Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?

Fremhevede innlegg

Gjest FuturePrimitive
Skrevet (endret)

Ja, du har rett i at folk er født med grunnleggende personlighetstrekk. Personligheten blir formet fra 3-årsalderen, hvor foreldrene lærer barnet hva som er rett og galt. Deretter spiller miljøet en stor rolle.

Nå utviser du stor mangel på elementær forståelse for biologi. Barn har personlighetstrekk allerede var de er noen få uker gamle. Noen gråter mye og er reddere enn andre. Andre igjen er naturlig trygge.

Miljøet spiller en stor rolle for menneskers personlige vekst. Men biologien setter standarden. Du kan ha så flott miljø du bare vil, men om du har lav IQ og generelt dårlige gener så blir du ikke rakettforsker uansett hvor mange feminister du oppdras av.

Endret av Bond
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Tror du jeg ikke skjønner hva ordet "naturlig" betyr?

Når jeg bruker ordet naturlig mener jeg opphav fra naturen. Voldtekt er ikke noe som ble planlagt for å terrorisere kvinner. Det er en naturlig del av dyreverdenen og sist jeg sjekket er vi like mye dyr som alle andre selv om vi liker å tro noe annet.

Haha, seriøst? Tror du folk er født som voldtektsmenn?

Jeg kan forsikre deg om at det ikke er tilfellet. Det handler om miljø, oppvekstkår, osv.

Voldtekt finner sted uavhengig av miljø osv. I et perfekt miljø med perfekt oppvekst vil det fremdeles finnes voldtekt, både kvinner og menn.

Gjest miss_sara
Skrevet

Statistisk sett er det dere som er de mest villige.

Jeg hadde en bruker her tidligere på KG, og var inne på en tråd: "Hvorfor tar gutter alt de får?", hvor en hadde svart som: "De bryr seg ikke så lenge de får seg noe". Alle guttene responderte at de var enig.

Her snakker vi løse mennesker.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Jeg hadde en bruker her tidligere på KG, og var inne på en tråd: "Hvorfor tar gutter alt de får?", hvor en hadde svart som: "De bryr seg ikke så lenge de får seg noe". Alle guttene responderte at de var enig.

Haha. Du bruker det som argument for at alle gutter er slik? En tråd for noen år siden hvor noen gutter svarte at de tok alt de fikk? Ok..

Som jeg prøvde å forklare i en tidligere tråd (som antakeligvis forsvant i alt mølet dere driver å skriver) så er det kvinner som først og fremst profitterer rent biologisk på å ha mange beilere. Jeg skal se om jeg finner innlegget mitt, så kan du lese det.

Det er basert på forskning. Du må gjerne google mer, men om du er normalt fornuftig så ser du logikken.

• Liker 1
Gjest Tiaen
Skrevet

Ja, de fleste barn lærer om rett og galt, men likevel gjør mange barn galt? Hvorfor det? Tror du virkelig noen voldtar fordi de ikke skjønner hvor galt det er? Eller at de har lyst til å leve ut en "rapejoke"?

Nei, kanskje fordi de hadde en dårlig oppvekst?

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Fra naturens side, og fra veldig gammelt av så var det helt naturlig at kvinner kontinuerlig så seg om etter "erstatninger". Grunnen til at kvinner f.eks oppfører seg allright og er venner med andre menn er for å legge inn "aksjer" i tilfelle deres nåværende kjæreste skulle vise seg å være farlig. Da kan hun søke hjelp hos de andre mennene hun har "groomet", og gjerne kopulere med dem istedenfor.

Kvinner er altså alltid, uansett om de er i et forhold eller ikke, bevisst eller ubevisst alltid på søken etter å ha kontakt med så kjekke og sterke menn som mulig. Som venn, som kollega, som elsker eller som bekjent. Dette for å ha i bakhånd. Dette er ikke så rart, for i eldre tider dersom ens partner skulle vise seg å være voldelig, farlig, impotent eller for svak så måtte hun kunne stole på, eller sjanse på at den andre hun ønsket å satse på ville være til så stor frykt for han at han ville trekke seg unna, eller eventuelt tape en konfrontasjon.

Sånn sett er det bare naturlig at kvinner har sex med flere når de er single, og egentlig også naturlig at kvinner flørter med andre menn selv når de er i et forhold. De vurderer og prøver så mange som mulig, og så ender de opp med den som er den beste allrounderen. Noen ender selvsagt også opp med en typisk alfamale, som ofte ender dårlig, og da må man ha en så bra fyr som mulig i bakhånd.

Menn knuller rundt for å spre mest mulig gener. Det at kvinner i dag knuller masse menn er fordi vi har funnet opp prevensjon. I gamle tider kunne hun ikke knulle hvem som helst, da det å få barn var alt for farlig med mindre man hadde funnet en bra partner.

Konklusjonen er vel at kvinner og menn er like horete, bare på hver sin måte. Det er vel også naturlig at menn ønsker å framstille kvinner som tester andre menn enn dem selv som horer. Men dere er ikke noe mer horer enn menn, bare så det er sagt :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja men da så. Da har vi jo tydeligvis allerede blitt presentert med konkret statistikk av Tiaen, folkens, som viser til kilden sin som er en tråd her på kg, der alle svarene (som forresten åpenbart var et representativt utvalg av befolkningen) var det samme.

Glad vi har fått svar på det.

Anonymous poster hash: 80e75...3fd

• Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet

Når jeg bruker ordet naturlig mener jeg opphav fra naturen. Voldtekt er ikke noe som ble planlagt for å terrorisere kvinner. Det er en naturlig del av dyreverdenen og sist jeg sjekket er vi like mye dyr som alle andre selv om vi liker å tro noe annet.

Voldtekt finner sted uavhengig av miljø osv. I et perfekt miljø med perfekt oppvekst vil det fremdeles finnes voldtekt, både kvinner og menn.

Så det er greit, fordi du vil leve i dyreverden?

Gjest Tiaen
Skrevet

Haha. Du bruker det som argument for at alle gutter er slik? En tråd for noen år siden hvor noen gutter svarte at de tok alt de fikk? Ok..

Som jeg prøvde å forklare i en tidligere tråd (som antakeligvis forsvant i alt mølet dere driver å skriver) så er det kvinner som først og fremst profitterer rent biologisk på å ha mange beilere. Jeg skal se om jeg finner innlegget mitt, så kan du lese det.

Det er basert på forskning. Du må gjerne google mer, men om du er normalt fornuftig så ser du logikken.

Igjen; Jeg sa statistisk sett. Hva er det med dere gutter, man må jo faktisk gjenta seg selv hele tiden.

Skrevet

Blir helt latterlig at dere skal unnskylde dere med at noen er født slik og at det handler om utroskap.. Altså for helvete ta å innrøm at dette er menn sin feil, fordi de ikke kan kontrollere seg. Jeg tar ikke alle over en kam her!

Er du seriøs her? Selvfølgelig er det voldtektsmannen sin feil at han voldtar? Men det er ikke noe menn generelt har skyld i. Jeg er ikek skyld i at andre menn voldtar.

Gjest Tiaen
Skrevet

Ja men da så. Da har vi jo tydeligvis allerede blitt presentert med konkret statistikk av Tiaen, folkens, som viser til kilden sin som er en tråd her på kg, der alle svarene (som forresten åpenbart var et representativt utvalg av befolkningen) var det samme.

Glad vi har fått svar på det.

Anonymous poster hash: 80e75...3fd

Det var et eksempel. Dere er virkelig hårsåre...

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Igjen; Jeg sa statistisk sett. Hva er det med dere gutter, man må jo faktisk gjenta seg selv hele tiden.

Det er ikke statistikk å bruke en tråd fra kvinneguiden :)

Du må nok ha et noe større utvalg enn det jenta mi.

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Er du seriøs her? Selvfølgelig er det voldtektsmannen sin feil at han voldtar? Men det er ikke noe menn generelt har skyld i. Jeg er ikek skyld i at andre menn voldtar.

Åjoda. Skam deg ditt voldtektssvin!

Hvordan faen endte jeg opp HER..jeg skulle jo gjøre reint bord på pokerstars! Sitter her og driver goddagmannøkseskaft-diskusjon med Ottar.

• Liker 1
Gjest Tiaen
Skrevet

Det er ikke statistikk å bruke en tråd fra kvinneguiden :)

Du må nok ha et noe større utvalg enn det jenta mi.

Tuller du nå? Har du vokst opp i jungelen? De fleste i dagens samfunn har fått med seg at det er slik, at menn er mer opptatt av å få seg et ligg en hva kvinner er.

Gjest miss_sara
Skrevet

Det har jeg heller ikke sagt at du har?

• Liker 1
Skrevet

Nei, kanskje fordi de hadde en dårlig oppvekst?

Så gi dem en god oppvekst da. Det gjør man ikke ved å fokusere på kvinnesaker og kvotere inn kvinner i høyere utdanning på bekostning av menn. Det hjelper ikke disse ressurssvake guttene å se hvor mye løft og hjelp jenter får i form av å være jente, så om du frykter at voldtektsmenn skapes av dårlig oppvekstkår, så er jo det et veldig sterkt argument mot feminismen som er sterkt bidragsytende til at mange gutter får dårligere oppvekstvilkår ved å portrertere hankjønnet som potensielt kriminelle allerede fra de er småbarn. Jeg har til og med hørt forslag om at gutter i barnehagen skal "lære å ikke voldta". Dette gir ikke akkurat gutter stor tro på seg selv eller gode oppvekstvilkår, å bli behandlet som dyr som trenger å siviliseres mens jenter stadig blir fremhevet.

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet (endret)

Tuller du nå? Har du vokst opp i jungelen? De fleste i dagens samfunn har fått med seg at det er slik, at menn er mer opptatt av å få seg et ligg en hva kvinner er.

Nå synes jeg du stigmatiserer menn. Hvorfor synes du det er greit, når du kjemper for at kvinner ikke skal stigmatiseres?

Fordi du mener det er fakta? Hvor er faktagrunnlaget ditt? Har du noen forskning å referere til, eller er det bare løse påstander?

Faktum er at det ofte er de samme kvinnene som ligger med et fåtall menn (alfamalesa). Det er flere kvinner enn menn som har sex. Det er flere mannlige tapere på kjønnsmarkedet. Er du enig eller uenig i det? :)

PS; Jeg synes du har en frekk tone, og slenger rundt deg med mange bemerkninger.

Endret av Bond
  • Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet (endret)

Så gi dem en god oppvekst da. Det gjør man ikke ved å fokusere på kvinnesaker og kvotere inn kvinner i høyere utdanning på bekostning av menn. Det hjelper ikke disse ressurssvake guttene å se hvor mye løft og hjelp jenter får i form av å være jente, så om du frykter at voldtektsmenn skapes av dårlig oppvekstkår, så er jo det et veldig sterkt argument mot feminismen som er sterkt bidragsytende til at mange gutter får dårligere oppvekstvilkår ved å portrertere hankjønnet som potensielt kriminelle allerede fra de er småbarn. Jeg har til og med hørt forslag om at gutter i barnehagen skal "lære å ikke voldta". Dette gir ikke akkurat gutter stor tro på seg selv eller gode oppvekstvilkår, å bli behandlet som dyr som trenger å siviliseres mens jenter stadig blir fremhevet.

Ja, så da må mennene lære at det er på tide å slutte å oppføre seg som dyr!

Endret av miss_sara
  • Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet

Nå synes jeg du stigmatiserer menn. Hvorfor synes du det er greit, når du kjemper for at kvinner ikke skal stigmatiseres?

Fordi du mener det er fakta? Hvor er faktagrunnlaget ditt? Har du noen forskning å referere til, eller er det bare løse påstander?

Faktum er at det ofte er de samme kvinnene som ligger med et fåtall menn (alfamalesa). Det er flere kvinner enn menn som har sex. Det er flere mannlige tapere på kjønnsmarkedet. Er du enig eller uenig i det? :)

PS; Jeg synes du har en frekk tone, og slenger rundt deg med mange bemerkninger. Hvorfor gjør du det? Er det noe du vil snakke om? Traumer? Jeg lytter gjerne, men da må du tone ned språkbruken litt.

Vis forskninger selv angående påstandene dine du.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Her kan du lese at attraktive menn får flere kull barn.

Dvs..noen få menn ligger med veldig mange damer, og veldig mange damer ligger med noen få menn.

Altså er damer noe mer horete og billige enn menn. Men slapp av, det er naturlig. Hvorfor lage så mye fuzz ut av det? Vær stolt kvinne, og vær stolt over at dere kan velge og vrake mellom menn.

http://www.klikk.no/foreldre/article747473.ece

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...