Gjest FuturePrimitive Skrevet 4. juli 2014 #201 Skrevet 4. juli 2014 Fra naturens side, og fra veldig gammelt av så var det helt naturlig at kvinner kontinuerlig så seg om etter "erstatninger". Grunnen til at kvinner f.eks oppfører seg allright og er venner med andre menn er for å legge inn "aksjer" i tilfelle deres nåværende kjæreste skulle vise seg å være farlig. Da kan hun søke hjelp hos de andre mennene hun har "groomet", og gjerne kopulere med dem istedenfor. Kvinner er altså alltid, uansett om de er i et forhold eller ikke, bevisst eller ubevisst alltid på søken etter å ha kontakt med så kjekke og sterke menn som mulig. Som venn, som kollega, som elsker eller som bekjent. Dette for å ha i bakhånd. Dette er ikke så rart, for i eldre tider dersom ens partner skulle vise seg å være voldelig, farlig, impotent eller for svak så måtte hun kunne stole på, eller sjanse på at den andre hun ønsket å satse på ville være til så stor frykt for han at han ville trekke seg unna, eller eventuelt tape en konfrontasjon. Sånn sett er det bare naturlig at kvinner har sex med flere når de er single, og egentlig også naturlig at kvinner flørter med andre menn selv når de er i et forhold. De vurderer og prøver så mange som mulig, og så ender de opp med den som er den beste allrounderen. Noen ender selvsagt også opp med en typisk alfamale, som ofte ender dårlig, og da må man ha en så bra fyr som mulig i bakhånd. Menn knuller rundt for å spre mest mulig gener. Det at kvinner i dag knuller masse menn er fordi vi har funnet opp prevensjon. I gamle tider kunne hun ikke knulle hvem som helst, da det å få barn var alt for farlig med mindre man hadde funnet en bra partner. Konklusjonen er vel at kvinner og menn er like horete, bare på hver sin måte. Det er vel også naturlig at menn ønsker å framstille kvinner som tester andre menn enn dem selv som horer. Men dere er ikke noe mer horer enn menn, bare så det er sagt 3
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #202 Skrevet 4. juli 2014 Dere har kun listet opp et par playboy folk, som dere er så stolte av. carloz tevez, fotballspilleren. si en bransje man tjener fett med cash så skal jeg legge ut bilde med gold digger kjæresten ved siden av.
GudSelv Skrevet 4. juli 2014 #203 Skrevet 4. juli 2014 Du påstår at de fleste jenter er så jævlig lette å få knullet. Veldig mange er det, spesielt på fest, på byen og på feriesteder. Selv når man er i forhold får man mange tilbud. Tror det er veldig lett å få seg noe i Norge uansett kjønn. 1
Marie90 Skrevet 4. juli 2014 #204 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Dere har kun listet opp et par playboy folk, som dere er så stolte av. Aksepter det, det er ingen fasit på dette, som jeg skrev isted. Ja, det finnes en del kjente menn som har flere kvinner på en gang, men det betyr ikke at det på verdensbasis er fler kvinner som faller på rike menn. Hvis vi ser bort i fra disse playboy folkene deres, så har dere ikke stort å komme med. Ignorer de gutta (da mener jeg sett dem på listen). Playboy er ikke et eksempel engang, disse kvinnene er ansatt. De har ikke sex med disse mennene som regel, de er betalt for å late som og posere ved siden av. De som har sex med dem er jo prostituerte, og direkte betalt for jobben. Det har ingenting med kvinner som gruppe, sine preferanser å gjore. At penger er et pluss er det jo ingen tvil om. At det er alt, og kompenserer for alt annet, er bare tull. Ta en titt på datingprogrammet "Millonaire Matchmaker" og se hvor mange rike menn som suger med kvinner. Hos de fleste menn er penger attraktivt når det kommer hånd i hånd med selvtillit, suksess, ambisjoner og utdannelse - som det veldig ofte gjor. Nå snakker jeg praktisk om de fleste mennesker, ikke et utskudd som droppet ut av high school og ble entrepreneur. Endret 4. juli 2014 av Marie90 1
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #205 Skrevet 4. juli 2014 i irak havner du ifengsel hvis du ikke dekker til håret. Det er direkte pinlig. Mennene der nede kvalifiseres som psykopater hele gjengen. Rart de ikke vil se kvinnene... Er alle der nede homofile eller noe tro... Hva sier Allah om dette :O
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #206 Skrevet 4. juli 2014 åja. Da er jeg ikke overrasket Var en spøk - haha. Tror ikke han er fra Irak, men virker nesten sånn.
GudSelv Skrevet 4. juli 2014 #207 Skrevet 4. juli 2014 i irak havner du ifengsel hvis du ikke dekker til håret. Haha, du vet vel at det er strippeklubber i Irak? Kan ikke si at de jentene har spesielt mye klær på seg eller et hodeplagg inne på de klubbene...
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #208 Skrevet 4. juli 2014 Ta på t-skjorta. Folk blir kvalme. Folk blir kvalme av sånne feminister som deg. heldigvis har de minimal oppslutning i norge. hadde egentlig tenkt å se frankrike-tyskland kampen, men jeg kjenner det koker inni meg av sånne syrlige kommentarer fra deg. 1
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #209 Skrevet 4. juli 2014 og dette mener du er positivt? nei sa det ikke heller. enkelte er kjappe til å trekke konklusjoner. det var en fakta opplysning. noe tråden mangler mye av. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2014 #210 Skrevet 4. juli 2014 nei sa det ikke heller. enkelte er kjappe til å trekke konklusjoner. det var en fakta opplysning. noe tråden mangler mye av.og poenget med opplysningen var? 1
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #211 Skrevet 4. juli 2014 Haha, du vet vel at det er strippeklubber i Irak? Kan ikke si at de jentene har spesielt mye klær på seg eller et hodeplagg inne på de klubbene... prøv det da vel
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #212 Skrevet 4. juli 2014 Haha, du vet vel at det er strippeklubber i Irak? Kan ikke si at de jentene har spesielt mye klær på seg eller et hodeplagg inne på de klubbene... Ja, og du koser deg mye rundt om i verden eller?
pinkytalks Skrevet 4. juli 2014 #213 Skrevet 4. juli 2014 Er du fra Irak som en sa? Anonymous poster hash: 5c274...aa6 nei
Gjest miss_sara Skrevet 4. juli 2014 #214 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Folk blir kvalme av sånne feminister som deg. heldigvis har de minimal oppslutning i norge. hadde egentlig tenkt å se frankrike-tyskland kampen, men jeg kjenner det koker inni meg av sånne syrlige kommentarer fra deg. Ja, kom igjen sett deg ned å se fotballkamp med pils og pizza og sure sokker på bordet. Åååh, menn og deres fantastiske klasse. Endret 4. juli 2014 av miss_sara
Gjest New_Girl Skrevet 4. juli 2014 #215 Skrevet 4. juli 2014 Hvilket klesplagg mener du vi kvinner har som er så sinnsykt sexappeal? Hotpants, miniskjørt, minikjole, nettingstrømper, høye hæler, diverse topper med utrigning. For ikke å snakke om alt det sexy undertøyet som finnes for kvinner. Blandt annet? 2
GudSelv Skrevet 4. juli 2014 #216 Skrevet 4. juli 2014 prøv det da vel Er riktignok mann, men vet at det er strippeklubber i nord-Irak.
Gjest New_Girl Skrevet 4. juli 2014 #217 Skrevet 4. juli 2014 Ja, kom igjen sett deg ned å se fotballkamp med pils og pizza og sure sokker på bordet. Åååh, menn og dere fantastiske klasse. Jøssenavn. Ser fotballkamp jeg også da. Vil ha meg frabedt om å bli beskyldt for å ha sure sokker på! 2
Gjest Ung tøff mann Skrevet 4. juli 2014 #218 Skrevet 4. juli 2014 1) For en mann kreves det faktisk noe å få ligget med jenter, for kvinner gjør det ikke det. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2014 #219 Skrevet 4. juli 2014 Hotpants, miniskjørt, minikjole, nettingstrømper, høye hæler, diverse topper med utrigning. For ikke å snakke om alt det sexy undertøyet som finnes for kvinner. Blandt annet?klager du?
GudSelv Skrevet 4. juli 2014 #220 Skrevet 4. juli 2014 Ja, og du koser deg mye rundt om i verden eller? Kunne ha gjort det, men har ikke behov for det. Prøver å holde antallet sexpartnere lavest som mulig. Har ikke vært så mye singel heller så det har hjulpet en god del med å holde antallet nede.
Fremhevede innlegg