Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tiaen

Er du ignorant eller vet du ikke svaret på dette selv? Ja, det dør haugevis av kvinner hver dag som følge av fødsel.

Men drøssevis av kvinner overlever ;)

Herregud, forstår dere ikke hvor tragisk deres argument er? At vi kvinner må ta større forhåndsregler fordi vi kan dø? Si heller at vi må ta større forhåndsregler fordi vi kan bli gravid, det hørtes litt bedre ut,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss_sara

Tiaen og miss_sara: Hva er instinkt og hva innebærer det å ha det?

Jeg vil si det er å ha en reaksjonsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Men drøssevis av kvinner overlever ;)

Herregud, forstår dere ikke hvor tragisk deres argument er? At vi kvinner må ta større forhåndsregler fordi vi kan dø? Si heller at vi må ta større forhåndsregler fordi vi kan bli gravid, det hørtes litt bedre ut,

Men det er jo feil.

Jeg tror du mangler helt grunnleggende kunnskaper jeg..Skal prøve å forklare;

1. Fra gammelt av...leeeeenge leeenge siden, helt tilbake til da jeg tok bildet av meg selv her til venstre med klubba for cirka 50.000 år siden, så har det å bli gravid innebært stor risiko for kvinner. Ikke fordi hun fikk stor mage og ikke kom inn i hula si, men fordi hun kunne DØ!!!!! Det var faktisk ganske stor sjans for at hun ville dø, så hun måtte velge partner med omhu.

2. I dag, mange huuuundre år seinere (eller tusen, om du forstår så store tall da) så har vi prevensjon og maaaaange andre medisiner som gjør livet litt mindre farlig å leve. Likevel, så har ikke vår biologi (altså, hjernen, instinkter og andre funksjoner) forandret seg så mye, derfor at slikt tar veeeldig lang tid. Mange mange hundre år, Mange hundre tusen år!

3. Da blir resultatet slik at selv om kvinnen kan ta prevensjon, så vil hun likevel, underbevisst velge en sexualparter med omhu. For langt nede i biologien hennes så er det noe som sier henne at hun må velge en så attraktiv partner som mulig.

Var det noe du ikke forstod nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si det er å ha en reaksjonsevne.

du har god reaksjonsevne på å svare. der jeg sa noe positivt om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Sa ikke dere i stad at menn var løsere? Nå har dere endret mening igjen.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Om gutta innrømmer at de har sagt noe feil, vil jeg kalle det en styrke. Ikke en svakhet. Må være ærlig å si som "spectater" i denne tråden, at jeg har ikke ved ett tilfelle enda sett at en av dere damer har innrømmet å ha formulert eller skrevet noe feil. Prøv å les flere av argumentene til gutta litt mer kritisk. Tenk litt over det de sier og argumenter deretter. De har, tro det eller ei, svært mange gode og vitenskapelig underbygde argumenter på mye av d et som er kjernen i debatten.

:blomst:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tiaen

Om gutta innrømmer at de har sagt noe feil, vil jeg kalle det en styrke. Ikke en svakhet. Må være ærlig å si som "spectater" i denne tråden, at jeg har ikke ved ett tilfelle enda sett at en av dere damer har innrømmet å ha formulert eller skrevet noe feil. Prøv å les flere av argumentene til gutta litt mer kritisk. Tenk litt over det de sier og argumenter deretter. De har, tro det eller ei, svært mange gode og vitenskapelig underbygde argumenter på mye av d et som er kjernen i debatten.

:blomst:

Å herre, den ene personen jeg trodde var oppegående viste seg å ikke være det. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Å herre, den ene personen jeg trodde var oppegående viste seg å ikke være det. God natt.

Du missoppfatter meg frøken...helt seriøst. Jeg har fulgt med hele veien og syntes begge parter har svært gode poenger. Men vær snill å forsøke å les det jeg skrev en gang til....ikke ment som spydig kritikk...bare ren observasjon. Det er lett å bli overopphetet i en usaklig debatt. Da går det en kule varmt hos de fleste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Menn VIL gjerne ha sex med så mange som mulig, men vi får ikke lov (av kvinnen som er kresen). Kvinnen har flere seksualpartnere (det har vi slått fast også ved å henvise til kilder og forskning).

Altså;

Kvinner har flere seksualpartnere
Kvinner er mer kresne
Menn vil gjerne ha så mye sex som mulig, og er mindre kresne enn kvinner
Menn får ikke så mye sex som kvinner fordi de kjekkeste mennene har mye mye mer sex enn den jevne mann.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Når det kommer til konseptet "billig" så mener jeg at begge er like gode. Det må da en mann til også for at to personer skal ha samleie. Da er vel ikke hun mer billig enn ham? Skjønner ikke at dette er et seriøst tema engang. Det sier seg jo selv.

men enig i at samfunnet har et skjevt blikk på akkurat dette. Og det er urettferdig

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Når det kommer til konseptet "billig" så mener jeg at begge er like gode. Det må da en mann til også for at to personer skal ha samleie. Da er vel ikke hun mer billig enn ham? Skjønner ikke at dette er et seriøst tema engang. Det sier seg jo selv.

men enig i at samfunnet har et skjevt blikk på akkurat dette. Og det er urettferdig

Enig med deg ;)

Endret av Tiaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Når det kommer til konseptet "billig" så mener jeg at begge er like gode. Det må da en mann til også for at to personer skal ha samleie. Da er vel ikke hun mer billig enn ham? Skjønner ikke at dette er et seriøst tema engang. Det sier seg jo selv.

men enig i at samfunnet har et skjevt blikk på akkurat dette. Og det er urettferdig

Her viser du jo at du ikke har skjønt poenget i diskusjonen. Det er FÅ menn som har sex med MANGE kvinner. Jeg har til og med lenket til forskningen.

Det er altså mange flere kvinner som har sex, enn menn.Så noen få menn er supersluts, i mens kvinner flest er normal sluts. De fleste menn er ikke spesielt slutty, fordi de får sjeldent eller aldri ha sex med kvinner (ikke før de kommer i et forhold seinere i tyveårene)

Man kan jo si at menn mentalt sett er mer slutty, fordi de har lavere standard og VIL mer.

Men kvinner har mer sex i praksis.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Nei..

Kvinner er løsest i praksis

Menn skulle gjerne vært løsest, men vi er det desverre ikke.

Skulle gjerne ønske det var omvendt og at vi var mest slutty i praksis, men sånn er det altså ikke.

Dere er ikke løse, dere er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Nei..

Kvinner er løsest i praksis

Menn skulle gjerne vært løsest, men vi er det desverre ikke.

Skulle gjerne ønske det var omvendt og at vi var mest slutty i praksis, men sånn er det altså ikke.

Du skrev jo i stad:

"Går du å legger deg, hvis vi sier menn er løsest?"

"Jeg synes menn er løsest"

Vil kalle det en innrømmelse, selv om du later som noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Du skrev jo i stad:

"Går du å legger deg, hvis vi sier menn er løsest?"

"Jeg synes menn er løsest"

Vil kalle det en innrømmelse, selv om du later som noe annet.

Du skjønte ikke at det var en spøk, i og med at jeg først spurte om du lovet og gå og legge deg dersom jeg sa at menn var løsest?

Eller..du tror jeg følte meg moralsk forpliktet til å si hva jeg virkelig mente og derfor ikke klarte la vær? Hehe. Du er jaggu rar altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Her viser du jo at du ikke har skjønt poenget i diskusjonen. Det er FÅ menn som har sex med MANGE kvinner. Jeg har til og med lenket til forskningen.

Det er altså mange flere kvinner som har sex, enn menn.Så noen få menn er supersluts, i mens kvinner flest er normal sluts. De fleste menn er ikke spesielt slutty, fordi de får sjeldent eller aldri ha sex med kvinner (ikke før de kommer i et forhold seinere i tyveårene)

Man kan jo si at menn mentalt sett er mer slutty, fordi de har lavere standard og VIL mer.

Men kvinner har mer sex i praksis.

Jeg har skjønt poenget ditt for lengst jeg :) Tok bare eksempel mellom to personer som ligger like mye rundt på hver sin kant. Om en dame ved navn KAri ligger med 50 stk på en månded så blir hun stemplet som "løs". Om en mann ved navn Espen ligger med 50 stk på en måned, får han status og kred i gjengen. Det er jo der spørsmålet ligger. Begge to har da pult med 50 mennesker på en måned, og begge burde vel da få stempelet "slutty" ikke sant?

Hele essensen i debatten burde faktisk vært at ingen som som liker å pule kjempemye BØR bli kalt "billige" og "løse". Det handler om forskjellig behov. Noen føler seg vel med å pule flest mulig på kortest mulig tid. Jeg føler meg ikke vel med det personlig, men jeg bør ikke dømme de som nyter det. Hvorfor samfunnet har uglesett damene som liker å pule litt over gjennomsnittet er for meg uforståelig. Og dette sier jeg ikke for å favorisere damene. det er min bastante mening.

Konseptet sex er ENDA IKKE frigjort! Vi lever i år totusenog fuckings 14 og mange har fortsatt ikke insett at sexbehovet er større hos enkelte enn meg selv.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit nok at det er kult for dere gutter å få seg mest mulig. Men dere skal ikke kalle oss for horer og billige, når dere er de som ligger rundt mest. Hvor er logikken..?

For det første har jeg aldri kalt noen hore. Og det er veldig lenge siden jeg har hørt uttrykket blitt brukt om noen. Nå er jeg såpass voksen at jeg regner det som et uttrykk brukt av yngre som enda ikke har opplevd så mye.

Jenter har mer sex enn gutter. Selv om det høres litt rarr ut så er sjangsen for at du som jente med 80% sjangse vil ha flere partnere enn din neste mann.

Hvordan?? Vel. 20% av gutta er de populære som knuller alle jentene. De får et høyt tall. Resten av gutta får et lavere tall. Mener snittet er at jenter har rundt 7 partnere og gutta ca.4.

Og jeg mener seriøst at jenter trasher jenter. Snakker hverandre ned. Mye mulig at "hore/tøs" blir brukt blant tenåringer men blandt 30+ brukes det aldri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første har jeg aldri kalt noen hore. Og det er veldig lenge siden jeg har hørt uttrykket blitt brukt om noen. Nå er jeg såpass voksen at jeg regner det som et uttrykk brukt av yngre som enda ikke har opplevd så mye.

Jenter har mer sex enn gutter. Selv om det høres litt rarr ut så er sjangsen for at du som jente med 80% sjangse vil ha flere partnere enn din neste mann.

Hvordan?? Vel. 20% av gutta er de populære som knuller alle jentene. De får et høyt tall. Resten av gutta får et lavere tall. Mener snittet er at jenter har rundt 7 partnere og gutta ca.4.

Og jeg mener seriøst at jenter trasher jenter. Snakker hverandre ned. Mye mulig at "hore/tøs" blir brukt blant tenåringer men blandt 30+ brukes det aldri.

commander hvis du skumleser denne tråden virker det som menn har ''hore'' som kallenavn på damer. jeg har brukt ordet i ungdomstida, men kunne aldri tenkt meg slengt rundt sånne uttrykke i voksen alder til folk jeg treffer på gata. at jenter har flere sexpartnere enn menn i snitt var det en annen bruker postet fra en avisartikkel tidligere. det siste du skriver hørtes logisk ut iforhold til de tallene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør han ikke. Han kommer løpende som en valp, når man sprer beina.

Kostnadene påløper seinere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Vi kan konkludere med at menn fortsatt tror de er best i alt. Som dem sa tidligere i tråden, så mener de f.eks ikke at Erna Solberg er egnet til å være statsminister, eller at jenter i militæret vil gjøre en god jobb. "Vi er jo sterkest, man må være dødssterk for å kunne tjenestegjøre eller være i eliten", når det finnes mange eksempler på kvinner som server i militæret. "Under andre verdenskrig var det vi som forsvarte landet", og slike tåpelige argumenter.. Ja, fordi kvinner ikke hadde lov til å delta i militæret, derfor tjenestegjorde dem ikke der heller ;)

De mener at vi er de mest billige, når de er de mest villige ;) Jada, det er mange menn som ikke ligger rundt med andre, men statistisk sett skårer dere høyest her. This makes no sense too me.

Endret av Tiaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...