Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?

Fremhevede innlegg

Gjest miss_sara
Skrevet

Ja,så klag da. Sitt her og klag til du blir blå i trynet.

Hvis du gir så faen, kan du ikke bare stikke fra tråden? ADIOS.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Alina X er den eneste som tar til fornuften i denne diskusjonen.

Skrevet

Skal man aldri ta opp problemer lenger fordi noen har det verre enn oss? Herlighet..

Hva er vitsen lurer jeg på?om en fyr har bestemt seg for at kvinner som har pult flere enn 5 er horer så har han bestemt seg for det.tror du at du kan endre hans mening på det?

Jeg personlig synes folk som kaller andre fore hore,ludder,fitte osv er veldig uintelligente og ikke verdig min tid og heller ikke verdt å diskutere med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig fornuftig å tenke at fordi noen i U-land har det verre så kan man ikke diskutere en sak. Ehh

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

Skrevet

Så du mener at det er likestilling i dette landet?

Ja.

• Liker 2
Gjest miss_sara
Skrevet

Ja, fordi du er mann og skal slippe unna med alt som kommer ut av kjeften.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du gir så faen, kan du ikke bare stikke fra tråden? ADIOS.

Wow,så sakelig..

Gjest miss_sara
Skrevet

Wow,så sakelig..

Jeg skjønner bare ikke hvorfor du fortsetter å skrive gang på gang, når du sier du gir så langt faen i det. Gir null mening.

AnonymBruker
Skrevet

Wow,så sakelig..

Mindre saklig av deg å skrive ting som "klag til dere blir blå" gang på gang. Når det er du selv som faktisk er her kun for å klage på at folk klager.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen lurer jeg på?om en fyr har bestemt seg for at kvinner som har pult flere enn 5 er horer så har han bestemt seg for det.tror du at du kan endre hans mening på det?

Jeg personlig synes folk som kaller andre fore hore,ludder,fitte osv er veldig uintelligente og ikke verdig min tid og heller ikke verdt å diskutere med.

Fordi det er en holdning mange menn har, og det er en av grunnene til at kvinner blir behandlet dårlig og det er en av grunnene til at vi har en voldtektskultur. Når en gruppe av befolkningen har en såpass nedlatende holdning til en annen del (50%) av befolkningen, skal man ikke grave hodet ned i sanden og late som ingenting.

Vi må si ifra til disse mennene at det ikke er greit, og at vi ikke vil finne oss i å bli behandlet sånn. Ingenting blir bedre hvis vi later som ingenting, og gir de stilletiende samtykke om at, joda, vi kvinner må vel takle å bli kalt hore en gang iblant, for det er bare sånn det er og boys will be boys osv...

Anonymous poster hash: ba4b2...99e

• Liker 1
Skrevet

Mindre saklig av deg å skrive ting som "klag til dere blir blå" gang på gang. Når det er du selv som faktisk er her kun for å klage på at folk klager. Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

Gang på gang? Jaja,ok vet dere hva,der kan få sitte her i fred å sutre over ord, kanskje dere en dag opplever VIRKELIGE problemer og dere vil først da innse at det finnes viktigere ting å bry seg om enn hva smålige sjalu guttunger med komplekser måtte mene.

Ha en videre fin kveld:)

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Ja, veldig fornuftig å tenke at fordi noen i U-land har det verre så kan man ikke diskutere en sak. Ehh

Det som er fornuftig er å ikke bry seg om hva menn måtte mene er billig eller ikke.

Ja, fordi du er mann og skal slippe unna med alt som kommer ut av kjeften.

Slippe unna? Ja, her er det kvinner som tar seg nær av alt og likevel har sex med de samme mennene som kaller kvinner for billige. Klart slipper menn unna da. Hvis du derimot ignorerer disse mennene og ikke har sex med de, da slipper de ikke unna.

Gjest Tiaen
Skrevet

Jeg er enig i at vi bør heve oss over det ja, men jeg forstår ikke helt hvorfor du mener at mennene har rett på å ha denne meningen. Er det virkelig vi kvinner som bare skal finne oss i det, eller er det kanskje for mennene det bør gå opp et lys for snart? Det er forferdelig urettferdig at det er slik, og ikke rart at folk irriterer seg over det.

Skrevet

Fordi det er en holdning mange menn har, og det er en av grunnene til at kvinner blir behandlet dårlig og det er en av grunnene til at vi har en voldtektskultur. Når en gruppe av befolkningen har en såpass nedlatende holdning til en annen del (50%) av befolkningen, skal man ikke grave hodet ned i sanden og late som ingenting. Vi må si ifra til disse mennene at det ikke er greit, og at vi ikke vil finne oss i å bli behandlet sånn. Ingenting blir bedre hvis vi later som ingenting, og gir de stilletiende samtykke om at, joda, vi kvinner må vel takle å bli kalt hore en gang iblant, for det er bare sånn det er og boys will be boys osv... Anonymous poster hash: ba4b2...99e

1) en holdning mange guttunger med understimulert intelligens har.

2) vi blir ikke behandlet dårlig, med mindre du LAR noen behandle deg dårlig?

3) voldtekskulturen er pga masseinnvandring fra muslimske land med et ekstremt dårlig kvinnesyn.

Sånn,nå skal jeg gå:)

• Liker 2
Skrevet

Det som er fornuftig er å ikke bry seg om hva menn måtte mene er billig eller ikke.

Slippe unna? Ja, her er det kvinner som tar seg nær av alt og likevel har sex med de samme mennene som kaller kvinner for billige. Klart slipper menn unna da. Hvis du derimot ignorerer disse mennene og ikke har sex med de, da slipper de ikke unna.

Nemlig!

Skrevet

Jeg er enig i at vi bør heve oss over det ja, men jeg forstår ikke helt hvorfor du mener at mennene har rett på å ha denne meningen. Er det virkelig vi kvinner som bare skal finne oss i det, eller er det kanskje for mennene det bør gå opp et lys for snart? Det er forferdelig urettferdig at det er slik, og ikke rart at folk irriterer seg over det.

Menn synes sikkert det er urettferdig at de ikke får sex når de vil, de har til og med sterkere sexdrift. Derfor de kaller oss horer. Komplekser og sjalusi.

Ok,nå SKAL jeg gå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gang på gang? Jaja,ok vet dere hva,der kan få sitte her i fred å sutre over ord, kanskje dere en dag opplever VIRKELIGE problemer og dere vil først da innse at det finnes viktigere ting å bry seg om enn hva smålige sjalu guttunger med komplekser måtte mene.

Er det noen som sutrer her så er det jo deg? Klager som bare det over alt folk skriver, og hvorfor folk skriver ditt og datt, og irriterer deg over at folk syns noe annet enn deg.

• Liker 2
Gjest miss_sara
Skrevet

Jeg ligger ikke rundt hver helg - det ligger i hvert fall ikke i min natur. Liker å ha et bekjentskap, før jeg skal i noen som helst seng. Mange menn derimot - NADA. De driter i det og kommer etterpå å kaller oss tøs, løs og hore.

• Liker 2
Skrevet

Fordi det er en holdning mange menn har, og det er en av grunnene til at kvinner blir behandlet dårlig og det er en av grunnene til at vi har en voldtektskultur. Når en gruppe av befolkningen har en såpass nedlatende holdning til en annen del (50%) av befolkningen, skal man ikke grave hodet ned i sanden og late som ingenting.

Vi må si ifra til disse mennene at det ikke er greit, og at vi ikke vil finne oss i å bli behandlet sånn. Ingenting blir bedre hvis vi later som ingenting, og gir de stilletiende samtykke om at, joda, vi kvinner må vel takle å bli kalt hore en gang iblant, for det er bare sånn det er og boys will be boys osv...

Anonymous poster hash: ba4b2...99e

Hva slags jævla voldtektskultur? Hadde vi hatt en voldtektskultur så hadde vi ikke hatt menn som syter om hvor lite sex det blir på dem, men langt flere kvinner som hadde hatt reelle grunner til å komme med voldtektsanklager. Den eneste voldtektskulturen vi har er at kvinner tydelig aldri kan få nok av å snakke om temaet samt elsker å anklage et fylleons eller en utro eks for voldtekt.

• Liker 2
Gjest miss_sara
Skrevet

Du er HELT på jordet. Gå å hent deg en bolle du.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...