Gjest Tiaen Skrevet 4. juli 2014 #421 Skrevet 4. juli 2014 Menn synes sikkert det er urettferdig at de ikke får sex når de vil, de har til og med sterkere sexdrift. Derfor de kaller oss horer. Komplekser og sjalusi. Ok,nå SKAL jeg gå. Uansett hva de syns er urettferdig eller irriterer seg over, så er det ikke greit å kalle oss for horer, spesielt når de er de største horene selv
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. juli 2014 #422 Skrevet 4. juli 2014 det er en av grunnene til at vi har en voldtektskultur. Anonymous poster hash: ba4b2...99e Har vi en voldtektskultur? Skulle tro en voldtektskultur hadde flere voldtekter og ikke bare så mange som er naturlig. Voldtekt er desverre like naturlig som drap eller grov vold. Det er slike ting man aldri blir kvitt og det skjer jo drap hvert år men vi lever jo ikke i en drapskultur gjør vi vel? Nei "voldtektskultur" er noe forbanna piss.
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #423 Skrevet 4. juli 2014 1) en holdning mange guttunger med understimulert intelligens har. 2) vi blir ikke behandlet dårlig, med mindre du LAR noen behandle deg dårlig? 3) voldtekskulturen er pga masseinnvandring fra muslimske land med et ekstremt dårlig kvinnesyn. Sånn,nå skal jeg gå Nr. 3 er veldig spot on.
Commander Skrevet 4. juli 2014 #424 Skrevet 4. juli 2014 Ja, men syns dere det er spesielt at det er greit å stemple jenter som skitten og billig, men gutter som alfahann og attraktiv, for nøyaktig samme handling? TsAnonymous poster hash: b6e2d...8f7 Jenter er jenter værst når det gjelder kallenavn. Rundbrennere ER populære hos damer. Hvis ikke hadde de ikke vært nettopp rundbrennere. Og populær hos damer er jo en bra egenskap. "Alle" drømmer tydeligvis om å være jenta som kapret den alle ville ha?? 2
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #425 Skrevet 4. juli 2014 Kan ikke vestlige feminister heller hjelpe kvinner i u land heller enn å syte om at de blir kalt billige? Jeg mener,who cares sånn egentlig? Blir jeg kalt hore av en fyr som er eldre enn 15 så anser jeg han bare som sosialt tilbakestående,no biggie...på lik linje kan menn heller bry seg om ekte manneproblemer som feks selvmord enn å syte om at de ikke får mus på byen. Hvite folks priviligerier ass. det siktet jeg til iste. i sommer vil jeg motta mellom 3-4 mill. kr i ung arv og hadde gledlig gitt bidrag til feministene for å hjelpe kvinner i land som virkelig trenger det
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #426 Skrevet 4. juli 2014 Hva slags jævla voldtektskultur? Hadde vi hatt en voldtektskultur så hadde vi ikke hatt menn som syter om hvor lite sex det blir på dem, men langt flere kvinner som hadde hatt reelle grunner til å komme med voldtektsanklager. Den eneste voldtektskulturen vi har er at kvinner tydelig aldri kan få nok av å snakke om temaet samt elsker å anklage et fylleons eller en utro eks for voldtekt. Hva slags voldtektskultur? Hva tror du? 1 av 10 kvinner i Norge har blitt voldtatt. (http://www.dagen.no/Samfunn/En_av_ti_kvinner_i_Norge_har_blitt_voldtatt-71693) Disse mennene du syter om som klager over at de fortjener sex, er nettopp en del av denne voldtektskulturen, da de mener at de har rett på kvinners kropp. Noe de ikke har! Anonymous poster hash: ba4b2...99e 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #427 Skrevet 4. juli 2014 Hva slags jævla voldtektskultur? Hadde vi hatt en voldtektskultur så hadde vi ikke hatt menn som syter om hvor lite sex det blir på dem, men langt flere kvinner som hadde hatt reelle grunner til å komme med voldtektsanklager. Den eneste voldtektskulturen vi har er at kvinner tydelig aldri kan få nok av å snakke om temaet samt elsker å anklage et fylleons eller en utro eks for voldtekt. Det skjer ekte voldtekter. Du er klar over det eller? Ikke kom med at de anklager for fylleons og en utro eks. 1
Gjest Tiaen Skrevet 4. juli 2014 #428 Skrevet 4. juli 2014 Jenter er jenter værst når det gjelder kallenavn. Rundbrennere ER populære hos damer. Hvis ikke hadde de ikke vært nettopp rundbrennere. Og populær hos damer er jo en bra egenskap. "Alle" drømmer tydeligvis om å være jenta som kapret den alle ville ha?? Greit nok at det er kult for dere gutter å få seg mest mulig. Men dere skal ikke kalle oss for horer og billige, når dere er de som ligger rundt mest. Hvor er logikken..?
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #429 Skrevet 4. juli 2014 Uansett hva de syns er urettferdig eller irriterer seg over, så er det ikke greit å kalle oss for horer, spesielt når de er de største horene selv Kan vi bli bestevenner? Haha. Er SÅ enig med deg! 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 4. juli 2014 #430 Skrevet 4. juli 2014 Det guttene må lære seg, er å forstå hvor mye mer billig de er enn kvinner. Så å kalle oss for løse og "horete", blir i høyeste grad dobbeltmoralsk... Er det ikke litt dobbelmoralsk å ønske at menn ikke skal kalle kvinner løse og horete, og samtidig kalle menn for mye mer billige enn kvinner? lol? 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. juli 2014 #431 Skrevet 4. juli 2014 Jeg ligger ikke rundt hver helg - det ligger i hvert fall ikke i min natur. Liker å ha et bekjentskap, før jeg skal i noen som helst seng. Mange menn derimot - NADA. De driter i det og kommer etterpå å kaller oss tøs, løs og hore. Det du ikke forstår er at grunnmuren til menn i denne diskusjonen er dobbeltmoral. Å ta seg nær av utsagn fra noen som baserer seg på dobbeltmoral er så ufornuftig som det går an.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #432 Skrevet 4. juli 2014 Har vi en voldtektskultur? Skulle tro en voldtektskultur hadde flere voldtekter og ikke bare så mange som er naturlig. Voldtekt er desverre like naturlig som drap eller grov vold. Det er slike ting man aldri blir kvitt og det skjer jo drap hvert år men vi lever jo ikke i en drapskultur gjør vi vel? Nei "voldtektskultur" er noe forbanna piss. "Ikke bare så mange som er naturlig?" Det du beskriver er nøyaktig det en voldtektskultur er. Menn som forsvarer voldtekter med at det er "dessverre naturlig", og noe man bare må regne med skal skje fordi menn liksom ikke har selvkontroll og mulighet til å oppføre seg som skikkelige mennesker i 2014. Kan du ikke bare innrømme at dere er noen drittsekker da? Det er jo tydeligvis det du mener at dere er... "naturlig". Anonymous poster hash: ba4b2...99e 1
Gjest Tiaen Skrevet 4. juli 2014 #433 Skrevet 4. juli 2014 Er det ikke litt dobbelmoralsk å ønske at menn ikke skal kalle kvinner løse og horete, og samtidig kalle menn for mye mer billige enn kvinner? lol? Tenker du på en veldig spesiell måte? Jeg mener at det er dere som er billige, og at det dermed blir veldig dobbeltmoralsk å stemple oss som billig.
Teeden Skrevet 4. juli 2014 #434 Skrevet 4. juli 2014 "Ikke bare så mange som er naturlig?" Det du beskriver er nøyaktig det en voldtektskultur er. Menn som forsvarer voldtekter med at det er "dessverre naturlig", og noe man bare må regne med skal skje fordi menn liksom ikke har selvkontroll og mulighet til å oppføre seg som skikkelige mennesker i 2014. Kan du ikke bare innrømme at dere er noen drittsekker da? Det er jo tydeligvis det du mener at dere er... "naturlig". Anonymous poster hash: ba4b2...99e Nei. Fordi kriminalitet skjer selv om man forbyr det. Han forsvarer ikke voldtekt, det skjønner du selv. 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #435 Skrevet 4. juli 2014 Er det ikke litt dobbelmoralsk å ønske at menn ikke skal kalle kvinner løse og horete, og samtidig kalle menn for mye mer billige enn kvinner? lol? Det handler om hvorfor jenter blir stemplet som dette og ikke menn. 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #436 Skrevet 4. juli 2014 Det du ikke forstår er at grunnmuren til menn i denne diskusjonen er dobbeltmoral. Å ta seg nær av utsagn fra noen som baserer seg på dobbeltmoral er så ufornuftig som det går an. Vi må kunne si ifra at dette ikke er greit, uansett om det er dobbeltmoral? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #437 Skrevet 4. juli 2014 Nei. Fordi kriminalitet skjer selv om man forbyr det. Han forsvarer ikke voldtekt, det skjønner du selv. Jo, han forsvarer voldtekt når han sier at det er "naturlig", det skjønner du vel selv? Anonymous poster hash: ba4b2...99e
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #438 Skrevet 4. juli 2014 "Ikke bare så mange som er naturlig?" Det du beskriver er nøyaktig det en voldtektskultur er. Menn som forsvarer voldtekter med at det er "dessverre naturlig", og noe man bare må regne med skal skje fordi menn liksom ikke har selvkontroll og mulighet til å oppføre seg som skikkelige mennesker i 2014. Kan du ikke bare innrømme at dere er noen drittsekker da? Det er jo tydeligvis det du mener at dere er... "naturlig". Anonymous poster hash: ba4b2...99e Helt forferdelig at det skal bli stemplet som NATURLIG. Hvor skal denne verden ende... 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 4. juli 2014 #439 Skrevet 4. juli 2014 "Ikke bare så mange som er naturlig?" Det du beskriver er nøyaktig det en voldtektskultur er. Menn som forsvarer voldtekter med at det er "dessverre naturlig", og noe man bare må regne med skal skje fordi menn liksom ikke har selvkontroll og mulighet til å oppføre seg som skikkelige mennesker i 2014. Kan du ikke bare innrømme at dere er noen drittsekker da? Det er jo tydeligvis det du mener at dere er... "naturlig". Anonymous poster hash: ba4b2...99e Hva gjør voldtekt så spesielt? Jeg nevnte også at drap og grov vold var naturlig. Forsvarer jeg drap og grov vold da? Eller er det bare slik at en prosentdel av befolkning har lettere for å utføre drap og grov vold uansett hva slags kultur man måtte ha? Virkeligheten er slik at mennesker er født som de er og noen menn er født "voldtektsmenn" på like linje med at noen er født voldelig eller drapsmenn.
Gjest Tiaen Skrevet 4. juli 2014 #440 Skrevet 4. juli 2014 (endret) http://www.ba.no/nyheter/article7092386.ece Voldtaksmottaket tar imot personer hver tredje dag. Tror du virkelig, at folk drar til voldtektsmottaket fordi de hadde villig sex som de angret på? Jeg kjenner to stk som har blitt voldtatt, så det du sier gjør meg rimelig forbanna. Hun ene ble voldtatt av stefaren sin, mens hun andre ble truet med kniv av to gutter mens de voldtok henne. Syns du det er greit? Endret 5. juli 2014 av Tiaen
Fremhevede innlegg