Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper det 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😥😥😥😥😥😥😥

Vi skal virkelig kose oss i morgen hvis alt er bra!:) da skal det feires! Og ting kan deles. Det er nettopp den delingen jeg gleder meg til og har sett frem til hele mitt liv. Har alltid drømt om det og den gleden med å dele det og se folks reaksjon. Samtidig er det veldig forventet at det er vår tur nå, så tror det er en del folk som blir glade på våres vegne! Dessuten gleder jeg meg til å kunne være stolt over magen min!

En dårlig nyhet på en fredag og når jeg skal begynne på jobb igjen passer

Jææææ dårlig!

Ser så mange unge jenter med barnevogn og tenker at nå er det mon tur. Klarer dem det så skal jeg klare drt også!

Men rart med det - jeg føler meg jo ikke gravid! Lurer nesten på å kjøpe doppler hvis alt er bra i morgen! Synes det er rart at noe på 6-7 cm er inne i magen uten at jeg hverken kjenner eller ser det!

Værste med ul er den tiden når man legger seg ned og venter op at damen skal si noe! Nå er gynekologen min også en sånn som bruker litt tid. Ihvertfall føles det sånn. Hun er helt stille i noen sekunder - som føles som minutter! Jeg tror hun uansett hva kommer til å se meg grine i morgen! Hun er den eneste som ikke har konstatert en abort tidligere. Merkelig nok har hun ikke hatt meg inne de gangene. Håper det er et godt tegn! Tørr ikke tenke hva jeg må gjennom hvis noe er galt eller det ikke er liv! Åååååååå disse tankene! Jeg skal som sagt i selskap på lørdag- kaken er bestilt og jeg håper virkelig jeg er i stand til dette selskapet og kan dele nyheten min! Please please please 🙏🙏🙏🙏

Skal prøve å ikke tenke mer på det nå. Ps jeg skrev "prøve" 😆😆😆😆🙈🙏🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen :nigo: jeg tror at alt er i skjønneste orden.. Jeg hadde investert i en doppler hadde jeg vært i nærheten av å være like skeptisk som deg! Svangerskapet skal være en fin tid og ikke bare redsel (har vært der selv og det er sliiitsomt) Svangerskapet blir slitsomt nok etterhvert uten å bekymre seg omtrent også :sjenert:

Og ja, du kan fint ja noe på 6-7 cm i magen uten å merke så mye til det..

Gleder meg til å høre oppdatering i morgen, håper du får sove litt i natt og at tankene dine er gode og positive :bolledeig::strix::hjerte:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Tror nok søvnen blir så som så. Og magen vrenger seg bare med tanke på

Å våkne i morgen og tanken på å sitte på det venterommet.

Kjære Gud i himmelen - vær med

Meg 🙏🙏🙏 🙈🙈🙈🙈

Det blir nok en doppler om alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å krype til sengs. Takk jenter, det varmer et overnervøst hjerte 💖💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag :)

Kjenner meg litt igjen i den "Hvis alt går bra nå, så..." :)

Denne gangen får du se en sprellebaby og nå skal du få ha den i armene om noen mnd også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå dere er så positive hele gjengen!

Jeg la meg kjempe sent med et håp om å sove lenge slik at dagen i dag ikke ble så lang. Selvfølgelig våknet jeg tidlig! Men klarte sove litt til! Ligger enda i senga og magen vrenger seg. Kjenner meg ikke gravid i hvertfall! Heldigvis er mannen hjemme - ellers hadde jeg gått på døra av angst. Han sa : du spanderer en bedre middag i kveld når alt er bra og du må love å roe deg ned!

Vel .... Jeg føler at jeg alltid er unntaket av regelen. Alle får ståkarakter mens jeg stryker!

På en annen side så tilsier jo alt at drt skal være bra med babyen min! Tenk å grue seg og glede seg - men vil bare bli ferdig! Håper jeg kan være en del av denne dagboken i flere Mnd !!! Åååååå jeg er så redd! Dette handler om livet mitt og det kjennes ut som det henger i en tynn tråd! Jeg orker ikke mer motgang eller å gå igjennom alt dette enda en gang.

Fått en del Lykke ønskninger per sms og tenk så mange jeg skuffer hvis det ikke går bra :( jeg tror seriøst jeg svimer av snart ........ Kjære Gud i himmelen - la meg få et lykkelig mirakel etterpå :) 🙏🙏

Huff .... Psykisk terror ... Vil bare at alt skal være bra med dansebabyen min og at den danser i vei der inne 😪🙏🙏😥😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg døde et sekund altså! Men denne følelsen er iuuuuubeskrivelig deilig ! Takke alle gode makter! Jeg er så takknemlig at jeg har ikke ord.

Hun sa at nå er vi over i en helt annen fase og alt er tryggere. Alt så normalt ut fra det hun kunne se. De tok utvendig. Den hadde vokst til 10 cm !

Vi skal ut å feire med en lunsj! Skriver mer etterpå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...