Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå undervurderer du veldig her. Mange kvinner er idag i militæret, og det finnes kvinner som helt fint hadde klart seg like godt som menn. Til din informasjon, har jobbet i militæret og møter på kvinner hele tiden ;) Har også veninner som har tjenestegjort der.

det er forskjell å tjenestegjøre i et land uten krig sammenlignet med mennene som kjempet ved frontene i stalingrad. det blir kaffekos til sammenligning. kvinner i det norske militæret slipper å nakebade sammen med resten av troppene. de kan ha badedrakt, mens menn er pliktyig til å nakebade. dette er hva teeden nevner fordeler kvinner.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Tiaen
Skrevet

Faktum er at menn hadde gjort selv det å føde bedre enn det dere ville gjort militæret.

Det finnes mange jenter som interesserer seg for dette, eller "guttejenter" for å få deg til å forstå hva jeg mener. De har interesse av dette.

Skal jeg dra inn homser som et eksempel for dere da? Dere tar kun den svakeste sammenlikningen dere finner.

Gjest Tiaen
Skrevet

Faktum er at menn hadde gjort selv det å føde bedre enn det dere ville gjort militæret.

Haha. Jeg så en dokumentar på tv, en mann ble påført mensensmerter slik som kvinnen. Han gren som en liten unge.

Skrevet

spurte flere kvinner med nerveskader i ryggen og hadde barn. hva er verst fødselssmerter eller nwrvesmerter? alle svarte nervesmerter.

• Liker 1
Skrevet

...fordi de er gratis :)

Gjest miss_sara
Skrevet

...fordi de er gratis :)

Hva snakker du om?

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg mener det er en del feiloppfattelser ute blant folket på dette punkt. Gutter er som sådan ikke billig i den forstand at dem kanskje knuller mange kvinnfolk. De er kun billige hvis dem senker standardene til å knulle på stygge kvinnfolk. Det morsomme med det hele er at du som gutt kan ende opp med å ha sånn ca. ett ligg i året og fortsatt være en billig tøyte :fnise:

Det er korrekt :fnise:

Skrevet (endret)

Haha. Jeg så en dokumentar på tv, en mann ble påført mensensmerter slik som kvinnen. Han gren som en liten unge.

Ja, så fryktelig objektivt og vitenskapelig å prøve å projisere subjektiv smerteterskel over på et annet individ. Har dere tenkt på at det bare beviser hvordan dere overdriver et akseptabelt smertenivå dere har hver eneste måned, og derfor lar menn prøve et et rimelig høyt smertenivå når det skal testes ut?

Endret av Teeden
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sagt jeg er homofob, jeg viser bare at det også finnes kvinner og menn som ikke ville gjort en "fullt så bra jobb" i militæret. Ikke tro at kvinner ikke ville klart dt, da jeg vet om mange/kjenner mange som har tjenestegjort der. Fordi dere kjempet under krigen, betyr ikke at vi kvinner ikke kunne håndtert det selv.

stalingrad aldri verden. norske førstegangtjeneste kan ikke sammenlignes.

Gjest Tiaen
Skrevet

Ja, så fryktelig objektivt pga vitenskapelig å prøve å projisere subjektiv smerteterskel over på et annet individ. Har dere tenkt på at det bare beviser hvordan dere overdriver et akseptabelt smertenivå dere har hver eneste måned, og derfor lar menn prøve et et rimelig høyt smertenivå når det skal testes ut?

Du tror du vet alt du. HAHA! Du kommer med en haug usaklige argumenter, men når jeg kommer med et lite eksempel, så klikker du vinkel.

Gjest miss_sara
Skrevet

Ja, så fryktelig objektivt og vitenskapelig å prøve å projisere subjektiv smerteterskel over på et annet individ. Har dere tenkt på at det bare beviser hvordan dere overdriver et akseptabelt smertenivå dere har hver eneste måned, og derfor lar menn prøve et et rimelig høyt smertenivå når det skal testes ut?

Er dere som sier dere kunne håndtert å føde. Er grunn for at ikke men føder, fordi de ikke ville taklet det.

• Liker 1
Gjest Tiaen
Skrevet

Jo det kan det. De går igjennom akkuratt det samme som mennene, helt like oppgaver osv ;)

Skrevet

Hva snakker du om?

Jeg svarer på spørsmålet i tråden. Hvis du ikke har fått det med deg så heter den "Hvorfor er aldri gutter billig?". Svaret er at de kan ikke være billige, fordi de allerede er gratis.

Skrevet

Du tror du vet alt du. HAHA! Du kommer med en haug usaklige argumenter, men når jeg kommer med et lite eksempel, så klikker du vinkel.

Bare påpeker at det ikke finnes noen vitenskaplige metoder å måle noe som er så subjektivt som smerte. At du kaller det å klikke i vinkel viser bare dine tendenser til å overdrive noe, som underbygger mine påstander om at kvinnen mest sannsynlig overdrev smertenivået da hun skulle tallfeste det.

• Liker 2
Gjest miss_sara
Skrevet

Hva vet du om det? Har vi fått lov til å forsøke? Nei. Fordi dere tror dere kan takle alt 100 ganger bedre enn oss.

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet (endret)

For en skrudd verden du må leve i. Tror du seriøst at kvinner kunne vært like gode elitesoldater som menn? Har du lest eller sett hvilke krav det stilles til disse menneskene? 99,999% av alle menn kunne aldri blitt elitesoldat. INGEN kvinne kan noensinne stille i samme klasse som en mannlig elitesoldat.

Hvorfor er det slik? Rett og slett fordi menn har overlegen fysikk og overlegen evne til koordinasjon og mental styrke under press.

Som sagt. Det har aldri i historien vært ei kvinnelig elitesoldat. Og det vil aldri bli noen heller. Med mindre de gjennomfører liksom-elitesoldatskolen for "guttejenter" da, hvor kravene er kjempelave i forhold til mennenes, og de vil leke rundt i gjørma på Rena framfor å være ute i krig, rett og slett fordi kvinner aldri kan oppnå de kravene som stilles til oppdrag bak fiendens linjer.

Sitat fjernet

Bond, adm

Endret av Bond
  • Liker 1
Gjest Tiaen
Skrevet

Jeg svarer på spørsmålet i tråden. Hvis du ikke har fått det med deg så heter den "Hvorfor er aldri gutter billig?". Svaret er at de kan ikke være billige, fordi de allerede er gratis.

Haha, beste jeg har lest idag :)

AnonymBruker
Skrevet

Er dere som sier dere kunne håndtert å føde. Er grunn for at ikke men føder, fordi de ikke ville taklet det.

"En grunn til at ikke men føder". Setningen din mangler subjekt. Hva er det su snakker om?

Anonymous poster hash: 97594...593

• Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet

Ja, ok så flott.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet (endret)

Kona røyk korbåndet forleden..værste hun har opplevd sa hun. MYE verre enn å føde. Selv har jeg røyket begge korsbåndene, og ja..det er vondt, men det gikk helt greit. Ikke gjorde det spesielt vondt for henne å føde heller.

Endret av Bond
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...