Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FuturePrimitive

hehe.....Jeg liker mange typer kvinner jeg serdu :fnise:

Jeg har sittet å betraktet denne tråden en stund og fått meg en god latter. :ler:

Jeg er ikke tilhenger selv av kvinner som på død og liv skal undertrykke mannen, men jeg liker også å betrakte begge sider av saken, for å skaffe meg litt oversikt. Og min betraktning av blandt annet avocadoen (som får gjennomgå her), er at hun på ingen måte er en mannshater og feminist som vil undergrave oss menn. Tvert imot. Utifra det jeg har lest fra henne virker hun særdeles intelligent og raus når det kommer til andres meninger. Sånt setter jeg pris på.

Jada, vi kan være uenige i mye med damene. Men jeg betrakter litt hele debatten som en gedigen missforståelse egentlig. Noen av damene tar det litt for personlig, og det er trist. Både du, Timza og pinkytalks har mange gode argumenter...spesiellt det at dette ikke dreier seg om individer, men kjønnene totaltsett. Det ser ut til å gå litt over hodene på kvinnene som deltar i debatten :vetikke:

Det eneste jeg syntes er trist her, er når det går til personhets, som psykriatiske pasienter o.l. Nå skal ikke jeg være et moralpoliti her altså, for all del.

Ser tydelig at ingen av sidene vil vike med sine argumenter.......Men interessant lesning er det jo blitt ;)

Lykke til videre i debatten :tommelopp:

Hehe, ok. Takk for svar.

Jeg blir nok ikke så aktiv i kveld! Ha en trivelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Forresten? Startet denne debatten med "hvorfor er aldri gutter billige"? ;) Utrolig hvor raskt en tråd kan avspore.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Det som er litt sprøtt er at vi menn mest sannsynlig er MER emosjonelle og blir lettere rørt enn kvinne. Kvinner sutrer og griner fordi de ikke får viljen sin, blir lei seg og sånne ting.

Men når jeg blir rørt til tårer av en ørret, et fjell eller en vakker foss, så lurer kona på om jeg er riktig navla.

Virker som om det gjelder mange andre menn også? Lurer på hvordan den myten om at kvinner er så mer emosjonelt til stede kommer i fra? Bare fordi de sutrer og vil ha viljen sin hele tiden så er de liksom mer følsomme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Forstår ikke hvordan dere klarer å diskutere flere sider etter at svaret på spørsmålet i HI ble svart for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor langt enkelte menn strekker seg for å bortforklare at vi som kjønn faktisk er billigere enn kvinner :fnise: Imponerende at jentene har holdt ut så lenge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tiaen

Utrolig hvor langt enkelte menn strekker seg for å bortforklare at vi som kjønn faktisk er billigere enn kvinner :fnise: Imponerende at jentene har holdt ut så lenge!

Wee, en normal person her :) Ikke forlat oss i denne galskapen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor langt enkelte menn strekker seg for å bortforklare at vi som kjønn faktisk er billigere enn kvinner :fnise: Imponerende at jentene har holdt ut så lenge!

Det er ingen som har argumentert mot dette. Menn ønsker sex oftere og mer enn kvinner grunnet vår naturlige biologi, men ser man på statestikken så har kvinner mer sex enn menn og dermed er de i realiteten mer "løse" enn menn, selv om menn ønsker det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har argumentert mot dette. Menn ønsker sex oftere og mer enn kvinner grunnet vår naturlige biologi, men ser man på statestikken så har kvinner mer sex enn menn og dermed er de i realiteten mer "løse" enn menn, selv om menn ønsker det motsatte.

Vis oss denne statistikken du snakker om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Det er ingen som har argumentert mot dette. Menn ønsker sex oftere og mer enn kvinner grunnet vår naturlige biologi, men ser man på statestikken så har kvinner mer sex enn menn og dermed er de i realiteten mer "løse" enn menn, selv om menn ønsker det motsatte.

Vil si det er løsere å prøve å ha sex med hvem som helst, men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Vis oss denne statistikken du snakker om

Det er linket til lenger bak

Bare å lese bakover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Det er ingen som har argumentert mot dette. Menn ønsker sex oftere og mer enn kvinner grunnet vår naturlige biologi, men ser man på statestikken så har kvinner mer sex enn menn og dermed er de i realiteten mer "løse" enn menn, selv om menn ønsker det motsatte.

Dere er mest løse, deal with it. Det er dere som fisker etter sex, og det er dere som er mest opptatt av det. Det skal mye til for at dere takker nei til sex. Så lenge dere får sex, er dere fornøyd. I veldig mange tilfeller.

Ingen ser ned på dere fordi dere er løs. Dere tar dere visst veldig nær av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Dere er mest løse, deal with it. Det er dere som fisker etter sex, og det er dere som er mest opptatt av det. Det skal mye til for at dere takker nei til sex. Så lenge dere får sex, er dere fornøyd. I veldig mange tilfeller.

Ingen ser ned på dere fordi dere er løs. Dere tar dere visst veldig nær av det.

http://www.kk.no/livsstil/har-flest-sexpartnere-15384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Dere er mest løse, deal with it. Det er dere som fisker etter sex, og det er dere som er mest opptatt av det. Det skal mye til for at dere takker nei til sex. Så lenge dere får sex, er dere fornøyd. I veldig mange tilfeller.

Ingen ser ned på dere fordi dere er løs. Dere tar dere visst veldig nær av det.

Ja, de tar seg ekstremt nær av dette. Ellers hadde de vil ikke sittet å prøvd i 55 sider å prøve å motbevise det :fnise: Viser egentlig at de innerst inne skjønner at de er løsest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FuturePrimitive

Vi nekter ikke på det gjør vi vel? Vi sier at det er menn som prøver å få mest sex.

Da er vi enige.

Kvinner ligger mest rundt og har sex med flest

Menn skulle ønske de hadde mer sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Dere er mest løse, deal with it. Det er dere som fisker etter sex, og det er dere som er mest opptatt av det. Det skal mye til for at dere takker nei til sex. Så lenge dere får sex, er dere fornøyd. I veldig mange tilfeller.

Ingen ser ned på dere fordi dere er løs. Dere tar dere visst veldig nær av det.

Forresten innrømte jo FuturePrimitive det, før han endret mening plutselig :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Da er vi enige.

Kvinner ligger mest rundt og har sex med flest

Menn skulle ønske de hadde mer sex.

Ja, menn prøver å ha mest sex og blir så desperate at de vil gjøre det med hvem som helst. Altså menn er løsest. Så da er vi vel enige i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...