Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest miss_sara

Poenget er at mannen ikke risikerer noe ved å være "løse" sett opp imot risikoen til kvinnen.

Og man må fremdeles være to for å danse tango, så hvordan kan et kjønn være mer løs enn et annet kjønn når det må et av hvert kjønn for å ha sex med hverandre (glem homoer og lesber ettersom diskusjonen er mann vs kvinne)? Hvis en mann har hatt sex med 100 kvinner så har da 100 kvinner sagt ja og åpnet beina? Hvis en kvinne har hatt sex med 100 menn så har hun da sagt ja til hundre menn som spør om lov?

Poenget er at de tar ALT! skjønner du ikke det enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Poenget er da at det finnes "vinnerskaller" overalt. De som trener livet av seg for å klare kravene til fallskjermjegern trur jeg neppe slapper av under treningen, eller trener mindre enn Marit Bjørgen. Dessuten trener de for å nettopp klare en oppgave og dermed trener de muskelgruppene og erfaringen som må/burde være der for å klare det. Marit Bjørgen trener kun for å gå på ski, det er stor forskjell her.

Ja jeg ser den. Tenkte bare at om en dame faktisk virkelig brenner for å bli Fallskjermjeger og trener riktig og blir like fysisk stor og sterk som f.eks Bjørgen + hennes psyke, ville nok den jenta ha klart opptakene...om hun da kunne bært en mann like raskt fra A til B er jo en annen sak. Men jeg tipper den type dame kunne klart selve opptaket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Og på hvilke områder har ikke kvinner de samme mulighetene som menn?

Du spurte hva likestilling var og jeg svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det utgjør en risiko da han kan risikere å bli barnefar.

Forstod du seriøst ikke det innlegget?

Han risikerer ingenting sett opp imot sin egen kropp, han risikerer ikke å dø som følge av sex på lik linje med kvinnen.

Er det hennes skyld at han vifter med pikken?

Stråmannsargument gitt. Skal du prøve igjen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer fint å innrømme at jeg ikke har noe i militæret å gjøre, men det betyr ikke at andre jenter ikke har noe der å gjøre. Akkurat som det er mange gutter, som ikke burde være der heller.

det er IKKE at kvinner ikke har noe i militæret det handler om. men å klare opptakskravene til fallskjermjegærkommando. hva er det med deg??+ du vrir hvert eneste svar du gir for å få til å se ut som vi er mot kvinners rettigheter og høster poeng får det. det er en tendens som går igjen. dette er helt absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Forstod du seriøst ikke det innlegget?

Han risikerer ingenting sett opp imot sin egen kropp, han risikerer ikke å dø som følge av sex på lik linje med kvinnen.

Stråmannsargument gitt. Skal du prøve igjen kanskje?

Å dø? Når risikerte kvinner å dø ved å ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Forstod du seriøst ikke det innlegget?

Han risikerer ingenting sett opp imot sin egen kropp, han risikerer ikke å dø som følge av sex på lik linje med kvinnen.

Stråmannsargument gitt. Skal du prøve igjen kanskje?

Du skriver at kvinner sprer bena? Prøv igjen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Samme til deg. Selvom vi gjorde slik i gamledager så gjør vi ikke ting på den måten i dag? Skal vi brenne "hekser" på bålet fordi man gjorde det tidligere? Blir så og si det samme. Tragisk argument.

BIOLOGI!!

Menneskets biologi har ikke forandret seg på noen skarve tusen år. Våre instinkter og reaksjonsmønstre er i all hovedsak biologiske og underbevisste. Hjernen gir menn de samme signalene i dag som for 1000 år siden at det bare er å stikke tissen i hva som helst og spre genene våre. Vår rasjonelle moderne hjerne forteller oss imidlertid at vi må forohlde oss til lover og regler og samfunnet. Men blir man kåt (og full) nok, så overstyrer den primitive hjernen fornuften.

Samme med kvinner. De vil ha vakre sønner som kan spre DERES gener videre. For å få vakre sønner må kvinnene finne seg vakre menn å kopulere med. Men vakre menn har ofte også genetikken til vågale menn og derfor må kvinner sørge for å ha tette bånd med flere menn (jo kjekkere og sterkere jo bedre) slik at de kan flykte til vedkommende dersom deres mann blir farlig.

Det er derfor naturlig for kvinner å beile mange menn samtidig. Menn tar i større grad hva som helst, men siden kvinner er så picky så må menn i stor grad stå i kø hos kvinnene. I dagens samfunn er det også andre faktorer som spiller inn, som rikdom, humor, snillhet osv, men i stor grad ønsker kvinner å få barn med kjekke menn.

Men du tror vel ikke på biologi...så hva er poenget

Google; "sexy son theory"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dø? Når risikerte kvinner å dø ved å ha sex?

Kvinner har død under fødsel, selv i dag med all moderne assistanse osv.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at de tar ALT! skjønner du ikke det enda?

Hvem tar alt? Så du mener at "rundbrennere" tar alt?

Ja jeg ser den. Tenkte bare at om en dame faktisk virkelig brenner for å bli Fallskjermjeger og trener riktig og blir like fysisk stor og sterk som f.eks Bjørgen + hennes psyke, ville nok den jenta ha klart opptakene...om hun da kunne bært en mann like raskt fra A til B er jo en annen sak. Men jeg tipper den type dame kunne klart selve opptaket ;)

Altså igjen, Marit Bjørgen er ingen unikum. Du finner slike vinnerskaller i alle idretter, og også i militæret.

Du spurte hva likestilling var og jeg svarte.

Og jeg gav deg et oppfølgingsspørsmål. Jeg skjønner at du har det litt vanskelig for deg å svare på det, så jeg stiller det igjen.

"Og på hvilke områder har ikke kvinner de samme mulighetene som menn? "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Å dø? Når risikerte kvinner å dø ved å ha sex?

I alle tider, helt fram til omtrent nå :)

Å få barn var det farligste ei kvinne kunne gjøre i tidligere tider.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Hvem tar alt? Så du mener at "rundbrennere" tar alt?

Altså igjen, Marit Bjørgen er ingen unikum. Du finner slike vinnerskaller i alle idretter, og også i militæret.

Og jeg gav deg et oppfølgingsspørsmål. Jeg skjønner at du har det litt vanskelig for deg å svare på det, så jeg stiller det igjen.

"Og på hvilke områder har ikke kvinner de samme mulighetene som menn? "

Vil du ha svar fra Norge eller generelt i verden?

Mange menn tar alt. Tror jeg har skrevet det 183728484127294 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dø? Når risikerte kvinner å dø ved å ha sex?

Er du seriøst med dette? Har du gått på skolen? Mener du seriøst at det ikke kan være komplikasjoner under en fødsel? Har du aldri hørt om kvinner som har dødd under en fødsel før?

Du skriver at kvinner sprer bena? Prøv igjen selv.

Hehe, dere to ass.

Ligger det like stor risiko for mannen som vifter med pikken som med kvinnen som sprer beina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tiaen

Kvinner har død under fødsel, selv i dag med all moderne assistanse osv.

Det blir litt drøyt å si at kvinnen risikerer å dø ved å ha sex. Herlighet, hahaha.

Dere kan også risikere å dø, ved diverse kjønnssykdommer osv.

Endret av Tiaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha svar fra Norge eller generelt i verden?

Mange menn tar alt. Tror jeg har skrevet det 183728484127294 ganger.

Jeg vil selvfølgelig at du skal svare for deg selv som kvinne her i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

I alle tider, helt fram til omtrent nå :)

Å få barn var det farligste ei kvinne kunne gjøre i tidligere tider.

Hun skriver sex ikke det å føde. Du burde kanskje følge med ;)

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest miss_sara

Jeg vil selvfølgelig at du skal svare for deg selv som kvinne her i norge.

Ja, jeg spør om jeg skal svare for hvilke muligheter kvinner ikke har som menn kun i Norge eller generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt drøyt å si at kvinnen risikerer å dø ved å ha sex. Herlighet, hahaha.

Dere kan også risikere å dø, ved diverse kjønnssykdommer osv.

Forstår du ordet risiko? Du vet at risikoen som følge av sex er å bli gravid, sant?

Kan menn bli gravide? Vil menn kunne risikere å dø ved en fødsel som følge av sex?

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver sex ikke det å føde. Du burde kanskje følge med ;)

Men du risikerer en graviditet ved å ha sex. Dine instinkter har ikke fått med seg at du har tilgang til prevensjon i dag, og om de hadde det hadde de neppe stolt på at dere var i stand til å anvende dem på riktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Hun skriver sex ikke det å føde. Du burde kanskje følge med ;)

Det var mye prenvensjon i tidligere tider? Om en mann kom inni deg så var det ensbetydende med at du ville komme til å føde.

Eneste som har forandret seg er tilgangen til prevensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...