Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere aner ikke hvor deilig den følelsen er💖💖💖🙏🙏👏👏👏 den er helt ubeskrivelig ! Og den har vokst seg så stor! Det er helt fantastisk! Nå håper jeg vi kan senke skuldrene litt! Nå må det gå bra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk se at morkaken lå bak og hun sa at dermed vil jeg lettere kunne kjenne bevegelser for den ligger nærmere magen min. Hun sa bevegelser innen 6 uker. Men den er så stor. Er sjokkert jeg ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Gratulerer så masse! :hoppe: Håper du klarer å slappe av en liten stund nå da! ;) og kos dere med delingen av nyheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du kjøpe deg doppler :nigo: men hva skal gå galt bå liksom? Jo, ingenting! Nå er du trygg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen

Ble lite skriverier i går. Mannen ville ut med gutta og feire og jeg var med venninne. Det gikk i ett. I grunn skulle vi dele i dag på familiedelskapet men hva klarte ikke vente. Så han ringte dem i går! Det er et par stykker som kommer i kveld slm ikke vet, så de forteller vi. Det ble uansett stor glede og sikkert enda mer når vi møtes i kveld. Synes nesten det blir flaut jeg 🙈

Han virket så rolig hele veien før ul - men han fortalte at han hadde vært så nervøs og sovet så dårlig! Men han ville ikke vise det!

Det er litt deilig å kunne snakke litt mer om det åpent og ikke skjule mer. Litt vanskelig er drt jo også men. Han gleder seg stort, men vi er begge enige om at vi kjøper ingenting før de siste Mnd. det samme gjelder oppussing. Han lovet å ta seg av alt!

Vi fikk med oss noen bilder i går samtidig som han filmet litt. Modern hadde sittet med forstørrelsesglass og mener hun ser en liten guttetiss. Sannelig ser jeg ikke den selv også! Men det kan jo være bi er helt på bærtur!

Gynekologen sa alt så normalt ut. Vi var over perioden med startvansker men som hun sa : den værste tiden er over men ingen kan garantere for hele veien. Den setningen var litt tøff merket jeg.

En annen artig ting er at denne dansebabyen min er skikkelog hyper når vi klmmer inn! Men når jeg får beskjeden om at alt er bra osv så roer den seg ned! Mannen mener at det er fordi jeg stresser den! Hm

Jeg spurte om nakkefold osv men hun sa at de så ikke så nøye etter sånt, men at etter hennes syn så alt bra ut! Bevegelsene så også normale ut. De skulle være raske og brå - og det var dem! Jeg er så takknemlig!

Nå er jeg på leting etter en sånn baby loading tskjorte - hvor i all verden finner man det?

Ps hun ba meg pgså slutte på folsyre denne uken! Og i dag starter vi på uke 14!!!!!! ❤️❤️❤️❤️👏👏👏💖💖🙏🙏🙏🙏🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting hang jeg meg litt oppi, som hun sa da vi skulle gå : ja snart så dukker magen opp og du vil få en liten kul. Men Assa .... Den er jo der ! Aldri hatt så stor mage i mitt liv - selv ikke i den søte juletid 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese hvor glad du er! Lyser langt gjennom skjermen!! :strix:

Sikkert greit å vente med å kjøpe inn det meste, men husk at flere vogner har 2-3 mnd leveringstid! Det er lenge det!! Vi tenker vi skal gå å se på vogn etter OUL og kjøpe noen uker etterpå:)

Tskjorte får du i alle fall kjøpt på ebay tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å lese hvor glad du er! Lyser langt gjennom skjermen!! :strix:

Sikkert greit å vente med å kjøpe inn det meste, men husk at flere vogner har 2-3 mnd leveringstid! Det er lenge det!! Vi tenker vi skal gå å se på vogn etter OUL og kjøpe noen uker etterpå:)

Tskjorte får du i alle fall kjøpt på ebay tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt skummelt med vogn altså - ett gammelt ordtrykk sier at det å kjøpe vogn tidlig betyr ulykke. Og det får jeg til stadighet høre! Men ja, vi må nok se litt sånd etterhvert. Vi falt begge for emmaljunga sin i går! Tenkte kanskje å dra over tiø Sverige, når den tid kommer - og kjøpe der :)

Lykken min stråler laaaaang vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heg tror vi må prøve å unngå å høre på slike gamle tilng ifht ulykke. Vi har nok å bekymre oss over;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken emmaljunga var det dere likte? :nigo:

Vi har bestilt vogn "allerede", og får den levert når jeg er mellom 29 og 30 uker på vei :) Greit å ha den litt tidlig i hus tenker jeg, også før desember :) Hadde blitt litt seint for min del å få det i januar, tilfelle den lille kommer for tidlig :sjokkert:

Jeg er såå glad på dine vegne at det gikk bra på UL :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Du, vi fikk begge øye på en vogn med navnet emmaljunga - men vi så faktisk ikke noe nøyere på modell osv. Likte bare utseende på den :)

Det var jo også lurt - bestille og få den levert litt før termin. Men ja, litt før tilfelle man er tidligere ute! Hvor bestilte du da ? Og ble det dyrt? Tror denne vognen er veldig populær!

Ja - man skal jo ikke høre på sånt men så er jeg veldig opptatt av karma osv. Vi blir nok å vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :)

Du, vi fikk begge øye på en vogn med navnet emmaljunga - men vi så faktisk ikke noe nøyere på modell osv. Likte bare utseende på den :)

Det var jo også lurt - bestille og få den levert litt før termin. Men ja, litt før tilfelle man er tidligere ute! Hvor bestilte du da ? Og ble det dyrt? Tror denne vognen er veldig populær!

Ja - man skal jo ikke høre på sånt men så er jeg veldig opptatt av karma osv. Vi blir nok å vente :)

Vi bestilte ifra en butikk som heter Tøffeliten her i Bodø :) Kunne fått det levert i kalenderuke 42/43, men valgte å vente til kalenderuke 48 :) Selve vogna kom på ca. 7000 (litt under), så var det en type bag (quadrolift) til ca. 2000 kr, fottrekk til 500 kr, kroker til å henge stelleveske på, stelleveske og sånn koppholder med lomme :P Aner ikke hva totalsummen er på, vi er så heldige at svigers spanderer :rodme:

Og det er forresten Super Nitro vi har bestilt :nigo: Svingbare fremhjul, som er ganske store så de skal komme seg greit frem på snøen :jepp:

Det er jo lurt å vente til man føler seg trygg :) Når du har begynt å kjenne liv føles det kanskje litt mer "ekte" at det kan gå bra :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der har du nok et poeng - når man begynner å kjenne liv vil det føles mer naturlig ! Det er neste steg nå! Kjenne liv!

Hørtes ut som en flott vogn og super smart med full pakke og svingbare hjul! Alt

Man skal tenke på .... Hehe og

Lucky you som får den spandert!

Det er jammen meg dyre saker!

I kveld har vi hatt familieselskap med svigers. Vi fortalte noen av dem

I går - men da vi skjærte opp kaken sa min mann at vi feiret flere ting. Og dermed

Ble resten informert. Min svigerinne ble såååååå glad! Det ble en del

Prat og hun fortalte om da hun var gravid og når hun kjente liv osv! Hun sa det startet med boblene også etterhvert kom sparkene! Vi fikk også blomster av dem som ble fortalt i går. Blomster med sånn babyting på. Virkelig koselig :) babytingen var blå fordi de var sikre på at det var en gutt! Jammen er vi ikke alle det .... Så inne i magen min bor det nok en liten gutt ja!

Leste på ukens oppdateringer på appene mine. Står at fosteret er 7-8 cm nå! Lurer på hvilken kjempe jeg har i magen for min ble målt til hele 10 cm. 😃😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps har ei venninne ( hun er ikke sånn close ) men hun har kjent oss i mange år. Senest for noen uker tilbake spurte hun om baby status og jeg måtte bortforklare (hvilket jeg de siste to årene har blitt god på). Sendte noen snapper i dag til flere av venninnene mine med bilde av et skilt hvor det på engelsk stod st baby er ventet i 2015. Alle svarte med engang på sms osv og gratulerte stort! Denne ene venninnen har åpnet snappen men overhodet ikke svart! Dette er jo maaaaaange timer siden nå og nå nettopp sente hun en snapp av en kake hun hadde bakt. Hva tenker man om det ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...