Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

God morgen ... Eller god formiddag heter det vel egentlig - for det er jo mer langt utpå dagen for de "normale"

Menneskene. Selv ligger jeg i sengen og slapper av. Ingen store planer i dag og derfor ingenting som tvinger meg ut av senga.

Hadde en rar drøm i natt! Skulle begynne å jobbe igjen og flere av kollegaene ( som i drømmen var gamle barneskolevenner) snakket ikke med meg! De mente jeg hadde vært borte for lenge og var sure på meg! Ja nå gleder jeg meg til å gå på jobb igjen!

Tar ikke snapchat hendelsen så tungt men det var allikevel noe å sette spørsmålstegn ved synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God ettermiddag kan vel jeg si nå, siden klokka har bikket 12! Jeg lå til klokka 11 jeg, digg innimellom det da :)

Skal du tilbake i jobb i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe jeg sto opp nå! Skammes nesten 🙈

Jepp i morgen er det tilbake på jobb. Litt skummelt merker jeg. Redd for å stresse osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en dag over og en ny uke og jobb venter! Det skal bli spennende men annerledes! Lurer på hva reaksjonen til folk på jobben er. Nå synes magen min og om noen spør så

Skal jeg ikke skjule noe - men hvordan kle meg? Vise mage eller skjule mage? Vanskelig altså ......

Har forresten kjøpt doppler. Lyst til å prøve i dag, men vil ha mannen tilstede og han er ikke hjemme i skrivende stund! Venter litt til og ser an.... Kjenner jeg må ha litt søvn også ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobb i dag! Hva jobber du med?:) vanskelug det med å vise eller skjule magen, kanskje en mellomting?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok på vanlige klær, og om det skulle synes så prøvde jeg ikke å skjule det. Men det skal sies at jeg har en litt begrenset garderobe, så hadde ikke så fryktelig mye å velge i! De aller aller fleste jeg jobber sammen med så ingenting før en elev sprakk nyheten (hun hadde skjønt det for lenge siden og ønsket meg lykke til før sommerferien), og da var jeg i uke 17 eller noe! Jeg syntes selv jeg så ut som en elefant da! ;)

Lykke til på jobben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på jobben!!

Jeg føler på meg at alle kan se at jeg er gravid osv, men tviler egentlig på at de kan det. Er jo tross alt bare litt smålubben foreløpig, og har ikke akkurat gravidmage. Hvis du kan vise det så syns jeg du skal - if you've got it, flaunt it! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Trøtt.no !!! Fin start på rutinene igjen. Satt våken halve natta på legevakten med mannen som hadde skadet seg. Er super trøtt!

Jeg er av samme oppfatning - vil jo vise,

Men kan kanskje bli litt for show Off med å blottlegge magen allerede dag en. Så det ble en mellomting :) men det er jo også noe med å være stolt av det :)

Men over tiø noe helt annet - vi testet angelsound i går kveld :) wow ! Vi testet først på mannen sitt hjerte bare for å se hvor vanskelig det ev var. Så testet vi på meg og mannen fant det med engang. Vi ble like fascinerte begge to! For dn herlig lyd! Glad vi fant det så fort. Skal prøve å ikke misbruke den så mye, og frykten er stor for reaksjonen den dagen jeg ev ikke finner noen lyd. Men herlig herlig ❤️❤️❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen overlever nok - har nok røket en muskel så han halter litt rundt men sånt gror sammen igjen ( heldigvis ) men du vet : sykemannfolk er døende 😆

Nå gir jeg meg ende over ! Forrige mandag leverte jeg en urinprøve da jeg var hos legen. Den slo ut og de sendte den inn til dyrking for mulig urinveisinfeksjon. Fikk skriftelig svar fra legen på fredag at det mest sannsynlig skyldes forurensning men at jeg måtte levere ny. Dro innom med en ny i stad og samme resultat! Legen min var ikke der i dag så hun ba meg vente til i morgen. Jeg sier at da har jeg gått med en mulig urinveisinfeksjon lenge og noe må skje nå! Hun ringte opp en annen lege som mente at jeg måtte sende denne inn til dyrkning og vente på legen i morgen. Hun sa det var mer farlig å Behandle med medisiner enn å vente. Hmmmmm jeg trodde det var omvendt så nå ble frøken bekymret enda mer bekymret! Ba om at legen min prioriterer dette i morgen og ringer meg! Jeg har ingen smerter men flyr ofte på do. Hun mente det var for tidlig å fly på do nå i svangerskapet. Merkelig og jeg kjenner jeg blir redd 😱😱😱

Er hjemme etter en halv dag på jobb! Rolig start. Ikke møtt så mange kollegaer for halvparten var ikke inne på kontoret i dag. Men !!! Huepinen dreper meg nå kjenner jeg så marsj i seng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva utslaget var?:) det stemmer ikke at det er for tidlig å fly på do. Når hormonene kommer så gjør de at den glatte muskulaturen slapper av, og det gjør at man flyr på do. Senere i sv.skapet så flyr man på do pga press på blæren, er nok litt tidlig for akkurat det om d vsr det hun mente:)

Håper hodeverken gir seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa bare at den slo ut på 4 noe mer vet jeg ikke. Kjenner jeg blir bekymret. Men nå skal legen kontakte meg i morgen så får håpe hun vet hva jeg skal gjøre!

Synes jeg har lest at det er farlig å gå med uvi - så blir redd for å miste :( men legen sa jo i dag at det er farligere å behandle hvis man strengt tatt ikke må.

Og midt oppi alt : jeg stoler ikke på leger!

Altså når legen til mannen min i stad satt å googlet etter svar ... Da blir jeg bekymret! Da kan hvermansen bli lege da! Jeg kan også Google Assa! Jeg er faktisk drit god på det 🙈🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja;)

Det er nok en mellomting der:) man bør ikke gå med uvi og man bør heller ikke få for mye antibiotika:) men krev et svar i morgen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodepinen ga seg etter en times søvn. Etter det har jeg lagd en bedre middag og for tyve min siden fikk jeg intens lyst på eplekake. Så den står og godgjør seg i ovnen nå. Mon tro om jeg skal ha is eller krem til 🙈

En ting, er det flere enn meg som tørster??? Er veldig tørst om dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa! Sååå tørst :sjokkert: Og sulten :fnise:

Så flink du er som har laget både middag og eplekake :nigo:

Hvis du tar med deg kaka hit, så har jeg krem på boks :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pheeeeew da er det ikke bare meg! Mulig jeg er hypokonder men med den urinveisproblematikken blir jeg bekymret og tenker alt Anna - og da kom tørsten inn i bildet. Men gpdt å høre vi er flere der pgeeeeeew. Men !!! Jeg har ikke Googla

👍👏 vært flink jente der!!

Eplekaken var syyyyyykt godt!!!!!! Jeg mener helt og holdent at jeg lager den beste eplekaka. Wow den var god! Lunka varm med kanel på og favorittisen smeltende på siden. Yummy. Men lilleninja - krem hadde også smakt himmelsk !!!!

Må vel snart rusle til sengs nå som jobben er tilbake. Jobber kun 50 prosent denne uken som en test til å

Begynne med ... Så får vi se

Natta jenter :--)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...