Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal jeg innrømme noe jeg ikke er enig i? Jeg går på hæler fordi jeg synes det er elegant! Du spurte meg og da får du et svar på det og dumt for deg at du ikke likte det svaret. At andre gjør det for å bli jaktet på og for å være sexy er dem sin sak, men jeg forklarte deg hvorfor JEG bruker det. Lengre ben er ikke min grunn, fordi jeg har lange nok fra før av.

Beklager, men jeg har ikke studert alt du kommer frem med her. Ja, kvinner har tilgang på mer "utfordrende" klær, men det betyr ikke at alle benytter seg av å skulle gå mest mulig lettkledd. Så du behøver ikke ta alle over en kam på alt du skriver om. Men jeg skjønner ikke hva alt du skriver om her, har med det faktum at gutter er løsere enn jenter. Selv om jenter bruker hæler og korte kjoler betyr ikke det at de er løsere. Det betyr heller ikke at menn må løpe etter dem for å få sex.t

Det er en grunn til at det blir opprettet tråder om at kvinner ikke opplever nok sjekking og oppmerksomhet i hverdagen her inne. Kvinner føler faktisk en tomhet av å ikke få seksuell oppmerksomhet av det annet kjønn i hverdagen, noe som høres ganske bisart og fjernt ut å deppe for, for menn, da vi åpenbart ikke har de samme seksuelle behovene for å bli begjært av fremmede stadig vekk. Kvinner flest vil bli vartet opp og jaget av menn. De kler seg deretter. Å hevde at vi ikke trenger å jage dere er bare en hersketeknikk dere liker å strø om dere for å se oss forsvare hvorfor vi gjør det, så dere selv føler dere ufattelig begjært og uimotståelig, siden vi fortsatt er interessert tross for at dere holder den interessen mot oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss_sara

Har heller aldri nektet for at jeg pynter meg for andre. Men jeg pynter meg ikke noe mer om jeg skal møte menn eller kvinner.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen mellom oss og dere er at vi innrømmer at vi tenker på omverdenen når vi pynter oss. Ja jeg tenker på hva jeg har på meg når jeg skal ut, og spør gjerne et kvinnelig medlem om jeg ser "hot" ut med det jeg har valgt ut. Dere har naturlignok mer peil på hva dere syns er sexy og ikke. ;) Jeg tar også på litt godlukt for at andre rundt meg skal like lukten, ikke fordi jeg elsker å lukte det samme i 12 timer.

Når skal dere innrømme at også dere pynter dere litt for mannen?

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Forskjellen mellom oss og dere er at vi innrømmer at vi tenker på omverdenen når vi pynter oss. Ja jeg tenker på hva jeg har på meg når jeg skal ut, og spør gjerne et kvinnelig medlem om jeg ser "hot" ut med det jeg har valgt ut. Dere har naturlignok mer peil på hva dere syns er sexy og ikke. ;) Jeg tar også på litt godlukt for at andre rundt meg skal like lukten, ikke fordi jeg elsker å lukte det samme i 12 timer.

Når skal dere innrømme at også dere pynter dere litt for mannen?

Dere sa at vi "pyntet oss for dere", noe som blir helt feil å si. Jeg pynter meg for å føle meg komfortabel med meg selv f.eks. Det meste jeg gjør her i livet er for meg selv. For eksempel, jeg studerer økonomi fordi jeg har lyst til å jobbe med det, og ikke fordi det ser "bra ut for omverdenen".

Jeg tenker, folk bryr seg veldig om hva andre liker kan ikke ha så veldig god selvtillitt. Jeg er sikker på meg selv, og så lenge jeg liker selv hva jeg har på meg er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser meg faktisk ofte i speilet jeg. Har heller aldri nektet for at jeg pynter meg for andre. Men jeg pynter meg ikke noe mer om jeg skal møte menn eller kvinner.

Jeg har merket stor forskjell på bekledningen når kvinner skal ha en kvinnekveld og kun det, kontra når kvinner skal ut på byen. Er planen at de skal være hjemme, drikke ei flaske vin og bake ei kake og det er det samt jeg har vært innom så ser man jo kosebukse, litt hverdagslig sminke og hår som er kastet inn i strikk. Ta den samme gjengen en kveld de skal ut på byen så er kosebuksa byttet ut med kjole/skjørt, sminken er oppjustert og håret er ikke lengre fikset på 10 sekunder som med et strikk, men børstet, rettet, satt opp osv.

Så nei, hvis ikke du er et unikum som alltid har på deg de samme klærne, alltid går med håret et bestemt sett eller aldri bruker behagelige klær så tar jeg ikke den der som god fisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg har merket stor forskjell på bekledningen når kvinner skal ha en kvinnekveld og kun det, kontra når kvinner skal ut på byen. Er planen at de skal være hjemme, drikke ei flaske vin og bake ei kake og det er det samt jeg har vært innom så ser man jo kosebukse, litt hverdagslig sminke og hår som er kastet inn i strikk. Ta den samme gjengen en kveld de skal ut på byen så er kosebuksa byttet ut med kjole/skjørt, sminken er oppjustert og håret er ikke lengre fikset på 10 sekunder som med et strikk, men børstet, rettet, satt opp osv.

Så nei, hvis ikke du er et unikum som alltid har på deg de samme klærne, alltid går med håret et bestemt sett eller aldri bruker behagelige klær så tar jeg ikke den der som god fisk.

Da lever jeg med helt andre mennesker enn deg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tiaen

Jeg har merket stor forskjell på bekledningen når kvinner skal ha en kvinnekveld og kun det, kontra når kvinner skal ut på byen. Er planen at de skal være hjemme, drikke ei flaske vin og bake ei kake og det er det samt jeg har vært innom så ser man jo kosebukse, litt hverdagslig sminke og hår som er kastet inn i strikk. Ta den samme gjengen en kveld de skal ut på byen så er kosebuksa byttet ut med kjole/skjørt, sminken er oppjustert og håret er ikke lengre fikset på 10 sekunder som med et strikk, men børstet, rettet, satt opp osv.

Så nei, hvis ikke du er et unikum som alltid har på deg de samme klærne, alltid går med håret et bestemt sett eller aldri bruker behagelige klær så tar jeg ikke den der som god fisk.

Nå sikter du sikkert til 18 åringer som skal på byn for første gang. Altså, det aller verste tilfellet :) Jeg er 21, og kommer ikke på noen som kler seg så veldig dristig på min alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sa at vi "pyntet oss for dere", noe som blir helt feil å si. Jeg pynter meg for å føle meg komfortabel med meg selv f.eks. Det meste jeg gjør her i livet er for meg selv. For eksempel, jeg studerer økonomi fordi jeg har lyst til å jobbe med det, og ikke fordi det ser "bra ut for omverdenen".

Jeg tenker, folk bryr seg veldig om hva andre liker kan ikke ha så veldig god selvtillitt. Jeg er sikker på meg selv, og så lenge jeg liker selv hva jeg har på meg er jeg fornøyd.

Så du tar på deg lebestift som i tillegg blåser de litt opp kun pga du tenker på deg selv?

Det samme gjelder jo høyehelte sko. Jeg syns det er absurd å si at man kun går med de fordi det er for sin egen del. Da er man rett og slett ikke særlig smart med tanke på de negative effektene som kan komme med det. Ofre en mulig operasjon for sin egen del er på en måte noe som ikke er helt logisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Så du tar på deg lebestift som i tillegg blåser de litt opp kun pga du tenker på deg selv?

Det samme gjelder jo høyehelte sko. Jeg syns det er absurd å si at man kun går med de fordi det er for sin egen del. Da er man rett og slett ikke særlig smart med tanke på de negative effektene som kan komme med det. Ofre en mulig operasjon for sin egen del er på en måte noe som ikke er helt logisk.

Ja og du ofrer å bli kjørt over når du går over en vei, hvis man skal dra det langt som du liker det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Så du tar på deg lebestift som i tillegg blåser de litt opp kun pga du tenker på deg selv?

Det samme gjelder jo høyehelte sko. Jeg syns det er absurd å si at man kun går med de fordi det er for sin egen del. Da er man rett og slett ikke særlig smart med tanke på de negative effektene som kan komme med det. Ofre en mulig operasjon for sin egen del er på en måte noe som ikke er helt logisk.

Ja, jeg tar på meg leppestiften fordi jeg liker det :)

Høyhelte sko ser veldig bra ut på enkelte. Jeg er enig at det finns skrekkeksempler på folk i høyhelte sko, men det fins mange som kler det.

Da får du slutte å gå med mokkasiner om du gjør, for du kan dermed få en skade i beina selv. Hør på deg selv hvor latterlige argumenter du har.

Jeg jobbet et helt år i fjord, og jeg gikk med lave sko nesten hver dag, som førte til at jeg fikk beinhinnebetennelse. Og jeg hadde ikke gått med høyhelte sko èn gang. Det er en sjelden gang jeg går med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sikter du sikkert til 18 åringer som skal på byn for første gang. Altså, det aller verste tilfellet :) Jeg er 21, og kommer ikke på noen som kler seg så veldig dristig på min alder.

Jeg er 30 år. Den samme holdningen har vært der fra 18 års alderen, og den har ikke forandret seg. Jeg har også studert flere steder i norge der de samme tendensene var ute. Jammen var det ikke slik i england også. ;)

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og du ofrer å bli kjørt over når du går over en vei, hvis man skal dra det langt som du liker det.

Forskjellen er at dere går over veien mens dere holder dere for øynene.

Dere legger enda større risiko til uten grunn hvis dere har på lebestift, går med høyhelte sko og miniskjørt kun for deres egen del. Jeg regner med at kvinner tar botox, silikon, brazilian wax osv også kun for sin egen del. Det å ta tattovering rundt rasshølet som jo også nå i det siste har blitt populært må jo også være for sin egen del, selv om man aldri selv får sett det, så fremt en ikke daglig vrenger seg mot et speil. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Forskjellen er at dere går over veien mens dere holder dere for øynene.

Dere legger enda større risiko til uten grunn hvis dere har på lebestift, går med høyhelte sko og miniskjørt kun for deres egen del. Jeg regner med at kvinner tar botox, silikon, brazilian wax osv også kun for sin egen del. Det å ta tattovering rundt rasshølet som jo også nå i det siste har blitt populært må jo også være for sin egen del, selv om man aldri selv får sett det, så fremt en ikke daglig vrenger seg mot et speil. ;)

Har aldri hørt at det er populært med tatovering ved rasshølet. Jeg shaver først og fremst for min egen del, fordi det er mest komfortabelt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Forskjellen er at dere går over veien mens dere holder dere for øynene.

Dere legger enda større risiko til uten grunn hvis dere har på lebestift, går med høyhelte sko og miniskjørt kun for deres egen del. Jeg regner med at kvinner tar botox, silikon, brazilian wax osv også kun for sin egen del. Det å ta tattovering rundt rasshølet som jo også nå i det siste har blitt populært må jo også være for sin egen del, selv om man aldri selv får sett det, så fremt en ikke daglig vrenger seg mot et speil. ;)

Holder vi oss for øynene når vi går over veien?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tar på meg leppestiften fordi jeg liker det :)

Hvorfor liker du det?

Det har ikke noe med at du får mer fremhevede lepper? At du kan tegne på tykkere og fyldigere lepper?

At lepper kan assosieres med kyssing, og eventuelt andre seksuelle opplevelser?

Tar du på deg leppestift noengang for typen din f.eks?

Høyhelte sko ser veldig bra ut på enkelte. Jeg er enig at det finns skrekkeksempler på folk i høyhelte sko, men det fins mange som kler det.

Ja, og de som kler det er jo de som får de gode resultatene av å gå i dem. Mer sexy svai i rygg samt sprettrumpe, og lengre sexy ben. Om dette kun er et heldig uhell i det hele trur jeg neppe er tilfelle.

Da får du slutte å gå med mokkasiner om du gjør, for du kan dermed få en skade i beina selv. Hør på deg selv hvor latterlige argumenter du har.

Gi meg et vitenskapelig bevis på at mokkasiner er like helseskadelig som høyhelte sko så skal vi se. ;)

Jeg jobbet et helt år i fjord, og jeg gikk med lave sko nesten hver dag, som førte til at jeg fikk beinhinnebetennelse. Og jeg hadde ikke gått med høyhelte sko èn gang. Det er en sjelden gang jeg går med det.

Du kan ikke skylde beinhinnebetennelse på de lave skoene, du må skylde på at du gikk hver eneste dag. Du kan jo tenke deg hva slags opplevelse det ville hatt om du byttet bort de lave skoene med høyhelte sko og trippet rundt med dem i 8 timer hver dag i et helt år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Forskjellen er at dere går over veien mens dere holder dere for øynene.

Dere legger enda større risiko til uten grunn hvis dere har på lebestift, går med høyhelte sko og miniskjørt kun for deres egen del. Jeg regner med at kvinner tar botox, silikon, brazilian wax osv også kun for sin egen del. Det å ta tattovering rundt rasshølet som jo også nå i det siste har blitt populært må jo også være for sin egen del, selv om man aldri selv får sett det, så fremt en ikke daglig vrenger seg mot et speil. ;)

Hvorfor er det så vanskelig for deg å forstå at det finnes kvinner der ute som har selvtillitt? Som gir faen i hva andre måtte mene.

Tror du jeg shaver meg hver dag under armene pga menn? Nei, jeg gjør det fordi det får meg til å føle meg bra.

Hva er det med deg og den leppestiften? Skulle trodd du så på den som dødelig.

Igjen; du trekker fram det VERSTE eksempelet du finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tiaen

Har aldri hørt at det er populært med tatovering ved rasshølet. Jeg shaver først og fremst for min egen del, fordi det er mest komfortabelt.

Haha, jeg dør litt av denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder vi oss for øynene når vi går over veien?

Næmmen, forstod du ikke sammenligningen? :P

Ja man ofrer å bli påkjørt når man går over veien, men vi gjør INGENTING for å øke risikoen for å bli påkjørt.

Dere går rundt med fottøy som kun er av egen gevinst der dere kan påføre dere skader i tær, føtter, knær, leddbånd og det er liksom ikke måte på hvor mange negative ting som kan føre med her, men som liksom er greit siden det kun er for deres egen del.

De negative sidene veier liksom ikke helt opp for de positive. Legger man til de positive effektene som jeg har skrevet om tidligere så er det helt greit. Jeg har forstått grunnen til at dere bruker push-up BH'er, høyhelte sko, samt miniskjørt, men det virker som om det er vanskelig for dere å innrømme en av årsakene til at de tingene blir brukt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Næmmen, forstod du ikke sammenligningen? :P

Ja man ofrer å bli påkjørt når man går over veien, men vi gjør INGENTING for å øke risikoen for å bli påkjørt.

Dere går rundt med fottøy som kun er av egen gevinst der dere kan påføre dere skader i tær, føtter, knær, leddbånd og det er liksom ikke måte på hvor mange negative ting som kan føre med her, men som liksom er greit siden det kun er for deres egen del.

De negative sidene veier liksom ikke helt opp for de positive. Legger man til de positive effektene som jeg har skrevet om tidligere så er det helt greit. Jeg har forstått grunnen til at dere bruker push-up BH'er, høyhelte sko, samt miniskjørt, men det virker som om det er vanskelig for dere å innrømme en av årsakene til at de tingene blir brukt.

Jeg gjør det for meg selv som jeg har sagt et par ganger nå. Du har en rar oppfatning av andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Næmmen, forstod du ikke sammenligningen? :P

Ja man ofrer å bli påkjørt når man går over veien, men vi gjør INGENTING for å øke risikoen for å bli påkjørt.

Dere går rundt med fottøy som kun er av egen gevinst der dere kan påføre dere skader i tær, føtter, knær, leddbånd og det er liksom ikke måte på hvor mange negative ting som kan føre med her, men som liksom er greit siden det kun er for deres egen del.

De negative sidene veier liksom ikke helt opp for de positive. Legger man til de positive effektene som jeg har skrevet om tidligere så er det helt greit. Jeg har forstått grunnen til at dere bruker push-up BH'er, høyhelte sko, samt miniskjørt, men det virker som om det er vanskelig for dere å innrømme en av årsakene til at de tingene blir brukt.

Jeg bruker ikke Push-up BH. Når jeg shaver meg, noe jeg også for min egen del så kan jeg risikere å kutte meg. Mye man kan risikere, men man gjør det uansett. Man kan nekte å gå over veien og da risikere man ikke å bli overkjørt. Så slutt med de risiko greine! Det er en risiko i så og si alt. Dumme argumenter!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...