Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Hehe vi måtte også dytte litt i går fordi mannen fant hjertelyden og men jeg synes det slo så sakte .... Så jeh lurte på om det ikke var mitt eget vi

Hørte. Mannen mente hardnakket at det ikke var det. Så jeg dytter litt her og der og da hørte vi skvulp skvulp også flyttet det seg og det klassiske dunk dunk lyden i togfart var å høre. Mon tro om vi vekket den eller om det var meg vi hørte. Har jo hørt at hjertet slår saktere når han sover.

( oiiii jeg skrev han - jeg er så sikker på det ). Men tenk så slemme vi er som driver å dytter for å vekke. Vi ville da aldri dyttet en baby som lå i sengen og sov fredfult.

Migrene er ikke godt når det er så kraftig st man må kaste opp. Så ille har jeg heldigvis aldri hatt det !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ble shopping i dag! På salg!!! Fire nye gensere som er litt robuste og stor i størrelsen! Og en bukse fra match. Bukse var vanskelig for de strammer gjerne litt. Men kjøpte den litt stor og den er i stretch! Noe å vokse i ;) og alt dette til prisen av 400!!!!:) tilsaman kostet det egentlig 1500,- da er det morro å shoppe :-)

Også dro jeg hjem og fikk besøk av mamma. Hun fikk også høre hjertelyden :) tror hun synes det var gøy. Vi ble sittende å snakke litt dypere om temaet enn vi noen gang har gjort. :) koselig !

Beste av alt : ingen hodepine i dag!!!! 👏👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag... Ingen store planer på dagtid. Ikke noe mer enn drt kjedelige som å rydde vekk sommeren ute i Hagen :( høsten er en deprimerende tid:( og alle påpeker det hele tiden - men jeg er så lykkelig pga omstendighetene så synes høsten er fin jeg :) hvertfall i år :)

Ps glemte å fortelle hva jeg kjøpte i går i tillegg til klær! Kjøpte to stk fine kaffekopper hvor det står mormor på den ene og farmor på den andre. Etter oul og om alt er som det skal - og vi får vite kjønn skal vi kjøpe enten blå eller rosa smekke med "prins" eller "prinsesse" på og legge i koppen og gi til de respektive besteforeldrene ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe høsten er ekstra koselig i vår situasjon. Tenker at mørketiden er en perfekt tid å ruge på :) og våren er en perfekt tid til å føde på :)

Ja litt voksing er bare bra :) og det er nok derfor det stikker ja ;)

Nå merket jeg at jeg er litt utålmodig når det gjelder oul. Det er fortsatt to og halv uke til og de dagene går for sakte nå .....

Hvor kom all energien fra i dag? Alt sv utemøbler er pakket sammen og stuet bort. Hele kjøkkenet er nå vasket ned i skapet og matvarer er gjennomgått og ryddet! Wow så mye søppel det vlir av slikt! Hele 5 bæreposer med søppel kom ut av det lille kjøkkenet 😧 men så ble det så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe høsten er ekstra koselig i vår situasjon. Tenker at mørketiden er en perfekt tid å ruge på :) og våren er en perfekt tid til å føde på :)

Ja litt voksing er bare bra :) og det er nok derfor det stikker ja ;)

Nå merket jeg at jeg er litt utålmodig når det gjelder oul. Det er fortsatt to og halv uke til og de dagene går for sakte nå .....

Hvor kom all energien fra i dag? Alt sv utemøbler er pakket sammen og stuet bort. Hele kjøkkenet er nå vasket ned i skapet og matvarer er gjennomgått og ryddet! Wow så mye søppel det vlir av slikt! Hele 5 bæreposer med søppel kom ut av det lille kjøkkenet 😧 men så ble det så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med ekstra energi!:) de sier jo at mange får mer energi i andre trimester, har ikke kjent noe særlig til det enda da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid tenkt at det er 12+0 for da er man jo 12 fullgåtte uker! Også er det liksom da man kan fortelle.. Ikke såå lenge til OUL da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant dette på alt for mamma:)

"Andre trimester går fra uke 13 og ut uke 28. Det er mors uker vi regner i her"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klapp klapp for andre trimester 😄

Synes nå vår pluss sommer er beste jeg da men .... Men høsten har sin sjarm den også. Men alt er så vått og trist.

Nå kjenner jeg at jeg er rimelig sliten etter dagens energibombe. Må karre meg på badet og få skiftet. Skal i middagsselskap. Oi så lite lyst jeg har til det nå! Men må

Man så må man 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...