Gjest HarryDotter Skrevet 5. juli 2014 #501 Skrevet 5. juli 2014 Jeg prøvde å lage litt "fred" for mange timer siden, men kommentarene ble bare slettet. Jeg gir opp Ts Anonymous poster hash: b6e2d...8f7 Det spiller visst ikke noen rolle om man kommer med velformulerte og bra gjennomtenkte poster heller...uansett er det noen som tror hælvete kommer og sluker dem om de ikke har retten på sin side.
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #502 Skrevet 5. juli 2014 Må musikkfronten dominerer ikke menn Musikk er heller ingen idrett. best betalt og mest sette musikkvideo. skuespill er heller ingen idrett. topp 10 beste skuespillere i verden er menn selvom kvinner er overrepresentert på teaterskolene. de fleste store innovasjoner i historien er oppfunnet av menn som du drar nytte av idag. 1
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #503 Skrevet 5. juli 2014 Derfor hovedinnlegget handler om å grine fordi man blir kalt billig? Så sterk psykisk! Jeg er imponert! Det blir helt feil å ta det som et eksempel på psykisk styrke.. Vi fleste overlever all kritikken deres, men vi syns jo selvfølgelig at det er urettferdig. Ingen av oss har begynt å grine Akkuratt som dere syns dette med feministene er urettferdig, synes vi det er urettferdig å bli stemplet som billig.
Teeden Skrevet 5. juli 2014 #504 Skrevet 5. juli 2014 Må musikkfronten dominerer ikke menn Musikk er heller ingen idrett. Når det kommer til antall musikkere som kan å spille et instrument eller komponere en låt så dominerer menn jo. Om det blir masseprodusert flere kvinnelige popartister enn mannlige skal ikke jeg uttale meg om, men dette er ikke å dominere musikkfronten. 2
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #505 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Politikere ja... Lurer på hvem som er statminister nå? Tror ikke det var en mann. etter ett halvt år ville folket ha jonas gahr støre... Endret 5. juli 2014 av pinkytalks 1
Teeden Skrevet 5. juli 2014 #506 Skrevet 5. juli 2014 Ja, det er helt klart kvinner som dominerer musikkbransjen. Madonna, Beyonce, Rihanna, Shakira, Lady Gaga, Britney Spears, Katy Perry, Nicki Minaj, Christina Aguilera, Jennifer Lopez og det er sååå mange flere. Vil du liste opp mennene eller, fordi det er ikke like mange Haha, og alle disse er håndplukket, skapt og produsert av plateselskaper grunnlagt av menn 2
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #507 Skrevet 5. juli 2014 Når det kommer til antall musikkere som kan å spille et instrument eller komponere en låt så dominerer menn jo. Om det blir masseprodusert flere kvinnelige popartister enn mannlige skal ikke jeg uttale meg om, men dette er ikke å dominere musikkfronten. Du kommer bare med dummere og dummere argumenter...
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #508 Skrevet 5. juli 2014 best betalt og mest sette musikkvideo. skuespill er heller ingen idrett. topp 10 beste skuespillere i verden er menn selvom kvinner er overrepresentert på teaterskolene. de fleste store innovasjoner i historien er oppfunnet av menn som du drar nytte av idag. I dag er det liker mange kvinner som er best i skuespillerbransjen.
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #509 Skrevet 5. juli 2014 etter ett halvt år ville folket ha jonas gahr støre... Nå er det ikke valg før om noen år, så det spiller ingen rolle.
Gjest HarryDotter Skrevet 5. juli 2014 #510 Skrevet 5. juli 2014 Ja, det er helt klart kvinner som dominerer musikkbransjen. Madonna, Beyonce, Rihanna, Shakira, Lady Gaga, Britney Spears, Katy Perry, Nicki Minaj, Christina Aguilera, Jennifer Lopez og det er sååå mange flere. Vil du liste opp mennene eller, fordi det er ikke like mange Det som virkelig er interessant her, er vel hvorfor flere av de kvinnelige "musikerne" du nevner her er populære Er vel toppen to av dem som lever på musikken de lager...resten er vel bare et yndet objekt for kåte gutter/menn ....Nå skal det også sies det samme om en haug mannlige artister også da... Men huff...nå sporer jeg helt av her
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #511 Skrevet 5. juli 2014 Haha, og alle disse er håndplukket, skapt og produsert av plateselskaper grunnlagt av menn Du vet at flere av disse har bygget seg oppover og lager egen musikk? 1
Teeden Skrevet 5. juli 2014 #512 Skrevet 5. juli 2014 Du kommer bare med dummere og dummere argumenter... Åh virkelig? Jeg lurer på om et eneste instrument er kreditert en kvinnelig oppfinner? Sorry, men å ha en god stemme/kropp/utseende å mime til karaoke produsert av et plateselskap er ikke å være musikalsk begavet. 1
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #513 Skrevet 5. juli 2014 Det som virkelig er interessant her, er vel hvorfor flere av de kvinnelige "musikerne" du nevner her er populære Er vel toppen to av dem som lever på musikken de lager...resten er vel bare et yndet objekt for kåte gutter/menn ....Nå skal det også sies det samme om en haug mannlige artister også da... Men huff...nå sporer jeg helt av her Alle disse lever av musikken.
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #514 Skrevet 5. juli 2014 "Musikk bieber"? Hva med Selena Gomez, Miley Cyrus, osvosv? Dere er sterkere enn oss fysisk ja, men det er flaut hvor forferdelig ofte dere skal påpeke dette, og hvor stolte dere er av det. Ikke tro dere er bedre enn oss av den grunn. Vi kvinner er sterke på den psykiske fronten, noe jeg setter mye høyere. i ekstreme situasjoner klarer menn å holde hodet kaldt og ikke la følelsene ta overhånd som f eks havari. det er en grunn til at man sender kvinner, barn og syke til redningsbåtene først. dette er blitt forsket på. 1
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #515 Skrevet 5. juli 2014 Det som virkelig er interessant her, er vel hvorfor flere av de kvinnelige "musikerne" du nevner her er populære Er vel toppen to av dem som lever på musikken de lager...resten er vel bare et yndet objekt for kåte gutter/menn ....Nå skal det også sies det samme om en haug mannlige artister også da... Men huff...nå sporer jeg helt av her Mannlige artister gjør da akkuratt det samme. Eksempler: Usher, Enrique Iglesias, Jason Derulo, Robin Thicke osvosv. De spiller på nakenhet og sex dem også
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #516 Skrevet 5. juli 2014 Åh virkelig? Jeg lurer på om et eneste instrument er kreditert en kvinnelig oppfinner? Sorry, men å ha en god stemme/kropp/utseende å mime til karaoke produsert av et plateselskap er ikke å være musikalsk begavet. Flere av de kvinnelige artistene har kjempet seg frem og både skriver låter, spiller instrument og har utrolig bra stemmer!
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #517 Skrevet 5. juli 2014 i ekstreme situasjoner klarer menn å holde hodet kaldt og ikke la følelsene ta overhånd som f eks havari. det er en grunn til at man sender kvinner, barn og syke til redningsbåtene først. dette er blitt forsket på. Er vel mer, fordi dere skal leke MACHO MAN. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #518 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Menn er sterkere psykisk. Kvinner hadde ikke kunnet ligge i skyttergraver og ventet på å dø og samtidig utført en jobb. Dere er flinkere til mange andre ting. Organisering, systematisering, følelser, kommunkasjon og muligens også administrative lederegenskaper. Intelligensen er omtrent den samme mellom kvinner og menn. Menn er dog mer spesifikke i sitt interessefelt. Endret 5. juli 2014 av Bond 2
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #519 Skrevet 5. juli 2014 Haha, og alle disse er håndplukket, skapt og produsert av plateselskaper grunnlagt av menn det er menn som styrer bak i plateselskapene og mediene. 1
Teeden Skrevet 5. juli 2014 #520 Skrevet 5. juli 2014 Flere av de kvinnelige artistene har kjempet seg frem og både skriver låter, spiller instrument og har utrolig bra stemmer! Hva så, det er ikke akkurat musikkverker de produserer. Men enkle poplåter som følger veldig enkle regler og oppskrifter som krever minimalt med kreativitet for utføre. 2
Fremhevede innlegg