Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Er jo ikke noe rart at man flyr mer på do når man er så tørst! I tillegg til slappere muskulatur da, så... Går sikkert fint, men det blir jo litt ekstra stress da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepps og det skal jo ikke så mye til før frøken bekymret blir stressa!!!

Takk det samme :) får håpe på litt mindre huepine i morgen 👍👍 og litt mer våken kanskje ... Føler jeg går i søvne nå ⭐️⭐️⭐️ Nå slukkes lyset. Natta 🌛🌛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om ikke jeg må lage eplekake en dag snart.. :P Det hørtes altfor godt ut :P

Håper du fikk sove godt i natt, og at du får en fin dag på jobb i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du var som ikke googlet! :5:

Jeg er også veldig tørst (og sulten!) om dagen. Prøver å være flink til å drikke masse vann på jobb, hjemme er jeg ikke like flink og drikker brus :sjenert:

Håper det går greit på jobb i dag og! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Mest lyst til å låse meg inne på do og dø! Prøvde meg på en hel arbeidsdag og angrer :( jeg vil så gjerne men får det ikke til .... Nå må jeg klage litt 😥😥😥😥😥

For det første er sjefen skikkelig lite forståelsesfull. Vedkommende startet dagen min med å fortelle hvor stor restansen min er pga sykemeldingen min men det var forventet at dette ble raskt nedarbeidet.

Så flyr jeg på do hele tiden! Det er skrekkelig irriterende og i tillegg er denne doen drit ekkel og brukes av begge kjønn! Når jeg sist var der nå ( sikkert for 5 gang i dag ) hadde det vært en mann der som hadde tissa på kanten og ikke satt ned dosetet. I tillegg lå det ekle svarte kjønnshår på kanten! 😱

Så er jeg sulten hele tiden. Nå vet jeg ikke hva mer jeg kan spise!

Men det værste er denne huepinen! Den kom i 12 tiden og den slipper ikke taket :( den er helt grusom :( jeg orker ikke å

Gjøre noe her jeg sitter og jeg vlir så deprimert for jeg vil så gjerne!

Har prøvd å drikke masse vann og en kopp kaffe men :(

Huff dette var dagens klagetråd :( snart hjem til sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da....det høres ikke greit ut! 100% tilbake var kanskje litt mye sånn med en gang. Nå vet jo ikke jeg hva du jobber med, men når du sier restanser tipper jeg en eller annen kontorjobb...Er det noen muligheter for at du kan ha hjemmekontor f.eks, og ta det litt mer i ditt tempo der, evt en kombinasjon av litt hjemme/litt på jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Hørtes ikke noe greit ut.. Synes det høres ut som om halve dager i alle fall er nok..m

Vet sjefen om hvorfor du har vert sykemeldt?mi bertfall så er det sinnsykt dårlig gjort å presse deg slik da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell sjefen hvorfor du var sykmeldt, og vurder en gradert sykmelding videre. Ikke så mye å få gjort med toalettforholdene, så der må du nok bare holde ut.. Hodepinen er forhåpentligvis et forbigående symptom, så den forsvinner kanskje snart av seg selv.. Men for en sjef å uttale seg slik, uansett grunn for sykmelding, er helt hårreisende. Ikke mye personalpedagogikk ute og går, og sannsynligvis korte sosiale antenner.. På tide å hormonere vedkommende?! (Melder meg frivillig - er godt i siget på hormonering!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 50 prosent denne uken og ba ikke om videre sykemelding fordi jeg vil så gjerne tilbake til vanlig jobb og rutine. Så halv dag i går, hel i dag og halv i morgen. Var kanskje litt drastisk!

Sjefen er klar over situasjonen men vedkommende er noe for seg selv og har ikke egne barn så sikkert vanskelig å forestille seg. Han spurte hvordan det hadde går når jeg skulle gå og jeg sa som sant er at hodepinen er ille men at keg har gjort det keg orker. Jeg påpekte at det må være bedre enn ingenting.

Legen ringte i stad da. Så opplyste også om hodepinen. Legen sa det bare var å si fra vedr videre sykemelding. Men vedr urinprøven min så mente hun at dyrkingen forrige uke ikke viste tegn til en urinveisinfeksjon men bakterier eller forurensning. Men pga graviditet er de litt mer nøye og derfor måtte jeg levere ny test. Skulle få dyrkningssvar i løpet av to uker. Hun mente at når det var så lite som indikerte til en urinveisinfeksjon så ville hun ikke medisinere. Javell ja ... Da får vi se an da. Prøve å slå meg til ro med det. Hun sa at ved en ev urinveisinfeksjon så er det meg det først går utover og ikke fosteret. Men ved feber måtte jeg raskt kontakte lege.

Var forresten en kollega som spurte direkte i dag : er su gravid. Jeg ble litt satt ut men bekreftet. Grunnen til at vedkommende spurte var pga sykemelding og at det syntes ! Og jeg har ganske vid genser på meg - men det avslørte kanskje. Må innrømme det var litt koselig også :) er jo takknemlig for hver dag dette går knirkefritt 🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell sjefen hvorfor du var sykmeldt, og vurder en gradert sykmelding videre. Ikke så mye å få gjort med toalettforholdene, så der må du nok bare holde ut.. Hodepinen er forhåpentligvis et forbigående symptom, så den forsvinner kanskje snart av seg selv.. Men for en sjef å uttale seg slik, uansett grunn for sykmelding, er helt hårreisende. Ikke mye personalpedagogikk ute og går, og sannsynligvis korte sosiale antenner.. På tide å hormonere vedkommende?! (Melder meg frivillig - er godt i siget på hormonering!)

Ja jeg har jo så arbeidsmoral i meg at jeg gråter mine bitre tårer i skjul og klager ikke foran sjefen. Men fikk jo sagt at de skal være glad jeg hvertfall er der litt enn ingenting.

Kan jo være det kommer en hormonering eller to snart 😜 ps artig ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de mistenker forurensing så er det ofte utslag på proteiner, og det er ganske uspesifikt. Så når du ikke er symptomer så synes jeg det høres helt greit ut å ikke behandle:) greit med en ekstra prøve for å sjekke da!:)

Så koslig at hun spurte :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det! Dette kan jo du ... Men hva betyr proteiner? Hva er det?

Huff

Pus fikk forstoppelse og jeg er hjemme alene. Er jo livredd for å være i nærheten av hans avføring. Satte han i dusjen og dusja rumpa hans - tok to sekunder og han bæsjet det ut på gulvet - men jeg måtte jo ta det! Holdt pusten og tok masse papir! Var ikke i kontakt med det og satser på at det gikk bra!

Nå er han fornøyd og vasker seg.

Sitter å venter på at mannen skal

Komme hjem. Så lyst på sushi men siden det er delte meninger om det spiser jeg kun vegetar sushi uten noen form for fisk / kjøtt. Kun agurk salat og avokado. Mmmmmmm fsktisk like godt og mettende ( og billigere )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp engangshansker, bæsjeposer til hund og sånn skuffe så er du ikke i nærkontakt med bæsjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos alle skikkles det ut noe proteiner i urinen, men hvis det blir høyere enn et visst tall så tas det opp når man tar urinstix. Men man kan også få ekstra proteiner i urinen ved foruensing, det er ganske normalt:)

Hva det kan være når man har protein i urinen er så mangt. Det går fra uvi til nyresykdom, men du skal ikke bli bekymret av den grunn:) nå får du jo ekstra oppfølging med tanke på uvi. Og skulle du utvikle symptomer på nyresykdom så får du utredning for det. Sansynligheten for at det er sist nevnte er vel ikke særlig stor:) så prøv å ikke bekymre deg for det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrekk og gru 😱

Får håpe på gode tilbakemeldinger på denne dyrkingen. Jeg kjenner jeg er skeptisk til disse legene som også googler ....

Men kan proteiner skyldes ev soppinfeksjon eller utflod? For tidvis lurer jeg på om jeg kan ha en latent soppinfeksjon og jeg har hele veien vært plaget med ganske myw utflod! Herlig informasjon å dele en tirsdag kveld...

Er helt utkjørt jeg ... Så landa tidlig i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pheeew det hjalp litt .... Mye man skal bekymre seg for .... I dag har vært en tung dag. Heldigvis bare halv dag på jobb i morgen og starter litt senere. Kjenner at det skal bli godt.

Håper formen din holdt seg etter kontroll og lunsj lillemeg90 👍

Deilig å legge seg i egen seng og vite at dagen har blitt brukt til noe produktivt og høre regnet falle ned mens jeg halvveis sovner ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🌞🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛🌛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Skal dele et ultralyd bilde med dere i morgen hvor jeg tror jeg ser tissefanten - så kan dere si deres mening. Må bare ha det inn på pc først.

Lukker øynene og drømmer søtt om dansebabyen min ❤️❤️😍😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...