Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Tror heller du bør vente til i morgen:) dobbel dose blodfortynnende er ikke noe særlig:) du kan ikke telle på brettet da?

Hvilken prosent blir det fra neste uke da?:) sikkert lurt å ta det litt om litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dem i en krukke så har ikke anelse! Håper jeg tok den i ren rutine ! Men tror det er bedre å vente ja enn dobbel dose! Var slik jeg forstod det på nett også!

Nå er det hjem til sofaen! Ikke hørt fra legen vedr urinprøve heller :( ba om forlengelse av 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare hjem til sengen og der sovnet jeg !! Det var deilig. Ble vekket av legen som ringte nå. Sykemeldt 50 videre. Heldigvis. Dyrkingen viste bakteriefunn men hun mente fortsatt at det ikke er uvi. Derfor ingen medisinering. Hun mente det var bakterier ytterSt og ikke inne. Jeg spurte om det da kunne være soppinfeksjon men da sa hun at det slår ikke sånn ut. Hmmmm. Ble ikke klokere men må vel bare velge å stole på dem.

Ps hvor ofte kan man egentlig bruke sånn angelsound tror dere ? Det er jo uv stråler

Nå skal drt bli godt med mat og slafern på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo å spørre om albyl e og hennes mening om å ev ta en ekstra. Men tror det er som fu sier lillemeg90 bedre å ta en dose i morgen istedenfor ev dobbel i dag. Kan vel umulig ha så mye å si at jeg

Glemte en. Men mye mulig jeg har tatt den også men jeg er jo så trøtt om Morningen. Husker jeg holdt på

Å smøre kattematen på brødskiven og drt sier jo sitt 👏🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg brukte angelsounden når jeg følte for det... Noen ganger 1 gg pr uke og andre ganger opp til 3 ggr.. Føler ikke jeg misbrukte den. Pakket den ned så fort jeg hadde hørt lyden og slappet helt utrolig godt av i kroppen da.. Nå har jeg ikke brukt den på 3 uker eller noe.

Vedr uvi har jeg hatt noe vanvittig problemer med det tidligere.. Er det uvi og du har gått med det en stund så merkes det. Hvertfall gjorde jeg det. Jeg tror også på noe slags sopp/reaksjon der nede. Husk, du har jo tatt crinone noen uker?! Tror nok at reaksjoner på dette og uvi kan forveksles. Jeg har hørt om flere med plager etter crinone-bruk, kanskje du kan prøve en slags sopp-kur som kan brukes av gravide? Kanskje legen har tips?

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Crinonebruk kan nok føre til ubehag en stund ja... Særlig denne gangen kjente jeg det mer enn sist, med kløe og svie tilogmed etter jeg var ferdig. Håper det går over hos deg! :)

Og kattemat på brødskiva er sånt man kan gjøre feil med bare EN gang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våkna heldigvis før jeg putta brødskiven i munnen. Hehe stakkars Pus som satt der og ikke skjønte hva som foregikk. hehe

Ja når jeg brukte crinone hadde jeg av og til antydninger til kløe. Har jo sluttet nå,' men i kveld har det vært hissig. Så i natt vlir det en canesten tablett og krem. Har lest at det ikke er farlig så lenge man er over første trimester og ikke bruker den hylsen til å føre inn. Sistnevnte skjlnner jeg ikke helt fordi det er jo samme hylse man bruker når man setter crinone. Men får håpe det hjelper !

I helgen skal jeg besøke min eldre mormor og fortelle om graviditeten. Hun kommer nok til å Bli glad. Hun vet om et par av abortene. Hun ringte mamma for en uke siden og lurte på hvordsn det gikk. Hun hadde sett på tv programmet ønskebarn og tenkt på meg. Kanskje vi skulle vurdert å adoptere. Mamma turte jo ikke si noen ting og prøvde hele tiden endre samtaletema. Står henne ganske nære så tror hun blir glad :-)

Nei nå roper kjøleskapet på meg. Hehe veeeeldlg lyst på ristet loff med god gammeldags sjokade - men det har jeg ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt kveldsmat før sengs ropte på meg , mye som roper her i huset 😆😆😆🙈🙈

Må innrømme at jeg måtte teste angelsound min. Jeg angret fort for jeg fant ikke hjertelyden på samme sted som sist. Nå lå det mer til venstre! Altså, jeg måtte lete litt men jeg tror nok jeg hørte det. Det sa dunk dunk dunk også flyttet jeg og da sa det ikke dunk mer. Er jo en nervøs type av meg så synes drt slo saktere nå enn sist. Men kanskje fordi han sover. Har nemlig hørt at dersom de sover så slår også hjertet saktere.

Er litt betryggende å høre! Jeg skal på kaffe med en venninne i morgen og fortelle mormor i helgen så ville bare ha en liten bekreftelse. Det er nemlig akkurat det som jeg synes er vanskelig - snakke om det og glede seg over det når man aldri er helt sikker. Jeg gleder meg til jeg kan begynne å kjenne litt liv. Har 14 fullgåtte uker på lørdag. Når skal jeg begynne å kjenne noe mon tro??? Tror det skal bli litt enklere :)

Nå har jeg forsøkt med en canesten pille også. Turte ikke ta den så langt inn ( beklager detaljer) men litt er vel bedre enn ingenting. Får håpe det hjelper !

Nå skal Pus og mor sove. Far sitter med tv spill ! Ingenting er som å sovne til lyden Sv dansebabyen og regnet som pisker på vinduet. Life is great ❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det hjelper med canesten :)

Og så satser jeg på at du fikk en goood natts søvn ^^

Har du vurdert å få deg en dosett av noe slag kanskje, til å ha albyl e og eventuelle vitaminer i? :) Så kan du være sikker på om du har tatt det eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde også det skulle bli lettere når jeg kjente liv, men blir man jo dødsnervøs hver gang man IKKE kjenner noe! Denne gangen er vesla mer jevnt aktiv, men lille kunne ligge stille i over en dag og plage mitt overforsiktige sinn.. For min del ble det en stor lettelse først da han ble født og jeg faktisk kunne se med mine egne øyne at han levde og hadde det bra! Men da var det andre bekymringer igjen.... Such is life!

Håper du får en fin dag - og ristet loff med sjokade på hørtes veeeeeelig godt ut!! :nam:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen

Det var jo lurt!!! Hvor kjøper man sånt? Modern foreslo at jeg lA en tablett i ett eggrglass hver kveld - men så var det om å gjøre å huske det også da! Men med den skrekken jeg fikk i går så tror jeg at jeg skal huske videre :)

Åååå det var så deilig å sove ut litt :) mmmmmmmmmm kjenner det gjorde godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå nei jeg hadde glemt ristet loff abstinensene. Hehehehe. Men blir nesten tiøsvarende til frokost : varme baguetter.

Ja rart med det, alltid noe å bekymre seg for! Men sånn er vi lagd. Jeg synes det var ekkelt med hjerteletingen i går. Turte ikke si til mannen for han vil ikke at eg skal bruke den alene. Lå lenge etterpå å tenkte " tenk om det ikke var hjertet jeg hørte" hva om det slår for sakte osv osv. Men alle andre steder var det dønn stille så må ha vært hjertet. Og jeg har hørt st det slår saktere når baby sover. Men ligger til stadighet å kjenner med hånden og ønsker jeg kunne kjent noe der ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du babyen så er det hjertet og ikke noe annet.. :rodmer: Hørtes ut som en hest som løp synes jeg. En vanvittig fiiin lyd :) jeg kjente ikke bevegelse denne gangen før i uke 18, kjente små bobler i uke 16, men ordentlige dult først i uke 18. I første sv skap er jeg sikker på at jeg merket noe i uke 15, selv om ingen trodde på meg. Håper du har en fin fridag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må jo være hjertet. Jeg får slå meg til ro med det. Alle andre steder rg lyttet vAr det helt stille.

Deilig å ikke stresse. Våkne av seg selv og spise en bedre frokost ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du telt hjertelyden? Skal vel være på mellom 140 og 160 ☺ ellerså kan det være din egen du hører. Mange dager jeg ikke finner hjertelyden men bare min egen. Kan finne min egen på midten av magen nede ved skambeinet og på hver side. Første gang fabt jeg babys hjertelyd på høyre side, målt til litt over 160 slag i minuttet. I dag fant jeg den på venstfe side, målt til ca 160 slag i minuttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at hjertet slår fortere i f.eks uke 10 enn i uke 13. :) Så at det evt. slår litt saktere nå enn sist, trenger ikke ha noen betydning. :)

Dosett får du kjøpt på apoteket forresten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg måtte teste den i stad. Da fant heg hjertelyden med engsng og denne gangen raskt. Akkurat som et tog ja 🙈 jeg ble så lettet og glad!

Men - nå ble jeg litt bekymret når dere sier at det kan være mitt eget jeg hører? Hæ lissom? Heeeeeelt der nede ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...