Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest miss_sara

Hare da blitt kalt billig og hore et par ganger. Det går bare ikke innpå meg. Samme med kvinnelige gnålere på tv som snakker om netthets og mobbing. De registrerer negativ feedback i mye høyere grad mens menn evner å se bort fra det. At det irriterer deg å bli kalt løs og billig sier bare noe om hvor lettpåvirkelig du er. Men når sant skal sies så forventes det mer av en mann for at det annet kjønn skal være interessert i et ligg, så litt beundring syns jeg vi fortjener.

Dere fortjener ikke beundring i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som andre har nevnt før så er det fordi det krever noe av menn dersom de har tenkt å ligge rundt. Utseende, personlighet, sjarm, et eller annet som kan plassere dem hvertfall i øvre halvdel av attraktivitetsskalaen. For kvinner holder det bare å ikke ha sosial angst.

Det betyr ikke at man trenger å se ned på kvinner som har hatt mange partnere, men noen bragd er det ikke. Allikevel bør man ta seg tid til å applaudere og hylle de menn som har oppnådd mange partnere, da dette tross alt er å regne som en bragd.

Du må være temmelig trist dersom du mener at det er en bragd dersom en mann har ligget med mange jenter, og at det er helt omvendt hvis en kvinne har ligget med mange menn. Siden du nevner at jenter får det lett som bare det, mens menn har det så veldig vanskelig, så virker det som om du bare er bitter fordi en kvinne sa nei til deg en gang eller ti.

Tror egentlig du overdriver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Fordi det er status for gutter å være billige. Derfor.

Vi jenter ligger ikke med alt :)

Vi jenter har mer klasse og selvrespekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke det er noe status for menn å ligge med mange, er vel bare de som selv ligger rundt som hauser hverandre opp. Eller er det noen menn med få/medium sexpartnere her som ser opp til de? Evt. noen kvinner som synes det gir mer status?



Anonymous poster hash: 25791...60a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra skrevet. Jenter burde begynne å takke nei til ons. Og jeg er gutt.. Er ikke bra at kåte gutter skal få muligheten til å knulle jenter i hytt å pine, så lenge de er på fylla. Fordi i edru tilstand så hadde ikke disse fått napp hos de samme damene kanskje? :)

Det burde settes litt krav før man sprer bena. Da burde jenta virkelig like gutten. For jenter så får de kuk bare de blinker eller flørter med mange gutter, siden mange er så desperate..

Jeg har aldri hatt problemer med damer, og får det som jeg vill, men ligger ikke rundt og har ons. Går etter skikkelig kvalitet..

Så jenter må slutte å ligge rundt for å tro at de derfor er så attraktiv. Er ikke derfor de får seg pikk, men fordi gutta blir kåte i fylla. Det verste er jo at de ikke kunne tenkt seg noe forhold med samme dama di knulla. :)

Anonymous poster hash: a1eb2...2ce

Selvfølgelig skal de ikke slutte å ligge rundt. Mange av oss foretrekker kvinner som ligger rundt og nyter livet kontra de som gjør musa si kostbar som en prostituert. Det er jo hovedsaklig kvinner som ønsker å bruke sex og kropp til å klatre sosialt som hater kvinner som nyter livet, og selvfølgelig de butthurte guttene som av diverse grunner blir stående å se på at jentene har seg med andre menn. Det er et sjarmtrekk at kvinner også er ute etter ikke-økonomiske goder i livet, og du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å oppfordre til at jenter skal gjøre det motsatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Vi jenter har mer klasse og selvrespekt!

Riktig. Gutter er desperate og tar alt de har sjangs på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Selvfølgelig skal de ikke slutte å ligge rundt. Mange av oss foretrekker kvinner som ligger rundt og nyter livet kontra de som gjør musa si kostbar som en prostituert. Det er jo hovedsaklig kvinner som ønsker å bruke sex og kropp til å klatre sosialt som hater kvinner som nyter livet, og selvfølgelig de butthurte guttene som av diverse grunner blir stående å se på at jentene har seg med andre menn. Det er et sjarmtrekk at kvinner også er ute etter ikke-økonomiske goder i livet, og du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å oppfordre til at jenter skal gjøre det motsatte.

Så det å ikke spre bena for hvem som helst, klarer du å gjøre om til en prostituert. Jeg er imponert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Riktig. Gutter er desperate og tar alt de har sjangs på...

Noen menn tar hva som helst, er da ikke de som får respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det å ikke spre bena for hvem som helst, klarer du å gjøre om til en prostituert. Jeg er imponert.

Hvis hun på død og liv skal ha et forhold for det så vil jeg kalle det det ja. Hvis det kun handler om prippenhet og store krav til utseende så er det jo noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være temmelig trist dersom du mener at det er en bragd dersom en mann har ligget med mange jenter, og at det er helt omvendt hvis en kvinne har ligget med mange menn.

Nei nei nei nei. Jeg presiserte akkurat det, at det ikke er "omvendt". Selv om det kreves noe av menn å oppnå mange partnere (noe som gjør det til en bragd, selvsagt), betyr ikke det at det bør være noen slags "skam" når kvinner har oppnådd det samme. Kvinner som har hatt mange partnere, det er bare noe som "er". Det er hverken en bragd eller en skam. Det er litt som at jeg har knytet skoene mine selv i over 20 år. Det er ikke noe jeg behøver å være stolt over, eller noe som forteller noe om min intelligens, men det betyr heller ikke at jeg er tilbakestående fordi jeg benytter meg av det faktum at jeg faktisk kan knyte skoene mine selv. Skjønner?

edit: språkrydding

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single gutter og jenter skal få ligge med så mange de vil og hvem de vil uten å bli kalt noe som helst, for det er en privatsak.

Men gutter (og jenter) som driver med lureri, det vil si at de ligger med flere samtidig uten å være åpen om det, som lager intriger og annet jævelskap har det hendt at jeg har kalt horer ja.

- Han der er et ludder, pass deg for han.



Anonymous poster hash: a14c0...e72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Hvis hun på død og liv skal ha et forhold for det så vil jeg kalle det det ja. Hvis det kun handler om prippenhet og store krav til utseende så er det jo noe annet.

Lol. Så vi er enten horer eller for prippen. Uansett hva vi gjør, så er det ikke ok for dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Hvis hun på død og liv skal ha et forhold for det så vil jeg kalle det det ja. Hvis det kun handler om prippenhet og store krav til utseende så er det jo noe annet.

En prostituert er en som tar betalt for sex. Lær deg ordenes betydning før du bruker dem. Please...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Nei nei nei nei. Jeg presiserte akkurat det, at det ikke er "omvendt". Selv om det kreves noe av menn å oppnå mange partnere (noe som gjør det til en bragd, selvsagt), betyr ikke det at det bør være noen slags "skam" når kvinner har oppnådd det samme. Kvinner som har hatt mange partnere, det er bare noe som "er". Det er hverken en bragd eller en skam. Det er litt som at jeg har knytet skoene mine selv i over 20 år. Det er ikke noe jeg behøver å være stolt over, eller noe som forteller noe om min intelligens, men det betyr heller ikke at jeg er tilbakestående fordi jeg benytter meg av det faktum at jeg faktisk kan knyte skoene mine selv. Skjønner?

edit: språkrydding

For en sammenligning :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jenter har mer klasse og selvrespekt!

Det må to til for å danse dango. ;)

Det er ingen som blir "rundbrennere" ved å leke med høyrehånda, det må dere med "klasse og selvrespekt" til der også. ^^

Uansett, jeg responderer ikke mot ord som "hore", "løs" osv. Sex er for å nytes, med eller uten fast partner. Det er kun når folk er uforsiktige de mister respekt hos meg.

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En prostituert er en som tar betalt for sex. Lær deg ordenes betydning før du bruker dem. Please...

Om du er opptatt av hvordan han har det hjemme, hva han jobber som, hovr høy inntekt han har, hvilke planer han har for fremtiden osv, så er du ute etter akkurat det samme den prostituerte er. Hun foretrekker kontant, hun som søker en etablert relasjon for å oppfylle husdrømmen foretrekker det man like gjerne kan kalle en skikkelig bonusordning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

En fyr jeg vet om blir kalt mannehore fordi han ligger så mye rundt (ikke direkte til han selvsagt, men folk sier vel ting om folk som finner seg 1-2 nye hver helg) så jo, menn kan bli kalt billige de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Om du er opptatt av hvordan han har det hjemme, hva han jobber som, hovr høy inntekt han har, hvilke planer han har for fremtiden osv, så er du ute etter akkurat det samme den prostituerte er. Hun foretrekker kontant, hun som søker en etablert relasjon for å oppfylle husdrømmen foretrekker det man like gjerne kan kalle en skikkelig bonusordning.

Du er faktisk bare helt på jordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...