Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FuturePrimitive

Ja, menn prøver å ha mest sex og blir så desperate at de vil gjøre det med hvem som helst. Altså menn er løsest. Så da er vi vel enige i det :)

Om du definerer å være løs som å ville ha sex, så ok, da sier vi det.

Jeg trodde man definerte de som faktisk HAR mest sex som mest løse, men OK.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss_sara

Om du definerer å være løs som å ville ha sex, så ok, da sier vi det.

Jeg trodde man definerte de som faktisk HAR mest sex som mest løse, men OK.

:)

Jeg definerer det å være løs, som at du ikke bryr deg hvem du har sex med bare du har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Er vel uansett ikke så rart at vi ønsker å ha like mye sex som dere jenter? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er mest løse, deal with it. Det er dere som fisker etter sex, og det er dere som er mest opptatt av det. Det skal mye til for at dere takker nei til sex. Så lenge dere får sex, er dere fornøyd. I veldig mange tilfeller.

Ingen ser ned på dere fordi dere er løs. Dere tar dere visst veldig nær av det.

svada! link til en sexolog eller ekspert som hevder dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Er vel uansett ikke så rart at vi ønsker å ha like mye sex som dere jenter? :)

Er ikke rart, men går an å roe seg ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis oss denne statistikken du snakker om

Det finnes nok flere, men her er ett eksempel:

http://www.independent.co.uk/news/science/the-truth-about-women-and-sex--they-start-younger-and-have-more-partners--and-those-are-not-necessarily-men-8962997.html

Vi kan jo også snakke om når menn og kvinner mister sin jomfrudom. Kvinner vinner her også, SELV om kvinner som oftest har et større behov for å beholde sin jomfrudom enn menn.

Vil si det er løsere å prøve å ha sex med hvem som helst, men ok.

Jeg kan isåfall ikke klare å være helt enig med deg. En mann som er jomfru i en alder av 40 er mer "løs" enn ei jente som har hatt sex selv om han tenker på sex mer enn henne?

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

svada! link til en sexolog eller ekspert som hevder dette.

Har du noen gang tenkt på at man får noe som kalles: Erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Er ikke rart, men går an å roe seg ned litt.

Så det det går på er at du synes menn er for agressive på sjekkemarkedet? Vi sjekker deg opp for mye?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Det finnes nok flere, men her er ett eksempel:

http://www.independent.co.uk/news/science/the-truth-about-women-and-sex--they-start-younger-and-have-more-partners--and-those-are-not-necessarily-men-8962997.html

Vi kan jo også snakke om når menn og kvinner mister sin jomfrudom. Kvinner vinner her også, SELV om kvinner som oftest har et større behov for å beholde sin jomfrudom enn menn.

Jeg kan isåfall ikke klare å være helt enig med deg. En mann som er jomfru i en alder av 40 er mer "løs" enn ei jente som har hatt sex selv om han tenker på sex mer enn henne?

Yeah, hvis han driver på sånn jeg har forklart.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

svada! link til en sexolog eller ekspert som hevder dette.

Du er seriøst helt utrolig. Hvilke verden lever du i?

Link selv til en sexolog eler sekspert som hevder det du mener, du. Gidder seriøst ikke å gjøre research på noe som er helt åpenlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Så det det går på er at du synes menn er for agressive på sjekkemarkedet? Vi sjekker deg opp for mye?

Ikke bare meg, jenter generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er mest løse, deal with it. Det er dere som fisker etter sex, og det er dere som er mest opptatt av det. Det skal mye til for at dere takker nei til sex. Så lenge dere får sex, er dere fornøyd. I veldig mange tilfeller.

Ingen ser ned på dere fordi dere er løs. Dere tar dere visst veldig nær av det.

Ikke basert på vitenskapelig forskning. Jenter har mer sex enn gutter.

Jeg trur neppe den vanlige mannen i gata bryr seg om definisjonen på det å være "løs". Vi har da sagt flere ganger her i denne tråden at menn tenker mer på sex enn kvinner og dermed ønsker å være mer løse, men faktum er da at kvinner er mer løse i form av utførelse når dere har sex mer enn menn.

Gutter ønsker å være mer løse.

Jenter er mer løse.

Er da en fin balanse det. Så spørs det om du klarer å erkjenne det faktum. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor vil dere egentlig med all denne diskusjonen? Hvem som er mer løs fordi de har sex?

Hvorfor er det egentlig løst å ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Ikke basert på vitenskapelig forskning. Jenter har mer sex enn gutter.

Jeg trur neppe den vanlige mannen i gata bryr seg om definisjonen på det å være "løs". Vi har da sagt flere ganger her i denne tråden at menn tenker mer på sex enn kvinner og dermed ønsker å være mer løse, men faktum er da at kvinner er mer løse i form av utførelse når dere har sex mer enn menn.

Gutter ønsker å være mer løse.

Jenter er mer løse.

Er da en fin balanse det. Så spørs det om du klarer å erkjenne det faktum. ;)

Gutter er mest løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, når skal du innse at du lyver? Og at du er VELDIG urimelig?

Hvordan skal jeg kunne klare å lyve når jeg ikke har sett argumentasjonen? Nå kom noen og sa at det muligens var blitt slettet, så det forklarer jo argumentet mitt - at jeg aldri hadde sett argumentet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Ikke basert på vitenskapelig forskning. Jenter har mer sex enn gutter.

Jeg trur neppe den vanlige mannen i gata bryr seg om definisjonen på det å være "løs". Vi har da sagt flere ganger her i denne tråden at menn tenker mer på sex enn kvinner og dermed ønsker å være mer løse, men faktum er da at kvinner er mer løse i form av utførelse når dere har sex mer enn menn.

Gutter ønsker å være mer løse.

Jenter er mer løse.

Er da en fin balanse det. Så spørs det om du klarer å erkjenne det faktum. ;)

Kan du slutte å komme med det tåpelige argumentet ditt: "Jenter har mest sex enn gutter"? Det er ikke det vi diskuterer engang. Vi diskuterer at det er dere som er de mest desperate etter sex, og som ikke setter listen høyt for hvem det blir med. I mangemange tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvor vil dere egentlig med all denne diskusjonen? Hvem som er mer løs fordi de har sex?

Hvorfor er det egentlig løst å ha sex?

Ikke spør meg. Jeg definerer ingen som å være "løse" kun pga de liker sex. For min del kan gutter og jenter knulle så mange de vil uten at jeg kommer til å få et negativt syn på dem, såfremt de klarer å ta vare på seg selv og bruke beskyttelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er mest løse.

Et nydelig argument du. Et argument uten noe som helst er nettopp det. Ingenting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Et nydelig argument du. Et argument uten noe som helst er nettopp det. Ingenting.

Hvis du har fult med i denne tråden (noe du tydeligvis ikke har gjort) hadde du sett mine argumenter. Jeg gidder ikke skrive dem 9382942830024 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du slutte å komme med det tåpelige argumentet ditt: "Jenter har mest sex enn gutter"? Det er ikke det vi diskuterer engang. Vi diskuterer at det er dere som er de mest desperate etter sex, og som ikke setter listen høyt for hvem det blir med. I mangemange tilfeller.

Vi diskuterer hvem som er mest løse av menn og kvinner, SELVFØLGELIG er det vekt bak vitenskapelig data rundt hvem som er mest løse av oss da?

Du har ikke kommet med noe forskning rundt dette, så hvem av oss som har tåpelige argumenter svarer seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...