Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #601 Skrevet 5. juli 2014 Bedre å vise følelser, enn å presse dem inne slik visse andre gjør... Livredde for å vise noe som helst. Gråter i blandt jeg, men tyr ikke til hysterisk gråt hver gang noe går i mot meg her i verden. 1
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #602 Skrevet 5. juli 2014 skal du bestemme hva jeg skal uttrykke!? nei nå for du sannelig gi deg. jeg er ikke mot kvinner. mine siste innlegg er sammenliging av menn og kvinner. jeg har aldri nevnt i tråden at jeg er mot kvinner. har nevnt bla. at kvinner er mer jordnære og omsorgsfulle enn menn. og jeg sa at feminister burde slutte å ta seg så høytidlige og hjelpe kvinner i land hvor det er kvinnediskrimering. en annen kvinnelige bruker nevnte også det alinax og du angrep henne. Angrep faktisk. Og hvor gammel var du igjen? Du snakker om oss på en negativ måte i de fleste innlegg og plutselig ikke i noen andre... Vanskelig å skjønne hva du mener, du vet det nok ikke det selv engang. 1
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #603 Skrevet 5. juli 2014 Gråter i blandt jeg, men tyr ikke til hysterisk gråt hver gang noe går i mot meg her i verden. Det gjør ikke vi heller, så bre dropp den. Elendig argument! 1
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #604 Skrevet 5. juli 2014 Elitesoldater på det nivået er de best trente menneskene i verden, allround. Sterke som fy, utholdene som fy og en mental kapasitet du ikke forstår noe av tydeligvis. Det er ikke noe for 99% av oss menn og ikke noe for 100% av kvinner. Som sagt, du mangler elementær forståelse av fysiologi, biologi, militæret, krig og hva det vil si å være elitesoldat på høyeste nivå. Ei kvinne klarer ikke, uansett hvor sterk hun er, å løpe, bevege seg i raskt nok tempo med så tungt utstyr på seg. Hun klarer heller ikke reagere raskt nok, handle raskt nok eller bære skadede 100kg tunge menn på skulderen. Det er nemlig et minimumskrav, at du skal klare å bære din skadede kompis på 100kg flere hundre meter. Uansett hvor mye du hadde trent hadde du aldri klart å rikke meg fra bakken. Din verdensoppfatning er bare skremmende. Fordi det er flest kvinner som spiller håndball, betyr det dermed at menn er ubrukelige? Søk på google: woman elite soldiers, og se alt som dukker opp http://www.bbc.com/news/world-asia-20673881 Her kan du se kvinnelige soldater som blir elitesoldater f.eks. A group of female soldiers has been trained to join the Afghan military's elite special forces.
Teeden Skrevet 5. juli 2014 #605 Skrevet 5. juli 2014 Det er strengt tatt nesten ikke mulig MED høy dose testo heller, fordi kvinner har dårligere kordinasjonsevner og dårligere evner til å forestille seg objekter i hastighet..f.eks rundkjøring. Kvinner har vanskeligere for å forstå hvilken fart bilen til venstre kommer og avstand til egen bil. Det er egenskaper som er særs viktig når man skal bedømme avstand til fiende osv. Det er viktig når man skal kjøre kjøretøyer (båt, motorsykkel, og andre kjøretøyer spesialsoldater kjører). Det er rett og slett ikke mulig for ei kvinne og nå opp til det nivået. Jeg tror kanskje ikke jentene her forstår at det å være spesialsoldat er så krevende at det egentlig slår det å være toppidrettsutøver ned i støvlene. Det finnes ingen yrker i verden som har så strenge krav til styrke, tålmodighet, psykisk styrke, mental styrke osv. De er de beste menneskene som finnes. Det stemmer nok helt sikkert. Jeg tenkte primært på de fysiske kravene da jeg ikke vet med sikkerhet hva som ellers kreves av disse soldatene. 1
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #606 Skrevet 5. juli 2014 Har jeg noen sinne sagt at jeg ikke tåler å se hud? Kvinnelogikken er høy hos deg ser jeg. Personlig digger jeg at kvinner viser hud og kropp med klesplaggene slik de er i dag. Det er jo flott å se på, og de vet det selv også. Nekter du på at du pynter deg for menn? Trur du at du har like stor sjanse for å bli iakttatt uten sminke og baggete klær som med sminke og klær som fremhever de positive formene du har? Seriøst? Hvilket kjønn har mest type klær som viser sexappeal? Du blir ikke driti ut av personen, du blir driti ut av argumentene hans når han beviser at vitenskapelige tester viser til at menn takler smerte like mye, eller mer enn kvinner når du på forhånd har argumentert med det motsatte uten bevis. Jeg kjenner mange kvinner som har fødet som lister andre lidelser/smerter høyere enn det å føde. Med andre ord så finnes det verre smerter der ute når kvinner selv påstår at det å føde ikke har vært det verste. Amputasjon f.eks medfører til smerter resten av livet, dog kroppen/hjernen vil avvenne seg med smertene og bli vandt til dem. Snakk om å ikke forstå budskapet i argumentet, noe som gjentar seg gang på gang her i tråden av visse brukere Jeg sier at jeg pynter meg like mye om jeg skal med en mann eller venninne.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #607 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Din verdensoppfatning er bare skremmende. Fordi det er flest kvinner som spiller håndball, betyr det dermed at menn er ubrukelige? Søk på google: woman elite soldiers, og se alt som dukker opp http://www.bbc.com/news/world-asia-20673881 Her kan du se kvinnelige soldater som blir elitesoldater f.eks. A group of female soldiers has been trained to join the Afghan military's elite special forces. Den styrken der har da ingenting med kommandosoldatstyrker å gjøre. Lær deg forskjellen. Endret 5. juli 2014 av Bond 1
Timza Skrevet 5. juli 2014 #608 Skrevet 5. juli 2014 Selvfølgelig kan hun bli elitesoldat. Vi har bare ikke fått sjansen før nå til å bevise det Om et par år/tiår tipper jeg det er helt normalt. Bra å se at verden går den rette veien. Hvis ei kvinne blir elitesoldat så vil hun aldri bidra med de tøffeste oppgave som krever mest. Mulig hun hopper fallskjerm for å bidra i bakkant med helserelaterte oppgaver som å sy sammen de som har vært i fronten f.eks, men hun vil aldri være i et lag for å gjøre de tøffeste oppgavene. Det er INGEN som vil risikere en hel gruppe mennesker kun pga de må vente på ei svakere kvinne mens de må skynde seg gjennom skogen for å forbli usett. Det blir som gruvearbeid der kun 1% av de ansatte er kvinner der ingen av de jobber nede i gruvene hvor forholdene er som verst. De jobber på kontor, eller over bakken. Altså under forhold som ikke kan sammenlignes. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #609 Skrevet 5. juli 2014 Din verdensoppfatning er bare skremmende. Fordi det er flest kvinner som spiller håndball, betyr det dermed at menn er ubrukelige? Søk på google: woman elite soldiers, og se alt som dukker opp http://www.bbc.com/news/world-asia-20673881 Her kan du se kvinnelige soldater som blir elitesoldater f.eks. A group of female soldiers has been trained to join the Afghan military's elite special forces. Finner ingenting om kvinner som skal delta i samme kategori som FSK eller f.eks britiske SAS eller amerikanske Navy seals team 6. Du forstår det at det er enorme forskjeller innenfor det som omtales som "elitestyrker" Å være fallskjermjeger eller i hærens jegerkommando er drøyt nok, men ikke like drøyt som spesialkommandoen. Mange grener kalles "elite", og kvinner kan sikkert være med på noen "elite"tropper. De kan dog ikke være med hos hverken HJK eller FSK. FSK er rangert som verdens nest beste elitetropp etter navy seals, forran SAS. Her snakker vi et nivå så drøyt at det bare finnes rundt 300 mennesker (menn) i verden som er på det nivået. Rundt 30 av dem finnes i Norge. 1
Timza Skrevet 5. juli 2014 #610 Skrevet 5. juli 2014 Jeg sier at jeg pynter meg like mye om jeg skal med en mann eller venninne. Svar på spørsmålene: Nekter du på at du pynter deg for menn? Trur du at du har like stor sjanse for å bli iakttatt uten sminke og baggete klær som med sminke og klær som fremhever de positive formene du har? 1
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #611 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Den styrken der har da ingenting med kommandosoldatstyrker å gjøre. Lær deg forskjellen. Isted sa du elitesoldater, og nå er det plutselig kommandosoldatstyrker. Uansett, så er det et bevis på at kvinner helt fint takler det. Se videoen. På slutten sier de noe du har godt av å høre: nemlig at vi trenger kvinnelige soldater og politi, akkuratt som om vi trenger lærere osv. Endret 5. juli 2014 av Tiaen
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #612 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Isted sa du elitesoldater, og nå er det plutselig kommandosoldatstyrker. Uansett, så er det et bevis på at kvinner helt fint takler det. Se videoen. På slutten sier de noe du har godt av å høre: nemlig at vi trenger kvinnelige soldater og politi, akkuratt som om vi trenger lærere osv. Jeg har sagt begge deler. Det er du som nekter å forstå at det finnes elitestyrker som kun er for menn og aldri vil bli for kvinner. Det heter ELITESTYRKER..det heter ikke kommandostyrker. Elitestyrkene i hærens jegerkommando, altså kommandosoldater vil aldri noensinne være et sted for ei kvinne. Så da skjønte du likevel hva jeg mente da. Endret 5. juli 2014 av Bond 1
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #613 Skrevet 5. juli 2014 Svar på spørsmålene: Nei, jeg nekter ikke at jeg ikke pynter meg for menn? Om en mann ikke takler meg i baggete klær uten sminke, har ikke vi en fremtid.
Timza Skrevet 5. juli 2014 #614 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Isted sa du elitesoldater, og nå er det plutselig kommandosoldatstyrker. Uansett, så er det et bevis på at kvinner helt fint takler det. Se videoen. På slutten sier de noe du har godt av å høre: nemlig at vi trenger kvinnelige soldater og politi, akkuratt som om vi trenger lærere osv. Det er ingen som påstår at militæret ikke trenger kvinnelige medlemmer. Kvinner har som sagt mange gode egenskaper, men når det gjelder det ypperste av elitestyrkene så er risikoen for stor for at kvinner kan delta, og dette handler om kvinners mulighet til å prestere på topp. Om man overlever av å kunne flytte seg raskt fra A til B med våpen og pakningen(ryggsekk osv) så risikerer man hele troppen om verdens mest topptrente kvinne er med sammen med verdens mest topptrente menn. Menn vil alltid kunne forflytte seg raskere. De vil alltid ha en større prosent sjanse for å treffe bevegelige mål osv. Endret 5. juli 2014 av Bond 2
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #615 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Jeg har sagt begge deler. Det er du som nekter å forstå at det finnes elitestyrker som kun er for menn og aldri vil bli for kvinner. Det heter ELITESTYRKER..det heter ikke kommandostyrker. Elitestyrkene i hærens jegerkommando, altså kommandosoldater vil aldri noensinne være et sted for ei kvinne. Så da skjønte du likevel hva jeg mente da. Herlighet.. Det florerer jo av artikler på nettet at vi trenger kvinner i elitestyrken. Det tyder jo på at det er menn der fra før av, og at de altså skal jobbe sammen. Du kan gjerne komme med et bevis på at det finnes en styrke som det KUN er menn i, og som kvinner aldri ville klart? Du fantaserer bare.. Endret 5. juli 2014 av Tiaen
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #616 Skrevet 5. juli 2014 Herlighet.. Det florerer jo av artikler på nettet at vi trenger kvinner i elitestyrken. Det tyder jo på at det er menn der fra før av, og at de altså skal jobbe sammen. Du kan gjerne komme med et bevis på at det finnes en styrke som det KUN er menn i, og som kvinner aldri ville klart? Du fantaserer bare.. Hæ??? Forsvarets spesialkommando, spetznas, SAS, Navy seals. Vær så god. 1
Timza Skrevet 5. juli 2014 #617 Skrevet 5. juli 2014 Nei, jeg nekter ikke at jeg ikke pynter meg for menn? Om en mann ikke takler meg i baggete klær uten sminke, har ikke vi en fremtid. Hvorfor kan du ikke bare svare på spørsmålet som normale folk? Det er et ja eller nei spørsmål. Ikke vri deg unda spørsmålet med ting som ikke er relevant. "Trur du at du har like stor sjanse for å bli iakttatt uten sminke og baggete klær som med sminke og klær som fremhever de positive formene du har? " Altså igjen, spørsmålet krever kun et "ja" eller "nei" som svar, intet mer og intet mindre.
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #618 Skrevet 5. juli 2014 Hæ??? Forsvarets spesialkommando, spetznas, SAS, Navy seals. Vær så god. Vi har vel ikke kommet så langt enda da, men det står at i løpet av et par år vil kvinner også opptre i f.eks Navy Seals. http://www.slate.com/blogs/the_slatest/2013/06/18/female_navy_seals_penatagon_unveils_plan_for_women_to_train_for_elite_forces.html http://www.utsandiego.com/news/2013/Jun/17/Pentagon-women-combat-seals-riverine/ Sier som jeg sa isted: om noen tiår tipper jeg det er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #619 Skrevet 5. juli 2014 Herlighet.. Det florerer jo av artikler på nettet at vi trenger kvinner i elitestyrken. Det tyder jo på at det er menn der fra før av, og at de altså skal jobbe sammen. Du kan gjerne komme med et bevis på at det finnes en styrke som det KUN er menn i, og som kvinner aldri ville klart? Du fantaserer bare.. http://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Navy_SEALs http://www.military.com/special-operations/2013/02/21/women-navy-seal-training.html?comp=700000581443&rank=4 Tok litt tid, gitt. De har lettere krav, også, for øvrig. http://en.wikipedia.org/wiki/Special_Task_Force_(SAPS) Her har kvinnene andre krav enn mennene, som er mindre fysiske. Du kan gjerne finne en elitestyrke som har både menn og kvinner, der alle har samme krav. Anonymous poster hash: 80e75...3fd 1
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #620 Skrevet 5. juli 2014 Hvorfor kan du ikke bare svare på spørsmålet som normale folk? Det er et ja eller nei spørsmål. Ikke vri deg unda spørsmålet med ting som ikke er relevant. "Trur du at du har like stor sjanse for å bli iakttatt uten sminke og baggete klær som med sminke og klær som fremhever de positive formene du har? " Altså igjen, spørsmålet krever kun et "ja" eller "nei" som svar, intet mer og intet mindre. Trenger du å spørre om det eller er ikke det åpenlyst nok for deg?
Fremhevede innlegg