Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2014 #121 Skrevet 4. juli 2014 Det er nettop dette som blir bevist. Menn som "ligger rundt" er helt vanlig, da mannen må gjøre en innsats. Kvinner som ligger rundt derimot er et avvik fra den gjennomsnittlige kvinnen. Dette er jo slettes ikke noe negativt, da alle som ønsker bør kunne få gjøre som de vil uten å bli dømt som "løs og billig" fordi de nyter sex. Har foresten kun hørt kvinner som har omtalt andre kvinner for løse, horete osv. i negativ sammenheng, menn har sagt lignende ord, men aldi med en negativ tone. Nå kan det jo hende at mitt utvalg av venner ikke er representativt da ordene er jo negative i seg selv
Timza Skrevet 4. juli 2014 #122 Skrevet 4. juli 2014 Syns ikke jeg Vi jenter sier mer nei enn gutter, og velger med omhu hvem vi har sex med. Menn oppfører seg om det hele skulle vært en konkurranse; Hvem klarer å ligge med flest? De er alt annet enn "classy". Anonymous poster hash: 4a749...907 Poenget her er jo å sammenligne menn som ligger med mange og kvinner som ligger med mange. For mannen i dette tilfellet så krever det mer av han enn jenta. 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #123 Skrevet 4. juli 2014 Du aner ikke til grunnene for hvorfor enkelte tyr til prostitusjon. Noen gjør det for å få mat på bordet, men jeg trur neppe normale jenter i rike hjem her i norge ville valgt å gjøre det uten at de syns sex er en grei måte å få letttjente penger på. Ja, så hvis sjansen er større for de som har ONS engang i blant for å finne seg sin ledsager så er det da vell bare greit at enkelte tørr satse på det? Hvorfor skal man se ned på de som har ons? Hva er ikke et faktum? Og hvorfor? Det går ikke ann å føre en diskusjon der du bare sier "nei" uten å begrunne det. Hvorfor er det jeg har skrevet feil? Hvorfor har kvinner trangen til å bruke sminke? Hvorfor finnes det 10x flere klesprodukter for kvinner enn for menn? Hvorfor viser kvinner mer hud til dagligdags kontra menn i det de kler seg i? osv. Jeg har ikke en fasit på alt dette. Ærlig talt. Kvinner bruker vel sminke, fordi vil vil se enda penere ut enn det vi allerede er. Hvorfor det finnes flere klesprodukt til kvinner enn menn, kan jeg ikke svaret på. Og hvorfor vi viser mer hud? Synes ikke at kvinner viser så mye mer hud. Menn viser like mye hud som kvinner, så det var latterlig sagt. 1
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #124 Skrevet 4. juli 2014 Min erfaring er at kvinner viser mer klasse. Ok? fremdeles ikke fakta. det er mer nøyaktig at jeg sier kvinner ikke er egnet til å ha maktposisjoner i samfunnet. vi har en kvinnelig statsminister, men etter kun ett halvt år ønsket majoriteten av befolkning å ha jonas gahr støre som statsminister.
Fraggzy Skrevet 4. juli 2014 #126 Skrevet 4. juli 2014 ordene er jo negative i seg selv Det er basert på oppfattelsen til den som leser/hører det. Ordene er ikke negative i seg selv. Tøs er et eksempel på et gammelt bergensk for for jente.
Timza Skrevet 4. juli 2014 #127 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har ikke en fasit på alt dette. Ærlig talt. Kvinner bruker vel sminke, fordi vil vil se enda penere ut enn det vi allerede er. Hvorfor det finnes flere klesprodukt til kvinner enn menn, kan jeg ikke svaret på. Hvorfor startet kvinnen å sminke seg? Hvorfor følte de en trang til å ville se bedre ut enn de egentlig er? Trur du kvinnene som startet med dette fikk en positiv respons fra menn, og fikk seg en partner enklere? Trur du idag at kvinner som sminker seg får seg letter partner enn kvinnen som ikke bruker sminke i det hele tatt? Svarer du ja her, så beviser du da bare poenget mitt. Og hvorfor vi viser mer hud? Synes ikke at kvinner viser så mye mer hud. Menn viser like mye hud som kvinner, så det var latterlig sagt. I den dagligdagse klesnormen så viser kvinner mer hud enn menn. Selv med en liten BH så viser da kvinner mer hud på stranda enn mannen med en stor shorts, med de små bikiniene. Svaret til at dere viser mer hud sammsvarer jo med poenget mitt, kvinners interesser rundt sin partner avtar litt fra mannens interesser, noe dere jo har skjønt ettersom dere spiller mer på utseende med sminke og klær enn det menn gjør. 2
Gjest tinbjo1 Skrevet 4. juli 2014 #128 Skrevet 4. juli 2014 trangsynt!? kom med et eksempel på en steinrik dame i 50+ alderen som er sammen med en yngre kjekk mann. å synke til personangrep har du allerede tapt. Hvorfor 50+ alderen?! Jeg har andre eksempler uansett. Jessica Alba, Madonna, Britney Spears (med Kevin Federline). Dolly Parton giftet seg med en mann som jobbet med å lage asfalter. Elizabeth Taylor giftet seg med en tømrer.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #129 Skrevet 4. juli 2014 Nei, den er ikke grei å sammenligne fordi det er ikke et faktum. Desverre er det nok helt rett som han sier. Kvinner selger seg inn hos menn med å forføre de, sånn at de kan utnytte hans gode livsstil. Gjennomskuer heldigvis damer som kommer bort å blir så imponert fordi jeg har fint hus, fin bil osv. Kommer aldri til å la ei kjerringa komme å nyte av pengene jeg har jobbet hardt for. Finner meg ei med minst like høy inntekt. Men skjønner at mannfolk som ikke er så flink på damefronten, lar seg lure..😜😕☺Anonymous poster hash: a1eb2...2ce 2
Timza Skrevet 4. juli 2014 #130 Skrevet 4. juli 2014 Hvorfor 50+ alderen?! Jeg har andre eksempler uansett. Jessica Alba, Madonna, Britney Spears (med Kevin Federline). Dolly Parton giftet seg med en mann som jobbet med å lage asfalter. Elizabeth Taylor giftet seg med en tømrer. Vi kan lett komme med en dobbelt så lang liste for kvinner som har giftet seg/er sammen med eldre rike menn. Bare med Hugh Heffner så blir jo denne lista di trampet ned. 2
pressplay Skrevet 4. juli 2014 #131 Skrevet 4. juli 2014 Det er jo ikke kvinners feil at menn ikke er selektive. Det er jo bare for menn å begynne å bli mer selektive det. Dette er utenfor min kontroll som et enkelt individ. Det tror jeg du forstår. 1
Majott Skrevet 4. juli 2014 #132 Skrevet 4. juli 2014 1) For en mann kreves det faktisk noe å få ligget med jenter, for kvinner gjør det ikke det. 2) Nok av jenter som reagerer negativt og stempler det som ekkelt om man som mann sier man har ligget med mange jenter, er en grunn til at man nedjusterer tallet når man forteller det til jenta. Hvor mange jenter hadde reagert positivt om en de data sa han hadde ligget med rundt 100 jenter? Du ville heller hørt han si 12? Ja, for en mann viser det at han er attraktiv for mange om han mange hakk på sengestolpen, i og med at menn må "jobbe for det", som du sier. Derfor er det ikke negativt for menn (i menns øyne) at de har hatt mange. En dame kan nok synes det er mindre bra, særlig om det er aktuelt med forhold. Når det er snakk om forhold, er det ikke bra om mannen har hatt for mange heller. Da føler damen seg usikker på om han vil holde seg til henne over tid, om hun er bra nok i forhold til de mange andre osv. Samt at han har vist at han er billig og lett å få for mange damer. Ja, vi damer ser også på det når det er snakk om forhold. Han er lett å få til sengs, derfor er han kanskje også lettere å få til sengs for andre damer selv om han er i et forhold --->tillitsproblemer. Det tror jeg menn også tenker på om de blir sammen med en dame som har hatt mange menn. Noen menn har unngått å ha sex med mange damer selv om de har hatt mulighet. De er gull verdt, og det er dem vi gjerne vil ha lange forhold til. De som har vært litt kresne, og ikke gått til sengs med alle som har vært villige. De finnes, de er sjeldne, men de er verdsatt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #133 Skrevet 4. juli 2014 Syns ikke jeg Vi jenter sier mer nei enn gutter, og velger med omhu hvem vi har sex med. Menn oppfører seg om det hele skulle vært en konkurranse; Hvem klarer å ligge med flest? De er alt annet enn "classy".Anonymous poster hash: 4a749...907 Ja det er veldig mange av disse.. Men husk på at det gjelder kanskje 20% av den mannlige befolkningen som knuller alt som har puls. Er sånne som gir gutter dårlig rykte. Men for hver mann som knuller ei dame, så er det jo nettop ei DAME. Det vil si at de er enda løsere, siden det er flere menn enn kvinner. Eller er det et fåtall jenter som knuller tusenvis. Skulle jo hatt kulås/ munnkurv over fitta disse personene.Anonymous poster hash: a1eb2...2ce
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #134 Skrevet 4. juli 2014 Ja men disse såkalte guttene, kommer til å pules alt som har puls hvis de får sjangsen. Forsvarer de ikke, men det er nok jenter som må sette ned foten. Så lenge mange gutter tror det er status å dyppe pikken i flest mulig jenter, så kommer det ikke til å bli noen forandring desverre. Har aldri hatt ons, og skal ALDRI ha det heller. Har ingen problem med å ordne med skikkelig kvinnfolk i edru tilstand. Grunnen til at jenter blir sett på som løse, er fordi det krever ingen ting av de å få seg noe. Selv ei som er 150 kilo klarer å få med seg en full mann hjem fra byen. Så neste dag, rømmer stikker de av, og kommer ikke til å ha noe mere kontakt med personen. Blir kvalm av tanken..Anonymous poster hash: a1eb2...2ce Helt enig! Jeg har hatt ons, men ikke mange pga at jeg synes det blir helt feil. At kvinner hele tiden må sette ned foten, viser hvor umodne menn egentlig er. 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #135 Skrevet 4. juli 2014 fremdeles ikke fakta. det er mer nøyaktig at jeg sier kvinner ikke er egnet til å ha maktposisjoner i samfunnet. vi har en kvinnelig statsminister, men etter kun ett halvt år ønsket majoriteten av befolkning å ha jonas gahr støre som statsminister. Og hvorfor kan vi ikke ha kvinner i maktposisjon? Bullshit! 1
Gjest tinbjo1 Skrevet 4. juli 2014 #136 Skrevet 4. juli 2014 Vi kan lett komme med en dobbelt så lang liste for kvinner som har giftet seg/er sammen med eldre rike menn. Bare med Hugh Heffner så blir jo denne lista di trampet ned. Få høre da
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #137 Skrevet 4. juli 2014 Helt enig! Jeg har hatt ons, men ikke mange pga at jeg synes det blir helt feil. At kvinner hele tiden må sette ned foten, viser hvor umodne menn egentlig er. Ikke jeg da, det glemte du å si, hehe;)Anonymous poster hash: a1eb2...2ce
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #138 Skrevet 4. juli 2014 Du tar faktisk veldig feil. Les her; http://www.dagbladet.no/2014/02/25/kultur/meninger/debattinnlegg/prostitusjon/kronikk/32013707/ dagbladet er en tidvis useriøs kilde. i usa er 77.8% arresterte prosituerte kvinner og 22.2%. finne tall på prostiuerte i norge er umulig, siden prostitusjon er ulovlig her i landet og de fleste velger å jobbe skjult. 1
Timza Skrevet 4. juli 2014 #139 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Få høre da http://magazine.foxnews.com/celebrity/many-loves-hugh-hefner Sånn, ble altså mer eller mindre (telte ikke) a jour med din liste med kun én mann. EDIT: Jeg kan legge til denne karen her kun for å få deg til å slite litt. ^^ http://www.shockmansion.com/2013/12/03/videophotos-millionaire-playboy-poker-player-dan-bilzerian-has-the-most-entertaining-instagram-in-the-fken-world/ Endret 4. juli 2014 av Timza
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #140 Skrevet 4. juli 2014 Det er nettop dette som blir bevist. Menn som "ligger rundt" er helt vanlig, da mannen må gjøre en innsats. Kvinner som ligger rundt derimot er et avvik fra den gjennomsnittlige kvinnen. Dette er jo slettes ikke noe negativt, da alle som ønsker bør kunne få gjøre som de vil uten å bli dømt som "løs og billig" fordi de nyter sex. Har foresten kun hørt kvinner som har omtalt andre kvinner for løse, horete osv. i negativ sammenheng, menn har sagt lignende ord, men aldi med en negativ tone. Nå kan det jo hende at mitt utvalg av venner ikke er representativt da Så for menn er det å være løs, tøs hore positivt? 1
Fremhevede innlegg