Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Er ikke de to setningene dine selvmotsigende?

Men kanskje du har rett i at det ville vært mer logisk. Men mennesket er ikke alltid logisk. Vi er svært basert på følelser.

Det er også verdt å huske på at et mindretall av alle menn ligger med et mye større antall kvinner. Hvis du samler 1000 tilfeldige personer i Norge, som alle har ligget med over 50 partnere, vil godt over halvparten av disse være kvinner. Like så, hvis du samler 1000 tilfeldige personer som alle er ufrivillig jomfru, vil godt over halvparten av disse være menn.

men gjelder dette ons eller all sex i forhold i tillegg denne statistikken din?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ølbrillegreoene forstår jeg ikke. Jeg klarer fint å se hvem som er pene eller ei uansett hvor full jeg blir.

Det hadde gjerne vært positivt om det ble mindre ons for alle. Sex og fyll og glemt prevensjon er dårlig kombo.

Ølbrillegreiene handler nok mer om normer og avgjørelser som en ikke ville tatt edru, ikke det at man plutselig ser en annen person..

Må ikke glemme at mange forhold også starter med en planlagt "ons" da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men gjelder dette ons eller all sex i forhold i tillegg denne statistikken din?

Det handler om vanlig matematikk. Kvinner kan oftere ligge seg oppover i rangstigen om kun sex er målet. Mens det er omvendt med menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Da kan du vel kanskje argumentere for hvorfro det blir for dumt da? Mentaliteten er jo akkurat den samme. Sex er noe man hovedsaklig har når man ser det er investeringsmuligheter i mannen utover det å kun ha sex. Ikke i noen av tilfellene har kvinnen sex med mannen fordi hun har lyst på sex med han.

Og herregud professor Einstein, du vet vel ikke hvorfor kvinnen har sex med mannen? Kan være fordi hun har lyst på han, det vet vel ikke du noe om? Ikke kom med den investerings greia de. Må vel ikke ha noe med jobben, pengene, huset, bilen. Og uansett ikke sammenlign det med en hore.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

sier du det? 99% av all prostitusjon er utført av kvinner.

Lurer på hvem som betaler jeg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herregud professor Einstein, du vet vel ikke hvorfor kvinnen har sex med mannen? Kan være fordi hun har lyst på han, det vet vel ikke du noe om? Ikke kom med den investerings greia de. Må vel ikke ha noe med jobben, pengene, huset, bilen. Og uansett ikke sammenlign det med en hore.

Selvfølgelig er det sammenlignbart med prostitusjon. I begge tilfellene er mannen hovedsaklig en ressurs for noe utover det å ha sex, der man bruker det sex for å få tak i det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og herregud professor Einstein, du vet vel ikke hvorfor kvinnen har sex med mannen? Kan være fordi hun har lyst på han, det vet vel ikke du noe om? Ikke kom med den investerings greia de. Må vel ikke ha noe med jobben, pengene, huset, bilen. Og uansett ikke sammenlign det med en hore.

Det handler jo om kvalitetene til mannen. Ei kvinne som har sex tenker ofte også på konsekvensene, og eller grunnen til at hun finner en mann attraktiv. Det kan rett og slett ofte handle om midler som mannen rår over, som også betyr at han vil være en god forsørger/partner - og dermed har hun sex med mannen pga han er over snittet bemidlet, enten i form av karrière, sosial status osv. Det er jo bare å lise opp de tingene du finner attraktivt i en mann det så ser du at mye av det ikke trenger handle om kroppen, utseende på fyren, men hos menn så ligger mye av det i utseende på kvinnen rett og slett fordi vi som oftest gjennom historien har klart oss selv.

Dette ligger til naturen så du får skylde på den for at det er slik.

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Selvfølgelig er det sammenlignbart med prostitusjon. I begge tilfellene er mannen hovedsaklig en ressurs for noe utover det å ha sex, der man bruker det sex for å få tak i det.

Hva er det du babler om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som betaler jeg ;)

du som kom med en generalisering om hvor mye mer klasse kvinner har. prostiuerte er klasseløse. uttrykket ''gold diggers'' er omtrent ikke eksisterende for menn. hvor mange steinrike eldre kvinner kan du nevne som er sammen med yngre kjekke menn?

Endret av pinkytalks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som betaler jeg ;)

Lurer på hvem som har flest sex-partnere jeg, av hun og kundene. Nå når vi uansett er inne på temaet her i tråden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Det handler jo om kvalitetene til mannen. Ei kvinne som har sex tenker ofte også på konsekvensene, og eller grunnen til at hun finner en mann attraktiv. Det kan rett og slett ofte handle om midler som mannen rår over, som også betyr at han vil være en god forsørger/partner.

Dette ligger til naturen så du får skylde på den for at det er slik.

Jeg kan ikke si at det har noe med å være prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men gjelder dette ons eller all sex i forhold i tillegg denne statistikken din?

I og med at det er bevist at kvinner og menn stiller likt når det kommer til å få seg en fast partner (åpenbart, med mindre man har flere partnere samtidig), så spiller ikke dette noen rolle på statistikken. Det gjelder da selvsagt kun ons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

du som kom med en generalisering om hvor mye mer klasse kvinner har.

Generelt vil jeg påstå at kvinner har mer klasse. Alltid unntak - det gjelder begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du babler om?

Haha, ærlig talt. Hvis du ikke har forutsetninger for å diskutere en sak, så holde unna diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Lurer på hvem som har flest sex-partnere jeg, av hun og kundene. Nå når vi uansett er inne på temaet her i tråden. ;)

De som tyr til prostitusjon gjør ikke det, fordi de liker det eller synes det er gøy. De har ikke noen andre måte å tjene penger på og da er det eneste utvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Haha, ærlig talt. Hvis du ikke har forutsetninger for å diskutere en sak, så holde unna diskusjonen.

En diskusjon du drar så langt at jeg ikke forstår hva du snakker om. Ingen grunn til å diskutere ting jeg ikke forstår eller synes blir for dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tinbjo1

Selvfølgelig er det sammenlignbart med prostitusjon. I begge tilfellene er mannen hovedsaklig en ressurs for noe utover det å ha sex, der man bruker det sex for å få tak i det.

Hm, for meg har aldri det vært tilfellet. Jeg har hatt sex med personen fordi jeg liker dem, ikke fordi de har penger. Når skal du lære deg at du ikke har fasiten på alt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at det har noe med å være prostituert.

Menn betaler for sex. Kvinner betaler med sex. Det er da en grei sammenligning å ta det, selv om den er hard å tygge.

Se bare på klesindustrien og evolusjonen her på forskjellen på menn og kvinner. Kvinner vet da at menn liker utseende mer enn jobben hennes og dette syntes også i klærne kvinner har tilgjengelig, mens hos menn er det litt annerledes. Der er det viktigere å vise at man er suksessfull i noe en brenner for f.eks. Vi har smoking/dress, bukse, t-skjorte og genser for å ta en liten liste, mens kvinner har titalls flere klær å velge mellom for å prosjektere frem sitt utseende og bygge på det, jeg aner ikke navnet på 50% av dem/plaggene engang. Og i tillegg har vi sminke som jo også handler om å fremheve utseende.

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ølbrillegreiene handler nok mer om normer og avgjørelser som en ikke ville tatt edru, ikke det at man plutselig ser en annen person..

Må ikke glemme at mange forhold også starter med en planlagt "ons" da. ;)

åja sånn ja. Men man hører jo så mange historier om folk med ølbriller som våkner opp med det monsteret ved siden av seg i senga (ja jeg overdriver nå).

Det har jo hendt at det har blitt forhold av det, men det er vel mer unntaket enn regelen trodde nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og herregud professor Einstein, du vet vel ikke hvorfor kvinnen har sex med mannen? Kan være fordi hun har lyst på han, det vet vel ikke du noe om? Ikke kom med den investerings greia de. Må vel ikke ha noe med jobben, pengene, huset, bilen. Og uansett ikke sammenlign det med en hore.

selvsagt kan det sammenlignes. selv om det ikke dreier seg om nøyaktig samme sak. anne nichole smith, hushjelpen som drepte millionæren. titalls eksempler på ''gold diggers'' der ute hvis du søker på nettet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...