Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #621 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvorfor kan du ikke bare svare på spørsmålet som normale folk? Det er et ja eller nei spørsmål. Ikke vri deg unda spørsmålet med ting som ikke er relevant. "Trur du at du har like stor sjanse for å bli iakttatt uten sminke og baggete klær som med sminke og klær som fremhever de positive formene du har? " Altså igjen, spørsmålet krever kun et "ja" eller "nei" som svar, intet mer og intet mindre. Tror du at du hadde hatt like stor sjanse for å bli iakttatt uten voks i håret og baggete klær som ikke framhevde dine positive former? Bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #622 Del Skrevet 5. juli 2014 Vi har vel ikke kommet så langt enda da, men det står at i løpet av et par år vil kvinner også opptre i f.eks Navy Seals. http://www.slate.com/blogs/the_slatest/2013/06/18/female_navy_seals_penatagon_unveils_plan_for_women_to_train_for_elite_forces.html http://www.utsandiego.com/news/2013/Jun/17/Pentagon-women-combat-seals-riverine/ Sier som jeg sa isted: om noen tiår tipper jeg det er helt normalt. de håper på ja okei. ikke samme som at de er innerullert som elitesoldater idag altså. forskere håper å kurere synsnerven ved hjelp av stamcellebehandling slik at blinde kan se innen 10år. endelig kur er er ikke kommet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian O'Conner Skrevet 5. juli 2014 #623 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvorfor skal menn være billig? Vi er jo den som befrukter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 5. juli 2014 #624 Del Skrevet 5. juli 2014 Herlighet.. Det florerer jo av artikler på nettet at vi trenger kvinner i elitestyrken. Det tyder jo på at det er menn der fra før av, og at de altså skal jobbe sammen. Elitestyrkesoldat A og elitestyrkesoldat B har som regel ikke de samme oppgavene. Dette må du forstå. Om ei jente er ei elitestyrkesoldat, så vil hun aldri få de samme oppgavene som krever mest. Hun kan f.eks være sanitær, eller hun kan jobbe med samband eller lignende oppgaver, men det er oppgaver som fremdeles er langt fra så krevende som spesialsoldatene har. Altså helst oppgaver som ikke foregår helt fremst der man krever mest av soldaten. Hvis vi nå havner i krig og jeg skal ut i frontlinjen der troppen har samme oppgave så hadde jeg rett og slett nektet å være i samme tropp med ei kvinne. Ikke fordi jeg hater kvinner, men fordi det ville vært risikabelt. Hvis målet er å forminske menneskelige dødsfall så vil ei kvinne i en slik stilling øke risikoen for dødsfall, rett og slett fordi hun opptar en plass som en mann med samme opplæring og nivå vil kunne gjøre bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 5. juli 2014 #625 Del Skrevet 5. juli 2014 Underlivet kan revne, og man kan bjø i hjel. Endetarmsåpningen kan kollapse, slik at man uten operasjon ville ha "lekket" og til slutt dø av infeksjoner. Ryggen kan brekke, og man kan bli helt eller delvis lam og havne i rullestol. Det er også vanlig med en del senkomplikasjoner i forhold til kroniske smerter i bein, muskler og vev. Det er utallige komplikasjoner i tillegg til at underlivet skal strekkes forbi bristepunktet. Kroppen rives i større eller mindre grad i stykker, og det er ikke alle som klarer å gro sammen igjen, særlig de som er godt voksne når de føder. Anonymous poster hash: 97594...593 Nå vil jeg aldri tørre å la min kjære føde mine barn ....visste det var skrekkelig vondt, men hadde ikke trodd man kunne brekke rygg og bli lam :sjokkert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #626 Del Skrevet 5. juli 2014 de håper på ja okei. ikke samme som at de er innerullert som elitesoldater idag altså. forskere håper å kurere synsnerven ved hjelp av stamcellebehandling slik at blinde kan se innen 10år. endelig kur er er ikke kommet enda. Se hvor mye sterkere kvinner står i dag i forhold til noen tiår tilbake. I følge utviklingsmønsteret syns jeg det ser rimelig sannsynlig ut at vil skje, når man også ser at kvinner allerede er i elitestyrken. Det var den nok ikke for ti år tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #627 Del Skrevet 5. juli 2014 http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Navy_SEALs http://www.military.com/special-operations/2013/02/21/women-navy-seal-training.html?comp=700000581443&rank=4 Tok litt tid, gitt. De har lettere krav, også, for øvrig. http://en.wikipedia.org/wiki/Special_Task_Force_(SAPS) Her har kvinnene andre krav enn mennene, som er mindre fysiske. Du kan gjerne finne en elitestyrke som har både menn og kvinner, der alle har samme krav. Anonymous poster hash: 80e75...3fd tiaden nevnte at kvinner ville være like dyktige som de beste elitesoldatene i verden hvis du blar et par sider tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #628 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvorfor skal menn være billig? Vi er jo den som befrukter. Hvorfor skal kvinner være billig? Vi er jo den som føder. LOL. Dummeste argumentet noensinne Anonymous poster hash: ce076...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 5. juli 2014 #629 Del Skrevet 5. juli 2014 Trenger du å spørre om det eller er ikke det åpenlyst nok for deg? Poenget er jo at det er åpenlyst der jeg er interessert i om du fremdeles ønsker å juge for å fremme din sak eller ikke. Noe må det jo være siden jeg har spurt det samme nå flere ganger der du ikke har kommet med et svar til det ennå. Så hva er det? Ja eller nei? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #630 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvorfor skal menn være billig? Vi er jo den som befrukter. Og hvem gjør den store jobbe med å bære frem barnet? Hvorfor skal vi være billig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 5. juli 2014 #631 Del Skrevet 5. juli 2014 Tror du at du hadde hatt like stor sjanse for å bli iakttatt uten voks i håret og baggete klær som ikke framhevde dine positive former? Bare lurer. Dette er en tåpelig hersketeknikk. Svar på spørsmålet, og så kan du stille et spørsmål tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #632 Del Skrevet 5. juli 2014 Nå vil jeg aldri tørre å la min kjære føde mine barn ....visste det var skrekkelig vondt, men hadde ikke trodd man kunne brekke rygg og bli lam :sjokkert: Slapp av... Det er svært sjeldent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #633 Del Skrevet 5. juli 2014 Dette er en tåpelig hersketeknikk. Svar på spørsmålet, og så kan du stille et spørsmål tilbake. Nei Og du hadde nok svar nei selv Så hva er poenget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #634 Del Skrevet 5. juli 2014 Poenget er jo at det er åpenlyst der jeg er interessert i om du fremdeles ønsker å juge for å fremme din sak eller ikke. Noe må det jo være siden jeg har spurt det samme nå flere ganger der du ikke har kommet med et svar til det ennå. Så hva er det? Ja eller nei? Nei, det hadde jeg nok ikke blitt. Nå er det heller ikke sånn at jeg går rundt som en boms heller, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 5. juli 2014 #635 Del Skrevet 5. juli 2014 Nei Og du hadde nok svar nei selv Så hva er poenget ditt? Poenget handlet igrunn om den diskusjonen som var fremme tidligere i tråden. Angående forskjellen på klær hos menn og kvinner samt grunnen til at det er slik. Hvorfor det er mer naturlig for kvinner å være golddiggers enn menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #636 Del Skrevet 5. juli 2014 Liker måten dere hele tiden skal presisere hvor mye bedre dere er i alt, og vi prøver å få dere til å forstå at det ikke er tilfellet. Altså, likestilling. Det er dere ikke fan av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 5. juli 2014 #637 Del Skrevet 5. juli 2014 Uansett. Spørsmålet går til deg også Svaret er åpenbart at man har større sjanse om man pynter på sannheten. Poenget er jo at kvinner har mer å vinne ved å gjøre det, og dermed også den naturlige balansen i skjønnhetsprodukter hos kvinner kontra menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 5. juli 2014 #638 Del Skrevet 5. juli 2014 Vi har vel ikke kommet så langt enda da, men det står at i løpet av et par år vil kvinner også opptre i f.eks Navy Seals. http://www.slate.com/blogs/the_slatest/2013/06/18/female_navy_seals_penatagon_unveils_plan_for_women_to_train_for_elite_forces.html http://www.utsandiego.com/news/2013/Jun/17/Pentagon-women-combat-seals-riverine/ Sier som jeg sa isted: om noen tiår tipper jeg det er helt normalt. Ble ikke hun i G.I Jane med i Navy seals da? Nei stemmer...det var bare en film...Neida...fra spøk til alvor Jeg tipper det kan bli mulig. Men vil tro at veldig mange kvinner ikke har interesse av å bli med på sånt. Kan være noe av årsaken kanskje? Igjen tror jeg at en kvinne som f.eks Marit Bjørgen kunne klart det.....Men det er selvsagt ikke skrevet i sten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 5. juli 2014 #639 Del Skrevet 5. juli 2014 Selvfølgelig kan hun bli elitesoldat. Vi har bare ikke fått sjansen før nå til å bevise det Om et par år/tiår tipper jeg det er helt normalt. Bra å se at verden går den rette veien. Det er mange kvinner som faktisk har forsøkt fallskjermjegeropptak. Ingen av dem har klart kravene frem til idag...Altså de samme kravene som menn MÅ ta. Men en type kvinne som Bjørgen kunne nok klart det vil jeg anta. Så dokumentar om det og befalet bekreftet at det var åpent for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 5. juli 2014 #640 Del Skrevet 5. juli 2014 Liker måten dere hele tiden skal presisere hvor mye bedre dere er i alt, og vi prøver å få dere til å forstå at det ikke er tilfellet. Altså, likestilling. Det er dere ikke fan av Likestilling har da INGENTING med prestasjoner å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg