Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest miss_sara

Ja, det er min feil at det er helg og jeg har venner og familie å bruke litt tid på fremfor å henge her hele helga mens moderatroer sletter argumenter.. Min skyld. Jeg skal ta på meg den. ;)

Så får du avgjøre om det er negativt eller ikke for din del som har fått med deg hele 55 sider av en KG diskusjon gjennom en hel helg på en sommer.

Da ville jeg ikke blendet meg inn, hvis jeg var deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss_sara

Nettopp. Gidder ikke bla gjennom 57 sider, og trenger heller ikke det for å legge merke til at noen av disse jentene virker til å være maks 15 år gamle. Så hvorfor fortsette å diskutere når du ikke får noe ut av diskusjonen? :) De vil aldri forstå poenget ditt uansett. Eller de vil kanskje forstå, men en behøver litt mer modenhet for å lære når en skal gi opp. Modenhet kommer ofte med alderen, forresten.

Tror ikke du skal fortelle hverken meg eller Tiaen noe som helst, før du har lest tråden. Ha det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fult med i denne tråden (noe du tydeligvis ikke har gjort) hadde du sett mine argumenter. Jeg gidder ikke skrive dem 9382942830024 ganger.

Jeg har da fulgt med i denne tråden jeg. Jeg har skumlest det som står her nå fra jeg forsvant igår før festen. Er da ikke min feil at noe er blitt slettet av moderatorer.

Dine argumenter har nok vært som tidligere argumenter. Du sier X der du blir bedt om å bevise X, noe du aldri har klart å gjøre, så dine argumenter veier ingenting og dermed betyr ingenting. Slik som nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fulgt med har du sett mine argumenter på dette tusenvis av ganger. Ok?

Som sagt har dine argumenter vært det samme som denne du skrev akkurat.

Folk kommer med vitenskapelig data, der du bare kommer med din personlige mening uten noenting ellers. Det er IKKE et argument. Det er en PERSONLIG mening.

Du kan ikke lage dine egne definisjoner på ting skjønner du.

Så det jeg spør deg om nå, er å komme med et argument, IKKE en personlig mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Som sagt har dine argumenter vært det samme som denne du skrev akkurat.

Folk kommer med vitenskapelig data, der du bare kommer med din personlige mening uten noenting ellers. Det er IKKE et argument. Det er en PERSONLIG mening.

Du kan ikke lage dine egne definisjoner på ting skjønner du.

Så det jeg spør deg om nå, er å komme med et argument, IKKE en personlig mening.

Du får akkurat det samme argumentet som jeg har skrevet før: Menn er løsere, fordi de fisker mer etter sex og bryr seg lite om hvem sexen ender med - I MANGE TILFELLER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Du mener dine personlige meninger. Igjen, det veier ingenting i en diskusjon når de blir motbevist som de har blitt. Så hvis du ikke klarer å komme på noe mer, så har du rett og slett tapt.

Har absolutt ikke tapt noe som helst her. Dette er en diskusjon på hvem som er løsest skal man da ikke kunne si erfaringer og egne meninger? OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får akkurat det samme argumentet som jeg har skrevet før: Menn er løsere, fordi de fisker mer etter sex og bryr seg lite om hvem sexen ender med - I MANGE TILFELLER.

Og dette har jeg svart på tidligere, men du har unngått å komme med et motsvar til det jeg skrev.

En mann som er 40 år og jomfru er altså mer "løs" enn en kvinne som har hatt sex kun pga han tenker mer på sex?

La oss ta et scenario som ville vært straffbart.

Med din logikk så er altså dette mer straffbart.

En pedofil 40 åring som ALDRI har utført sine lyster.

Enn:

En pedofil 20 åring som én gang har utført sine lyster.

Jeg må desverre med dette si meg uenig i din PERSONLIGE mening grunnet den manglende logikken i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Og dette har jeg svart på tidligere, men du har unngått å komme med et motsvar til det jeg skrev.

La oss ta et scenario som ville vært straffbart.

Med din logikk så er altså dette mer straffbart.

En pedofil 40 åring som ALDRI har utført sine lyster.

Enn:

En pedofil 20 åring som én gang har utført sine lyster.

Jeg må desverre med dette si meg uenig i din PERSONLIGE mening grunnet den manglende logikken i det.

Drar du inn kriminelle handlinger i dette?! Sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Drar du inn kriminelle handlinger i dette?! Sykt!

Faktisk veldig sjokkerende. Det er rett og slett skummelt at det finnes mennesker med så store feiloppfatninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Faktisk veldig sjokkerende. Det er rett og slett skummelt at det finnes mennesker med så store feiloppfatninger.

Ja, nå ble jeg faktisk sjokkert! Dette er skremmende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Et kriminelt scenario for å vise mangelen på logikken i det du sier.

Det skumle er at du ikke klarer å fokusere på argumentasjonen, og låser deg på enkelte ord og uttrykk istedet. Såkalt "cherry picking". Igjen, du har tapt diskusjonen.

Hvis du mener jeg har tapt, hvorfor gidder du fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar du inn kriminelle handlinger i dette?! Sykt!

Tar inn denne igjen jeg siden du hoppet over argumentet, IGJEN.

Med din logikk så vil det tilsi at en jomfru mann på 40 år er mer "løs" enn en kvinne på 20 år som har hatt sex.

Enig eller uenig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problematikken blir at kvinner er det kjønnet som har mest sex, har flest seksuelle partnere, så hvem er i realiteten mest løse av kjønnene? Svar her enten menn eller kvinner med argumentasjon som faktisk ikke er en gjentagelse på det du/dere har sagt flere ganger. Det ligger nemlig en logisk brist i det at man er mer løs av å tenke på sex enn å faktisk utføre det.

Da har rettsvesenet nemlig gjort en stor feiltagelse hvis dere logikk var gjeldende.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Tar inn denne igjen jeg siden du hoppet over argumentet, IGJEN.

Med din logikk så vil det tilsi at en jomfru mann på 40 år er mer "løs" enn en kvinne på 20 år som har hatt sex.

Enig eller uenig?

Det svarte jeg på i sted. Er du som hopper over her, som du gjør på alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har høyere seksuell apetitt på flere kvinner, men kvinner har som regel høyere sexlyst når de først tenner på noen.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Vi har høyere seksuell apetitt på flere kvinner, men kvinner har som regel høyere sexlyst når de først tenner på noen.

Hvor er DOKUMENTASJONEN som dere maser på oss om å oppgi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er relevant fordi dere påstår at menn ikke fisker etter sex. Da er det kanskje litt relevant å spørre om kvinner prøver i like stor grad i få seg et ligg, ved å spørre om du har opplevd det samme.

Det er IKKE relevant fordi INGEN har påstått at vi ikke fisker ett sex. Dette er en stråmann, eller du som igjen ikke klarer å lese ord som er satt sammen til setninger for så å forstå budskapet med setningen.

Kvinner TRENGER ikke prøve å få seg et ligg, det ligger da til naturen. De trenger kun si "ja" og spre beina så har de tilgang til å være "løse" som dere så fint kaller det.

Man blir ikke en raserbilsjafør av å tenke på å kjøre bil fort. Man må faktisk kjøre en bil fort for å bli en raserbilsjafør. Med andre ord, man er ikke løse selv om man tenker på sex. Man er løs når man utfører akten med mange partnere. En logisk brist altså i deres argumenter, og jeg har fremdeles ikke sett et forsøk på å forbedre den forutenom "cherry-picking", stråmannsargumenter og tåpeligheter.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Vi har høyere seksuell apetitt på flere kvinner, men kvinner har som regel høyere sexlyst når de først tenner på noen.

DOKUMENTASJON TAKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Det er IKKE relevant fordi INGEN har påstått at vi ikke fisker ett sex. Dette er en stråmann, eller du som igjen ikke klarer å lese ord som er satt sammen til setninger for så å forstå budskapet med setningen.

Neimen så flott, da er vi enige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi tar mer initiativ, mens dere går jo rundt og sikler på menn i det stille.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...