Gjest Trollkarlen Skrevet 5. juli 2014 #521 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Altså jeg tar ikke siden til andre menn i denne tråden. Jeg har sagt at menn har dobbeltmoral angående dette temaet. Og hva feminismen måtte gjøre med den mannlige befolkningen bryr meg midt i ræva egentlig. Den saken utvikler seg som den gjør og jeg orker ikke bruke tid på å tenke på hvor bra eller dårlig det måtte være. Ordbruken "grine" var ment som en overdrivelse. Er mye støy som blir laget over noe som enkelt kan bli ignorert, noe som ble pekt ut av brukeren Alina X(som er en kvinne) Endret 5. juli 2014 av Trollkarlen
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #522 Skrevet 5. juli 2014 Mannlige artister gjør da akkuratt det samme. Eksempler: Usher, Enrique Iglesias, Jason Derulo, Robin Thicke osvosv. De spiller på nakenhet og sex dem også robin thicke og miley cyrus som du nevnte iste. vi så jo hvem som var mest sexfiksert på scenen da de opptrådde sist. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 5. juli 2014 #523 Skrevet 5. juli 2014 Mannlige artister gjør da akkuratt det samme. Eksempler: Usher, Enrique Iglesias, Jason Derulo, Robin Thicke osvosv. De spiller på nakenhet og sex dem også nettopp derfor jeg nevnte det i posten min
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #524 Skrevet 5. juli 2014 Hva så, det er ikke akkurat musikkverker de produserer. Men enkle poplåter som følger veldig enkle regler og oppskrifter som krever minimalt med kreativitet for utføre. Mange av disse har gode tekster og leverer låter som selger stort verden over, så den kan du bare droppe.
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #525 Skrevet 5. juli 2014 Menn er sterkere psykisk. Kvinner hadde ikke kunnet ligge i skyttergraver og ventet på å dø og samtidig utført en jobb. Dere er flinkere til mange andre ting. Organisering, systematisering, følelser, kommunkasjon og muligens også administrative lederegenskaper. Intelligensen er omtrent den samme mellom kvinner og menn. Menn er dog mer spesifikke i sitt interessefelt. Nå undervurderer du veldig her. Mange kvinner er idag i militæret, og det finnes kvinner som helt fint hadde klart seg like godt som menn. Til din informasjon, har jobbet i militæret og møter på kvinner hele tiden Har også veninner som har tjenestegjort der.
Teeden Skrevet 5. juli 2014 #526 Skrevet 5. juli 2014 Mange av disse har gode tekster og leverer låter som selger stort verden over, så den kan du bare droppe. De fleste poplåter som skrives i dag tar ikke engang hensyn til elementær grammatikk, så jeg dropper ikke den. Se "everything is a remix "på youtube så skjønner du hva jeg mener.
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #527 Skrevet 5. juli 2014 De fleste poplåter som skrives i dag tar ikke engang hensyn til elementær grammatikk, så jeg dropper ikke den. Se "everything is a remix "på youtube så skjønner du hva jeg mener. Vel virker som det selger uansett? Er det ikke det som er hele poenget med å leve som artist? Å SELGE musikken.
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #528 Skrevet 5. juli 2014 robin thicke og miley cyrus som du nevnte iste. vi så jo hvem som var mest sexfiksert på scenen da de opptrådde sist. Hm, hva med Akon? I wanna fuck you, blablabla, i alle tekster.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #529 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Nå undervurderer du veldig her. Mange kvinner er idag i militæret, og det finnes kvinner som helt fint hadde klart seg like godt som menn. Til din informasjon, har jobbet i militæret og møter på kvinner hele tiden Har også veninner som har tjenestegjort der. Mhm..mange kvinner i FSK og HJK Noot Du kan ikke mene at mange kvinner hadde klart seg som elitesoldat? I tilfelle vitner det om en vanvittig manglende kunnskap. At kvinner kan ha kommunkative roller, eller lederroller, eller lignende tviler ingen på. Svært få, om noen kvinner i dag i verden er ute på SKARPE oppdrag. Og det finnes per i dag ingen kvinnelig elitesoldater. Endret 5. juli 2014 av FuturePrimitive 1
Teeden Skrevet 5. juli 2014 #530 Skrevet 5. juli 2014 Vel virker som det selger uansett? Er det ikke det som er hele poenget med å leve som artist? Å SELGE musikken. Ja, men det er ikke takket være artistene, men de som vet hva som selger og hvordan låter skal produseres.
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #531 Skrevet 5. juli 2014 Hm, hva med Akon? I wanna fuck you, blablabla, i alle tekster. Han hadde jo den "I Just Had Sex and it felt so good she let me put my penis inside"
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #532 Skrevet 5. juli 2014 Mhm..mange kvinner i FSK og HJK Noot Det er det De fleste kvinner har nok ikke så stor interesse av militæret, men det er en del som trives med det. Og skulle jenter blitt tvunget til å tjenestegjøre i militæret, så tror jeg de hadde gjort en like god jobb som dere
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #533 Skrevet 5. juli 2014 Menn er sterkere psykisk. Kvinner hadde ikke kunnet ligge i skyttergraver og ventet på å dø og samtidig utført en jobb. Dere er flinkere til mange andre ting. Organisering, systematisering, følelser, kommunkasjon og muligens også administrative lederegenskaper. Intelligensen er omtrent den samme mellom kvinner og menn. Menn er dog mer spesifikke i sitt interessefelt. tenk hvordan det hadde vært hvis stalin hadde sendt kvinner i fronten i stalingrad mot tyskerne uten våpen og plukk opp våpenet foran deg hvis medsoldaten din dør for moder russland. hvis du prøver å flykte tilbake blir du skutt av dine egne generaler. de ville ha oppført seg som hodeløse høns og løpt alle veier. 1
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #534 Skrevet 5. juli 2014 Ja, men det er ikke takket være artistene, men de som vet hva som selger og hvordan låter skal produseres. Selvfølgelig har det med artistene å gjøre også! Flere av disse produserer musikken selv, du er klar over det?
Teeden Skrevet 5. juli 2014 #535 Skrevet 5. juli 2014 Det er det De fleste kvinner har nok ikke så stor interesse av militæret, men det er en del som trives med det. Og skulle jenter blitt tvunget til å tjenestegjøre i militæret, så tror jeg de hadde gjort en like god jobb som dere Faktum er at menn hadde gjort selv det å føde bedre enn det dere ville gjort militæret. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #536 Skrevet 5. juli 2014 Det er det De fleste kvinner har nok ikke så stor interesse av militæret, men det er en del som trives med det. Og skulle jenter blitt tvunget til å tjenestegjøre i militæret, så tror jeg de hadde gjort en like god jobb som dere Er det kvinner i FSK? lol Hvorfor juger du om det? 1
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #537 Skrevet 5. juli 2014 tenk hvordan det hadde vært hvis stalin hadde sendt kvinner i fronten i stalingrad mot tyskerne uten våpen og plukk opp våpenet foran deg hvis medsoldaten din dør for moder russland. hvis du prøver å flykte tilbake blir du skutt av dine egne generaler. de ville ha oppført seg som hodeløse høns og løpt alle veier. Stalin faktisk. Ellers har du det bra? 1
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #538 Skrevet 5. juli 2014 tenk hvordan det hadde vært hvis stalin hadde sendt kvinner i fronten i stalingrad mot tyskerne uten våpen og plukk opp våpenet foran deg hvis medsoldaten din dør for moder russland. hvis du prøver å flykte tilbake blir du skutt av dine egne generaler. de ville ha oppført seg som hodeløse høns og løpt alle veier. Du har et veldig enkelt syn på kvinner, og du stereotypiserer oss veldig. Det finnes mange "guttejenter", akkuratt som vi har homofile i landet
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #539 Skrevet 5. juli 2014 Faktum er at menn hadde gjort selv det å føde bedre enn det dere ville gjort militæret. 1
flinkeceline Skrevet 5. juli 2014 #540 Skrevet 5. juli 2014 Jeg mener det er en del feiloppfattelser ute blant folket på dette punkt. Gutter er som sådan ikke billig i den forstand at dem kanskje knuller mange kvinnfolk. De er kun billige hvis dem senker standardene til å knulle på stygge kvinnfolk. Det morsomme med det hele er at du som gutt kan ende opp med å ha sånn ca. ett ligg i året og fortsatt være en billig tøyte
Fremhevede innlegg