Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest miss_sara

Du vet at feminister er for likestilling, håper jeg? Du er virkelig ikke så uvitende vel?

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

Jo, han er faktisk så uvitende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

(seriøst, les deg litt opp før du diskuterer noe igjen. Du dummer deg bare ut. Jeg kan hjelpe deg: Feminismen er nært knyttet til kvinnebevegelsen, som er en politisk og kulturell bevegelse rettet mot å endre en skjev maktfordeling mellom kjønnene)

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Er det positivt å bruke kroppen og spille på sex, for å få det man vil ha?

Hvis det man vil ha er sex, så ser jeg ikke problemet med å kle seg sexy?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Denne holdningen kommer naturlig nok av det evolusjonære faktumet at menn har større "per capita rate of increase"-potensiale. Altså: Vi menn lager millioner av sædceller og kan potensielt befrukte så mange hunner vi vil uten å måtte innvilge mange ressurser til det. Kvinner må derimot gå igjennom en biologisk sett svært ressurskrevende graviditet. Hunner tjener biologisk sett på å forsikre seg om at hannen vil være trofast."Billig" har logisk nok konnotasjon til "naiv" i denne sammenhengen.

Endret av Dude91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa du kunne komme ut av skapet, siden du ikke synes du om at jenter viser hud. Da er det tydeligvis ikke noe som tiltrekker deg, så da er det vel ikke rart å bli kalt homofil?

nei kvinner som klær seg med anstendighet og klasse som du er så opptatt av. jeg har aldri sagt at kvinner skal dekke til kropp og hår med hijab og niqab. faktisk sa jeg tidligere i tråden at det var en dårlig sammenligning. du vrir på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det positivt å bruke kroppen og spille på sex, for å få det man vil ha?

Tja, hvis man oppnår målet sitt må det vel være positivt? Hvis ikke kan man jo la være å spille på sex og nå målet på andre måter?

Anonymous poster hash: 9e2e2...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei kvinner som klær seg med anstendighet og klasse som du er så opptatt av. jeg har aldri sagt at kvinner skal dekke til kropp og hår med hijab og niqab. faktisk sa jeg tidligere i tråden at det var en dårlig sammenligning. du vrir på alt.

Haha, du svarer kun på de spørsmålene du klarer å svare på, for du skjønner at du driter deg ut på de andre.

Anonymous poster hash: 4a749...907

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Hvis det man vil ha er sex, så ser jeg ikke problemet med å kle seg sexy?

Glem det. Du skjønner ikke og jeg orker ikke formulere meg hundre ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

nei kvinner som klær seg med anstendighet og klasse som du er så opptatt av. jeg har aldri sagt at kvinner skal dekke til kropp og hår med hijab og niqab. faktisk sa jeg tidligere i tråden at det var en dårlig sammenligning. du vrir på alt.

Jeg har ikke vridd på en eneste ting nå! Jeg har heller ikke nevnt noen hijab, så ikke putt ord i munnen min, takk. Man kan faktisk vise hud selv om man har klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som ligger rundt bruker sjarm. Kvinner som ligger rundt tar ofte betalt.

Anonymous poster hash: 2eebd...757

Det stemmer ikke. Kvinner som ligger rundt bruker like mye sjarm. Kvinner som ligger rundt og tar betalt er prostituerte. Det er noe helt annet. Finnes prostituerte menn også, de bare roper ikke like høyt om det.

Anonymous poster hash: bc301...e8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(seriøst, les deg litt opp før du diskuterer noe igjen. Du dummer deg bare ut. Jeg kan hjelpe deg: Feminismen er nært knyttet til kvinnebevegelsen, som er en politisk og kulturell bevegelse rettet mot å endre en skjev maktfordeling mellom kjønnene)

it is what it is...

fundementale feminister er de som ikke lenger er opptatt av likhet mellom kjønnene. men undertrykke menn.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

it is what it is...

fundementale feminister er de som ikke lenger er opptatt av likhet mellom kjønnene. men undertrykke menn.

Oi, bare fordi du vet at dette er et begrep, så må det jo selvfølgelig være det mest riktige? Score til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Sikkert samme grunn som at når en eldre kvinne er sammen med en yngre mann så er hun aldri en gris. Mens en eldre mann som er sammen med en yngre kvinne alltid er gris.......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Sikkert samme grunn som at når en eldre kvinne er sammen med en yngre mann så er hun aldri en gris. Mens en eldre mann som er sammen med en yngre kvinne alltid er gris.......

Begge deler er like kvalmt og grisete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser nesten hver dag her inne menn som skriver om billige jenter, løse, horete jenter. "Løs tøs" osv. Hvorfor er det alltid jenter som blir kalt slike ting? Hva med gutten, er ikke han også "billig" osv i mange situasjoner? Irriterer meg noe utrolig.

Anonymous poster hash: b725f...a9f

En gutt er ikke billig.

Fordi han koster deg dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du svarer kun på de spørsmålene du klarer å svare på, for du skjønner at du driter deg ut på de andre.

Anonymous poster hash: 4a749...907

ahahaha har svart på ekstremt mange innlegg. kanskje jeg har oversett noen, siden jeg følger med på fotball vm samtidig. angeående gold diggers har de som vært imot det jeg har sagt ikke klart å fremlegge ett godt eksempel eller link til rike, eldre og uatraktive kvinner med unge kjekke menn og dritt seg ut sålangt. de eksemplene finnes ikke. her på kvinneguiden er det overtall kvinner og ikke et realistisk bildet på hvordan verden egentlig er i endel saker. hadde dette forumet hatt like mange medlemmer av hvert kjønn og et annet navn ville meningene vært annerledes. det hadde dog ikke vært like attraktivt for de med et spesielt syn på kjønnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest miss_sara

En gutt er ikke billig.

Fordi han koster deg dyrt.

Nei, det gjør han ikke. Han kommer løpende som en valp, når man sprer beina.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert samme grunn som at når en eldre kvinne er sammen med en yngre mann så er hun aldri en gris. Mens en eldre mann som er sammen med en yngre kvinne alltid er gris.......

bullseye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

ahahaha har svart på ekstremt mange innlegg. kanskje jeg har oversett noen, siden jeg følger med på fotball vm samtidig. angeående gold diggers har de som vært imot det jeg har sagt ikke klart å fremlegge ett godt eksempel eller link til rike, eldre og uatraktive kvinner med unge kjekke menn og dritt seg ut sålangt. de eksemplene finnes ikke. her på kvinneguiden er det overtall kvinner og ikke et realistisk bildet på hvordan verden egentlig er i endel saker. hadde dette forumet hatt like mange medlemmer av hvert kjønn og et annet navn ville meningene vært annerledes. det hadde dog ikke vært like attraktivt for de med et spesielt syn på kjønnene.

Ja, alt hadde blitt så flott bare vi hadde fått flere menn hit. Eh, nei. Mer feminisme vås og jeg spyr.

Endret av miss_sara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom her å forsvar nå. Jeg svarte på hva han skrev og det hadde med at vi ikke var verdt like mye jeg sa ikke noe om dere menn nå. Calm down.

Beklager, så ikke sammenhengen

Anonymous poster hash: 9e2e2...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...