Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #381 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Ser det argumenteres med at jenter har lettere for å få seg noe, mens det er vanskeligere for gutter. Da kan man jo snu på det og si at det er guttene som er billige, siden de er villige til å ligge med en større del av den kvinnelige befolkningen enn kvinner er med menn. Kvinner er jo mer kresne enn menn, så hvor er logikken i å kalle dem billige da? Anonymous poster hash: ba4b2...99e Nettopp! Det er jo det vi har diskutert lenge her. Nettopp det faktum at det er menn som er de løseste ikke kvinner. Endret 4. juli 2014 av miss_sara 1
Alina X Skrevet 4. juli 2014 #382 Skrevet 4. juli 2014 Ser det argumenteres med at jenter har lettere for å få seg noe, mens det er vanskeligere for gutter. Da kan man jo snu på det og si at det er guttene som er billige, siden de er villige til å ligge med en større del av den kvinnelige befolkningen enn kvinner er med menn. Kvinner er jo mer kresne enn menn, så hvor er logikken i å kalle dem billige da? Anonymous poster hash: ba4b2...99e Forsvarsmekanisme blandet med bitterhet,ingenting å bry seg om. Kan ikke heller kvinner gi LITT faen i hva menn måtte mene da? Skal man virkelig la seg styre av hva en fyr måtte mene om en selv? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #383 Skrevet 4. juli 2014 Kan ikke vestlige feminister heller hjelpe kvinner i u land heller enn å syte om at de blir kalt billige? Jeg mener,who cares sånn egentlig? Blir jeg kalt hore av en fyr som er eldre enn 15 så anser jeg han bare som sosialt tilbakestående,no biggie...på lik linje kan menn heller bry seg om ekte manneproblemer som feks selvmord enn å syte om at de ikke får mus på byen. Hvite folks priviligerier ass. Ja wow, så privilgert jeg er som får muligheten til å bli kalt hore av enhver mann som finner tittelen passende. Anonymous poster hash: ba4b2...99e 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #384 Skrevet 4. juli 2014 Kan ikke vestlige feminister heller hjelpe kvinner i u land heller enn å syte om at de blir kalt billige? Jeg mener,who cares sånn egentlig? Blir jeg kalt hore av en fyr som er eldre enn 15 så anser jeg han bare som sosialt tilbakestående,no biggie...på lik linje kan menn heller bry seg om ekte manneproblemer som feks selvmord enn å syte om at de ikke får mus på byen. Hvite folks priviligerier ass. Før man hjelper kvinner i U land, må man gjøre flere ting i Norge. Man er jo langt ifra i mål her.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #385 Skrevet 4. juli 2014 Forsvarsmekanisme blandet med bitterhet,ingenting å bry seg om. Kan ikke heller kvinner gi LITT faen i hva menn måtte mene da? Skal man virkelig la seg styre av hva en fyr måtte mene om en selv? Jeg lar meg ikke styre av hva menn synes om meg, jeg bare påpeker den bristende logikken og ser ingen grunn til at jeg skal finne meg i å bli behandlet sånn. Anonymous poster hash: ba4b2...99e 1
Gjest Kalyptra Skrevet 4. juli 2014 #386 Skrevet 4. juli 2014 Forsvarsmekanisme blandet med bitterhet,ingenting å bry seg om. Kan ikke heller kvinner gi LITT faen i hva menn måtte mene da? Skal man virkelig la seg styre av hva en fyr måtte mene om en selv? Selv om man diskuterer en sak betyr det vel ikke at man lar seg styre av menn? 1
Alina X Skrevet 4. juli 2014 #387 Skrevet 4. juli 2014 Ja wow, så privilgert jeg er som får muligheten til å bli kalt hore av enhver mann som finner tittelen passende. Anonymous poster hash: ba4b2...99e Ja,vi er nok mer priviligert enn kvinner som blir steinet fordi de viser anklene....ord er ord,handling er verre.slutt å syt,det her er ikke ekte problemer,det er bare at dere lager problemer ut av ingenting. 1
Alina X Skrevet 4. juli 2014 #388 Skrevet 4. juli 2014 Før man hjelper kvinner i U land, må man gjøre flere ting i Norge. Man er jo langt ifra i mål her. Jaha?
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #389 Skrevet 4. juli 2014 Ja,vi er nok mer priviligert enn kvinner som blir steinet fordi de viser anklene....ord er ord,handling er verre.slutt å syt,det her er ikke ekte problemer,det er bare at dere lager problemer ut av ingenting. Det er jo et problem. Forstår du ikke det?
Alina X Skrevet 4. juli 2014 #390 Skrevet 4. juli 2014 Selv om man diskuterer en sak betyr det vel ikke at man lar seg styre av menn? Jo,siden dere bryr dere så mye om pisspreiket dems. Sier en fyr at han vil ha giga boobs på dama så legger halvparten seg ned og griner istedenfor å gi f...! Æignorer tullpratet dems,ikke diskuter. Alle vet,også mennene(innerst inne)at man blir kalt hore fordi de er sjalu for at vi kan få pult når vi vil. Det er deres måte å ta hevn på og det hjelper så lengefolj bryr seg om det. 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #391 Skrevet 4. juli 2014 Jaha? Vet ikke hva jeg skal svare på "Jaha?" jeg... Regner med at du skjønte greia.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #392 Skrevet 4. juli 2014 Ja,vi er nok mer priviligert enn kvinner som blir steinet fordi de viser anklene....ord er ord,handling er verre.slutt å syt,det her er ikke ekte problemer,det er bare at dere lager problemer ut av ingenting. Jeg har ikke sagt at jeg er mer priviligert enn kvinner i u-land, men det er tåpelig å påstå at det at noen har det verre enn meg skal frata meg muligheten til å påpeke det når noe blir gjort feil mot meg. Hvis du bruker den logikken kan vi jo bare drite i å snakke om alt som er i veien med Norge, for de i u-land har det verre, eller hva? Nei, jeg kommer aldri til å finne meg i å bli kalt hore eller billig, og jeg har all rett til å klage på det. Anonymous poster hash: ba4b2...99e
Gjest Tiaen Skrevet 4. juli 2014 #393 Skrevet 4. juli 2014 Det guttene må lære seg, er å forstå hvor mye mer billig de er enn kvinner. Så å kalle oss for løse og "horete", blir i høyeste grad dobbeltmoralsk...
Alina X Skrevet 4. juli 2014 #394 Skrevet 4. juli 2014 Det er jo et problem. Forstår du ikke det?æ Nei,det er et problem for deg ikke for meg,jeg bryr meg ikke,jeg ignorerer det. Kall meg hore og jeg tenker bare at det er synd på han,ser på han som stakkarslig....eller så disser jeg morra hans hehe
Alina X Skrevet 4. juli 2014 #395 Skrevet 4. juli 2014 Vet ikke hva jeg skal svare på "Jaha?" jeg... Regner med at du skjønte greia. Du sier vi er langt fra mål,på hvilken måte?
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #396 Skrevet 4. juli 2014 Det guttene må lære seg, er å forstå hvor mye mer billig de er enn kvinner. Så å kalle oss for løse og "horete", blir i høyeste grad dobbeltmoralsk... Jeg har sansen for deg! 1
Alina X Skrevet 4. juli 2014 #397 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har ikke sagt at jeg er mer priviligert enn kvinner i u-land, men det er tåpelig å påstå at det at noen har det verre enn meg skal frata meg muligheten til å påpeke det når noe blir gjort feil mot meg. Hvis du bruker den logikken kan vi jo bare drite i å snakke om alt som er i veien med Norge, for de i u-land har det verre, eller hva? Nei, jeg kommer aldri til å finne meg i å bli kalt hore eller billig, og jeg har all rett til å klage på det. Anonymous poster hash: ba4b2...99e Ja,så klag da. Sitt her og klag til du blir blå i trynet.
Gjest Tiaen Skrevet 4. juli 2014 #398 Skrevet 4. juli 2014 Ja,vi er nok mer priviligert enn kvinner som blir steinet fordi de viser anklene....ord er ord,handling er verre.slutt å syt,det her er ikke ekte problemer,det er bare at dere lager problemer ut av ingenting. Skal man aldri ta opp problemer lenger fordi noen har det verre enn oss? Herlighet..
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #399 Skrevet 4. juli 2014 Du sier vi er langt fra mål,på hvilken måte? Så du mener at det er likestilling i dette landet?
Gjest Kalyptra Skrevet 4. juli 2014 #400 Skrevet 4. juli 2014 Jo,siden dere bryr dere så mye om pisspreiket dems. Sier en fyr at han vil ha giga boobs på dama så legger halvparten seg ned og griner istedenfor å gi f...! Æignorer tullpratet dems,ikke diskuter. Alle vet,også mennene(innerst inne)at man blir kalt hore fordi de er sjalu for at vi kan få pult når vi vil. Det er deres måte å ta hevn på og det hjelper så lengefolj bryr seg om det. Jeg har ikke en gang skrevet noe om saken som diskuteres da, men greit.
Fremhevede innlegg