå magiske grensen !!!! Mon tro om vi klarer å puste litt lettere da ! Men man må lissom se på ultralyd først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. september 2014 #557 Del Skrevet 26. september 2014 Ja vi får se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 26. september 2014 Forfatter #558 Del Skrevet 26. september 2014 Hehe spørs vel om vi er så rolige så lenge. Blir vel over helgen så er det pån igjen! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. september 2014 #559 Del Skrevet 26. september 2014 Haha ja. Blir bra når vi kan kjenne liv tenker jeg ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. september 2014 #560 Del Skrevet 26. september 2014 Kjenner så igjen bekymringa Og nå er det sånn at hvis den ikke sparker når jeg våkner første gang om morran, så er det "Åh, gud, hvorfor sparker den ikke nå?!" og jeg blir helt paranoid... til den sparker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå