Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #101 Skrevet 4. juli 2014 Menn betaler for sex. Kvinner betaler med sex. Det er da en grei sammenligning å ta det, selv om den er hard å tygge. Se bare på klesindustrien og evolusjonen her på forskjellen på menn og kvinner. Kvinner vet da at menn liker utseende mer enn jobben hennes og dette syntes også i klærne kvinner har tilgjengelig, mens hos menn er det litt annerledes. Der er det viktigere å vise at man er suksessfull i noe en brenner for f.eks. Vi har smoking/dress, bukse, t-skjorte og genser for å ta en liten liste, mens kvinner har titalls flere klær å velge mellom for å prosjektere frem sitt utseende og bygge på det, jeg aner ikke navnet på 50% av dem/plaggene engang. Nei, den er ikke grei å sammenligne fordi det er ikke et faktum. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2014 #102 Skrevet 4. juli 2014 I og med at det er bevist at kvinner og menn stiller likt når det kommer til å få seg en fast partner (åpenbart, med mindre man har flere partnere samtidig), så spiller ikke dette noen rolle på statistikken. Det gjelder da selvsagt kun ons.de stiller jo ikke likt. Er flere single menn enn single kvinner
Gjest tinbjo1 Skrevet 4. juli 2014 #103 Skrevet 4. juli 2014 selvsagt kan det sammenlignes. selv om det ikke dreier seg om nøyaktig samme sak. anne nichole smith, hushjelpen som drepte millionæren. titalls eksempler på ''gold diggers'' der ute hvis du søker på nettet. Å herlighet. Tror du ikke det finnes motsatte tilfeller, hvor mannen er ute etter kvinnens penger? Snakk om å være trangsynt..
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #104 Skrevet 4. juli 2014 selvsagt kan det sammenlignes. selv om det ikke dreier seg om nøyaktig samme sak. anne nichole smith, hushjelpen som drepte millionæren. titalls eksempler på ''gold diggers'' der ute hvis du søker på nettet. Ja, dette viser at menn er lettlurte og bare tenker på utseendet.
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2014 #105 Skrevet 4. juli 2014 Å herlighet. Tror du ikke det finnes motsatte tilfeller, hvor mannen er ute etter kvinnens penger? Snakk om å være trangsynt..ja ikke sant. Som alle mennene til joan collins
Teeden Skrevet 4. juli 2014 #106 Skrevet 4. juli 2014 Hm, for meg har aldri det vært tilfellet. Jeg har hatt sex med personen fordi jeg liker dem, ikke fordi de har penger. Når skal du lære deg at du ikke har fasiten på alt? Ja, men det kommer jo helt an på hvorfor du liker dem hvor sammenlignbart det er med prostitusjon. De fleste golddiggere pleier å like de mennene de ligger med de også, men det forandrer ikke på det faktum at de går for menn med økonomiske og materialistiske motiver kontra seksuelle, men likefult betaler seksuelt. 1
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #107 Skrevet 4. juli 2014 Generelt vil jeg påstå at kvinner har mer klasse. Alltid unntak - det gjelder begge veier. du kommer med løse påstander uten å fremme fakta. kvinner er mer jordnære enn menn og menn er dyktigere til å holde hodet kaldt i pressede situasjoner. klasse derimot er antakeligvis likt blant kjønnene. 1
Timza Skrevet 4. juli 2014 #108 Skrevet 4. juli 2014 De som tyr til prostitusjon gjør ikke det, fordi de liker det eller synes det er gøy. De har ikke noen andre måte å tjene penger på og da er det eneste utvei. Du aner ikke til grunnene for hvorfor enkelte tyr til prostitusjon. Noen gjør det for å få mat på bordet, men jeg trur neppe normale jenter i rike hjem her i norge ville valgt å gjøre det uten at de syns sex er en grei måte å få letttjente penger på. åja sånn ja. Men man hører jo så mange historier om folk med ølbriller som våkner opp med det monsteret ved siden av seg i senga (ja jeg overdriver nå). Det har jo hendt at det har blitt forhold av det, men det er vel mer unntaket enn regelen trodde nå jeg. Ja, så hvis sjansen er større for de som har ONS engang i blant for å finne seg sin ledsager så er det da vell bare greit at enkelte tørr satse på det? Hvorfor skal man se ned på de som har ons? Nei, den er ikke grei å sammenligne fordi det er ikke et faktum. Hva er ikke et faktum? Og hvorfor? Det går ikke ann å føre en diskusjon der du bare sier "nei" uten å begrunne det. Hvorfor er det jeg har skrevet feil? Hvorfor har kvinner trangen til å bruke sminke? Hvorfor finnes det 10x flere klesprodukter for kvinner enn for menn? Hvorfor viser kvinner mer hud til dagligdags kontra menn i det de kler seg i? osv. 2
Timza Skrevet 4. juli 2014 #109 Skrevet 4. juli 2014 de stiller jo ikke likt. Er flere single menn enn single kvinner Det er feil. Det er flere gutter som er jomfru enn kvinner. På verdensbasis så er det 52% kvinner, så statistisk sett så er det flere single kvinner enn menn hvis vi regner med at alle er monogame. 2
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #110 Skrevet 4. juli 2014 åja sånn ja. Men man hører jo så mange historier om folk med ølbriller som våkner opp med det monsteret ved siden av seg i senga (ja jeg overdriver nå). Det har jo hendt at det har blitt forhold av det, men det er vel mer unntaket enn regelen trodde nå jeg. forhold etter ons er klasseløst til å begynne med.
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #111 Skrevet 4. juli 2014 du kommer med løse påstander uten å fremme fakta. kvinner er mer jordnære enn menn og menn er dyktigere til å holde hodet kaldt i pressede situasjoner. klasse derimot er antakeligvis likt blant kjønnene. Min erfaring er at kvinner viser mer klasse. Ok?
Fraggzy Skrevet 4. juli 2014 #112 Skrevet 4. juli 2014 Dette er svart på i flere tråder før, og et par ganger her allerede, men ingen virker å oppfatte det: Kvinner har lettere for å få seg et ligg enn menn. Det er nok flere grunner til dette, men i hovedsak fordi det ligger i kvinnens natur å være mer forsiktig med hvem hun ligger med, da det kan resultere i å måtte oppfostre et barn. Det er nok også et poeng at menn bryr seg mindre om utseende (totalt sett) enn hva kvinner gjør når det kommer til ons. Det er ikke dermed sagt at kvinner har det lettere for å finne en kjæreste (som varer over lengre tid i alle fall). Der stiller kjønnene likt, da menn er mer kravstore til en partner, enn til ei man bare skal ha sex med. Det er allikevel ikke menn flest som kaller jenter for horer, løse osv. Det er kvinner selv. Sannsynligvis som en forsvarsmekanisme som de håper skal smitte over på menn, slik at de får mindre konkurranse. Det ER enklere for kvinner å få seg et tilfeldig ligg enn menn. Mye enklere. Jeg tror de fleste menn ville sagt ja til ei dame som spurte dem om de ville knulle. Jeg tror det er ytterst få kvinner som ville gjort det samme dersom en mann spurte dem. Her fikk dere hele grunnen severt på et sølvfat. Det "skal vi knulle" spørsmålet har forresten blitt testet ut. En pen dame spurte tilfeldig forbipasserende på gaten og av 70-80/100 eller noe sånt fikk hun ja. Mannen som spurte i forsøket fikk 1 eller 2 tror jeg.
Timza Skrevet 4. juli 2014 #113 Skrevet 4. juli 2014 Å herlighet. Tror du ikke det finnes motsatte tilfeller, hvor mannen er ute etter kvinnens penger? Snakk om å være trangsynt.. Selvfølgelig finnes det også. Men hvor ofte ser man "golddiggers" på mannesiden kontra kvinnesiden? 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #114 Skrevet 4. juli 2014 Og kanskje gutter kan skjerpe seg litt i fylla de også? De ligger jo med jenter og løper til gutta og skal få status. Her er det ikke bare jentene som burde slutte å spre beina, men guttene som må slutte med å vifte med pikken. Ikke kom å si at jenter må slutte å ligge rundt, det kan vel så guttene slutte med. For er det noen som ligger rundt og tar alt de kan så er det gutter - og det kaller jeg en EKTE tøs! Ja men disse såkalte guttene, kommer til å pules alt som har puls hvis de får sjangsen. Forsvarer de ikke, men det er nok jenter som må sette ned foten. Så lenge mange gutter tror det er status å dyppe pikken i flest mulig jenter, så kommer det ikke til å bli noen forandring desverre. Har aldri hatt ons, og skal ALDRI ha det heller. Har ingen problem med å ordne med skikkelig kvinnfolk i edru tilstand. Grunnen til at jenter blir sett på som løse, er fordi det krever ingen ting av de å få seg noe. Selv ei som er 150 kilo klarer å få med seg en full mann hjem fra byen. Så neste dag, rømmer stikker de av, og kommer ikke til å ha noe mere kontakt med personen. Blir kvalm av tanken..Anonymous poster hash: a1eb2...2ce
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #115 Skrevet 4. juli 2014 du kommer med løse påstander uten å fremme fakta. kvinner er mer jordnære enn menn og menn er dyktigere til å holde hodet kaldt i pressede situasjoner. klasse derimot er antakeligvis likt blant kjønnene. Syns ikke jeg Vi jenter sier mer nei enn gutter, og velger med omhu hvem vi har sex med. Menn oppfører seg om det hele skulle vært en konkurranse; Hvem klarer å ligge med flest? De er alt annet enn "classy". Anonymous poster hash: 4a749...907 1
Tidus Skrevet 4. juli 2014 #116 Skrevet 4. juli 2014 de stiller jo ikke likt. Er flere single menn enn single kvinner Hvordan gir dette mening? Er det fler lesbiske kvinner enn homofile menn?
pantertante Skrevet 4. juli 2014 #117 Skrevet 4. juli 2014 sier du det? 99% av all prostitusjon er utført av kvinner. Du tar faktisk veldig feil. Les her; http://www.dagbladet.no/2014/02/25/kultur/meninger/debattinnlegg/prostitusjon/kronikk/32013707/
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #118 Skrevet 4. juli 2014 Å herlighet. Tror du ikke det finnes motsatte tilfeller, hvor mannen er ute etter kvinnens penger? Snakk om å være trangsynt.. trangsynt!? kom med et eksempel på en steinrik dame i 50+ alderen som er sammen med en yngre kjekk mann. å synke til personangrep har du allerede tapt. 1
Fraggzy Skrevet 4. juli 2014 #119 Skrevet 4. juli 2014 Og nettopp dette beviser, hvilket kjønn som er den største tøsen. Det er nettop dette som blir bevist. Menn som "ligger rundt" er helt vanlig, da mannen må gjøre en innsats. Kvinner som ligger rundt derimot er et avvik fra den gjennomsnittlige kvinnen. Dette er jo slettes ikke noe negativt, da alle som ønsker bør kunne få gjøre som de vil uten å bli dømt som "løs og billig" fordi de nyter sex. Har foresten kun hørt kvinner som har omtalt andre kvinner for løse, horete osv. i negativ sammenheng, menn har sagt lignende ord, men aldi med en negativ tone. Nå kan det jo hende at mitt utvalg av venner ikke er representativt da 1
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2014 #120 Skrevet 4. juli 2014 Du aner ikke til grunnene for hvorfor enkelte tyr til prostitusjon. Noen gjør det for å få mat på bordet, men jeg trur neppe normale jenter i rike hjem her i norge ville valgt å gjøre det uten at de syns sex er en grei måte å få letttjente penger på. Ja, så hvis sjansen er større for de som har ONS engang i blant for å finne seg sin ledsager så er det da vell bare greit at enkelte tørr satse på det? Hvorfor skal man se ned på de som har ons? Hva er ikke et faktum? Og hvorfor? Det går ikke ann å føre en diskusjon der du bare sier "nei" uten å begrunne det. Hvorfor er det jeg har skrevet feil? Hvorfor har kvinner trangen til å bruke sminke? Hvorfor finnes det 10x flere klesprodukter for kvinner enn for menn? Hvorfor viser kvinner mer hud til dagligdags kontra menn i det de kler seg i? osv.jeg ser ikke ned på noen jeg men vet mange gjør det.
Fremhevede innlegg