pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #221 Skrevet 4. juli 2014 Ja, kom igjen sett deg ned å se fotballkamp med pils og pizza og sure sokker på bordet. Åååh, menn og deres fantastiske klasse. ynkelig fordommer igjen. her går det i redbull og knekkebrød med franske oster.
Gjest New_Girl Skrevet 4. juli 2014 #222 Skrevet 4. juli 2014 Hva om kvinnen som har alle disse tilbuden fra menn kun ligger med de mest attraktive. Og mannen som nesten aldri får seg noe, ligger med alt han får. Er det fortsatt kun kvinnen som er "løs"? 2
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #223 Skrevet 4. juli 2014 Jøssenavn. Ser fotballkamp jeg også da. Vil ha meg frabedt om å bli beskyldt for å ha sure sokker på! takk gud en normal dame her. 1
Gjest New_Girl Skrevet 4. juli 2014 #224 Skrevet 4. juli 2014 klager du? Nei? Jeg svarte på spørsmålet.
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #225 Skrevet 4. juli 2014 Hotpants, miniskjørt, minikjole, nettingstrømper, høye hæler, diverse topper med utrigning. For ikke å snakke om alt det sexy undertøyet som finnes for kvinner. Blandt annet? Jeg synes ikke at å bruke dette, betyr at "jeg vil ha sex" Men det gjør tydeligvis du. 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #226 Skrevet 4. juli 2014 Jøssenavn. Ser fotballkamp jeg også da. Vil ha meg frabedt om å bli beskyldt for å ha sure sokker på! Var ikke deg jeg skrev til heller da 1
Gjest New_Girl Skrevet 4. juli 2014 #227 Skrevet 4. juli 2014 Når skal du forstå at det ikke finnes en fasit? Skal jeg liste opp EN kvinnelig rik kjendis, og tenke at ja, nå må jo jeg ha rett i denne diskusjonen? Det er vel ikke noe tvil om at det finnes flest golddiggers blandt det kvinnelige kjønn? Ikke så rart heller, da menn har stort sett tjent mer enn kvinner. 2
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #228 Skrevet 4. juli 2014 Hva om kvinnen som har alle disse tilbuden fra menn kun ligger med de mest attraktive. Og mannen som nesten aldri får seg noe, ligger med alt han får. Er det fortsatt kun kvinnen som er "løs"? Nei, mannen er løs. 1
Gjest New_Girl Skrevet 4. juli 2014 #229 Skrevet 4. juli 2014 Jeg synes ikke at å bruke dette, betyr at "jeg vil ha sex" Men det gjør tydeligvis du. Ikke nødvendigvis, men det er ikke klær du har på deg for å gjemme deg bort heller. Man må vel regne med en viss type oppmerksomhet? 1
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #230 Skrevet 4. juli 2014 Når skal du forstå at det ikke finnes en fasit? Skal jeg liste opp EN kvinnelig rik kjendis, og tenke at ja, nå må jo jeg ha rett i denne diskusjonen? venter fortsatt på ETT bra eksempel. de som er listet opp er ikke det. du klarer ikke å finne ETT engang. 1
Gjest New_Girl Skrevet 4. juli 2014 #231 Skrevet 4. juli 2014 Var ikke deg jeg skrev til heller da Nei, men følte for å svare likevel. Du har et merkelig syn på hva det er å være mann. 2
Marie90 Skrevet 4. juli 2014 #232 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Hva om kvinnen som har alle disse tilbuden fra menn kun ligger med de mest attraktive. Det er det de fleste gjor, det er ikke noe unntak. En attraktiv kvinne får tilbud fra menn hele tiden, mange menn vil heller ikke våge å prove seg og er "usynlige" for henne, det er uansett toppsjiktet tilgjengelig for henne hun ligger med. Hva som er "billig" er subjektivt, men en kvinne med mange partnere, selv om de er attraktive, vil oppfattes som billig av enkelte likevel. Det handler ikke om kvaliteten på mennene, det handler om graden av forhold. At mennene ikke trenger å investere seg, tilby monogami eller forfore henne - dersom tallet er hoyt sier det seg selv at mesteparten har foregått utenfor forhold. Menn som ligger med uattraktive kvinner er ikke sett opp til generelt, nei. Menn som skraper opp det som er tilgjengelig kl 4 om natten er sett på som billige de og. Men endel kvinner er likevel mer interessert i dem enn menn er i tilsvarende kvinner, jevnt over. Endret 4. juli 2014 av Marie90
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #233 Skrevet 4. juli 2014 Ikke nødvendigvis, men det er ikke klær du har på deg for å gjemme deg bort heller. Man må vel regne med en viss type oppmerksomhet? Synes ikke at å ha på et kort skjørt skriker oppmerksomhet. Et helt vanlig kvinnelig plagg. 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #234 Skrevet 4. juli 2014 Nei, men følte for å svare likevel. Du har et merkelig syn på hva det er å være mann. Og hva er det merkelig jeg har sagt?
Gjest tinbjo1 Skrevet 4. juli 2014 #235 Skrevet 4. juli 2014 Det er vel ikke noe tvil om at det finnes flest golddiggers blandt det kvinnelige kjønn? Ikke så rart heller, da menn har stort sett tjent mer enn kvinner. Ja, det er rett, og det skrev jeg tidligere i diskusjonen. Jeg skrev at det finnes en del kjente menn med såkalte "golddiggers", men det betyr ikke at det på verdensbasis er fler kvinner som faller på rike menn. Det er mange eksempler på rike kvinner som er med fattige menn, og motsatt, og dermed har man ikke en fasit. Hvis vi ser bort i fra disse playboy folkene deres, så er det ikke stort å komme med.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #236 Skrevet 4. juli 2014 venter fortsatt på ETT bra eksempel. de som er listet opp er ikke det. du klarer ikke å finne ETT engang. Courtney Cox. Anonymous poster hash: b6e2d...8f7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #237 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har ikke en fasit på alt dette. Ærlig talt. Kvinner bruker vel sminke, fordi vil vil se enda penere ut enn det vi allerede er. Hvorfor det finnes flere klesprodukt til kvinner enn menn, kan jeg ikke svaret på. Og hvorfor vi viser mer hud? Synes ikke at kvinner viser så mye mer hud. Menn viser like mye hud som kvinner, så det var latterlig sagt. Dette er bullshit! Er jo bare å se hvordan jenter går kledd på byen. I korte miniskjørt dere ser rett hjem når hun sitter. Har sett rett inn i skrevet på utallige jenter i sånne skjørt. Det ser så billig ut. Eller jenter som går i gjennomsiktige trange topper. Det ser trashy ut.Anonymous poster hash: a1eb2...2ce 2
GudSelv Skrevet 4. juli 2014 #238 Skrevet 4. juli 2014 Synes ikke at å ha på et kort skjørt skriker oppmerksomhet. Et helt vanlig kvinnelig plagg. Ett vanlig plagg ja, men det vekker oppmerksomhet hos oss mannfolk av naturlige årsaker. 1
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #239 Skrevet 4. juli 2014 Courtney Cox. Anonymous poster hash: b6e2d...8f7 hvem var/er hun sammen med da?
Gjest tinbjo1 Skrevet 4. juli 2014 #240 Skrevet 4. juli 2014 venter fortsatt på ETT bra eksempel. de som er listet opp er ikke det. du klarer ikke å finne ETT engang. Jeg har allerede listet opp sikkert 10 kjendiser.
Fremhevede innlegg