Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

OiOiii mitt temperament er farlig i disse dager 😱😱😱😱😱😱😱😡😡😡😡😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OiOiii mitt temperament er farlig i disse dager 😱😱😱😱😱😱😱😡😡😡😡😡

:fnise::ler: Unnskyld at jeg ler, men mitt også!! Stakkars samboeren min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stakkars mannfolka våres! Min får virkelig virkelig gjennomgå altså! Jeg kjenner jeg er skikkelig på krigsstien hele tiden uten å faktisk mene det. I dag har jeg vel nesten startet tredje verdenskrig to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innser det akkurat i det det klikker for meg ..... Men allikevel fortsetter jeg 🙈 det er ren og skjær trass tror jeg. Blir smågal! Men han vet jo å terge også da så han fortjener halvparten av det han får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si meg enig... Jeg har akkurat skjelt ut et naturprogram for å ikke redde spekkhoggerbabyer fra å dø! Mannen sier at det er naturens gang, jeg sier at da er det naturens gang om en ulv eller et annet dyr dreper de som filmet det også da.... Så ler han av meg og jeg blir skikkelig sint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe og nå måtte jeg le 😆😆😆😆😆😝😝😝 hva skjer med oss ??? Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si meg enig... Jeg har akkurat skjelt ut et naturprogram for å ikke redde spekkhoggerbabyer fra å dø! Mannen sier at det er naturens gang, jeg sier at da er det naturens gang om en ulv eller et annet dyr dreper de som filmet det også da.... Så ler han av meg og jeg blir skikkelig sint!

Hahah!! Akkurat det der gjorde jeg i helga! Bare at det var en elefantbaby som døde for den fikk så lite melk :( Jeg sa til og med til mannen at hvis den bare kunne vente litt så kunne den jo få litt melk av meg.. ehm :P Endret av kaospåtobein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah!! Akkurat det der gjorde jeg i helga! Bare at det var en elefantbaby som døde for den fikk så lite melk :( Jeg sa til og med til mannen at hvis den bare kunne vente litt så kunne den jo få litt melk av meg.. ehm :P

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag er over! Jeg Sov lenge i dag og er allerede i seng igjen. Stup trøtt! Har ikke gjort så mye i dag. Terga mannen veldig mye. Vasket dusjen. Lagd mat. Det er vel alt. Og allikevel føler jeg meg helt død. I morgen skal jeg ta meg en tur til Sverige og handle inn litt smått. Noen tips til ting man må kjøpe der? Tenkte å kjøpe ost, for det er noe som forsvinner fort her i huset. Men er litt usikker på dette med pasteurisete oster og hva man skal spise og ikke spise. Det er uansett fint å få dagen til å gå - ett steg nærmere dommedagen. Gleder meg ikke, men greit å få et svar om hvilken vei ting tar og hva fremtiden venter.

Nå er det natta :) sov godt ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søte dere :) mine nærmeste ser bare dumt på meg når jeg sier at jeg regelrett er redd for morgendagen. De sier alle at det går bra, det er beroligende - og jeg håper dere alle har rett. Rart med det men har begynt i disse tenkebaner: hvis alt er bra så skal jeg ...... Osv osv ... Da er man bra opphengt 🙈 men det er det eneste som betyr noe for meg nå merker jeg! I natt lå jeg og tenkte mye, og hjertet stopper nesten når jeg tenker på det værste. Skal kose oss på shopping i dag og håpe på en fin dag og bedre morgendag ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er fortsatt litt redd for å kjøpe for mye klær og utstyr jeg, enda det bare en drøye 2 mnd igjen til termin. Ser ut til at vesla kommer til verden med kun to skift i skuffen! :fnise: Men det er liksom noe med den følelsen at man jinxer det hvis man tar det for gitt at det går bra. Vanskelig å legge fra seg, men ganske irrasjonelt i de fleste tilfeller, heldigvis! God tur til söta bror! :)

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg lurer på om jeg blir litt der selv når min tid kommer .... Vi er nok bare født sånn, usikkerhet til det motsatte er bevist. Men to Mnd igjen - lucky you :-)

Takk det ble noen innkjøp i Sverige :) nå er det dundrende huepine og på vei hjem til sofaen... Og dommedagen neste ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha den tiden !!! Dermed basta! Hehe 😡😡😡 derfor NÅR 🙈 det skal bli mil tur også!

Det ble ost! Men på mange av ostene stod det ikke hvorvidt den var pasteurisete eller ikke. Men den eneste ene hvor det stod, den kjøpte jeg! Spørsmålet er om den er god! Også ble det litt kjøtt, godis, drikke og småting. Kom ganske billig ut av drt også :-) nå ser jeg frem til lammestek :)

Fant en butikk hvor de hadde sånne morsomme skilt / smekker med artig skrift på hva angår baby - men jeg turte ikke kjøpe! Modern klarte å nevne i drt vi gikk forbi en babybutikk at der var det mye fint! Jeg turte ikke engsng å se inn. Vi var i noen klesbutikker og der fant jeg en fin kjole, ganske tettsittende - da sa min mor at den kunne jeg ikke kjøpe nå for formene var ikke helt korrekt. Hun lever i håpet i alle fall.

Har gått å sett på klokken og tenkt : hvordan er livet og ikke minst humøret på denne tiden i morgen. Hjelp, hvem vet hva livet byr på- på denne tiden i morgen. Enten har det rast sammen eller så er jeg ubeskrivelig overlykkelig !!! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Hatt litt sånne rare stikkinger i siden i dsg. Kommer - varer ca et sekund og forsvinner. Men puppene er mindre ømme om dagen - men om natten er de så vonde at jeg ikke kan snu meg! Huepinen tok meg også på vei hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...