Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ett vanlig plagg ja, men det vekker oppmerksomhet hos oss mannfolk av naturlige årsaker.

Fordi man ser beina? Wow, så seksuelt.

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss_sara

Ett vanlig plagg ja, men det vekker oppmerksomhet hos oss mannfolk av naturlige årsaker.

Ja, de klarer ikke å kontrollere soppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Synes ikke at å ha på et kort skjørt skriker oppmerksomhet. Et helt vanlig kvinnelig plagg.

Mener du at det er ingen kvinnelige klesplagg som er laget for å være sexy?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

bullshit! din jævla feminist!

Åh, så sinna. Menn er jo også kjent for sitt sterke temperament. Kommer godt frem her ser jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så negative vi er til plagg som viser litt hud. Altså, det er bare å komme ut av skapet hvis det er det som er problemet ditt.

plass som ikke viser hud, men former. yogapants er fryktelig populært om dagen. langt flere damer enn menn som bruker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Mener du at det er ingen kvinnelige klesplagg som er laget for å være sexy?

Jo, det er plagg som er laget for å være sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi man ser beina? Wow, så seksuelt.

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

Fordi man ser bar hud, og bein kan være vakre.

Ja, de klarer ikke å kontrollere soppen.

Sant, men det er helt naturlig ellers så hadde vi aldri i verden forplantet oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalyptra

Tråden gikk fra å handle om hvorfor jenter blir kalt løs og ikke gutter, til å handle om sexy klær, golddiggers og kjendiser :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Tråden gikk fra å handle om hvorfor jenter blir kalt løs og ikke gutter, til å handle om sexy klær, golddiggers og kjendiser :laugh:

KG på sitt beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så sinna. Menn er jo også kjent for sitt sterke temperament. Kommer godt frem her ser jeg.

Det er godt forståelig at flere brukere blir provosert av de dårlige feministiske fremstillingene dine av menn. Skulle nesten tro at du ikke har mannlige bekjente og jeg ville vel ikke klandre de for å holde seg unna, dersom innleggene dine her representerer holdningene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Det er godt forståelig at flere brukere blir provosert av de dårlige feministiske fremstillingene dine av menn. Skulle nesten tro at du ikke har mannlige bekjente og jeg ville vel ikke klandre de for å holde seg unna, dersom innleggene dine her representerer holdningene dine.

Jeg har mange mannlige bekjente og mannlige venner. Jeg ser ikke hva som er galt med mine holdninger, jeg forklarer kun hvorfor jeg ikke mener jenter er mer tøsete enn menn! Så kommer dere menn å klikker i vinkler, fordi dere blir redde når kvinner tør å stå opp for dem selv. Og dere kaller dere det sterkeste kjønn? Jeg ler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange mannlige bekjente og mannlige venner. Jeg ser ikke hva som er galt med mine holdninger, jeg forklarer kun hvorfor jeg ikke mener jenter er mer tøsete enn menn! Så kommer dere menn å klikker i vinkler, fordi dere blir redde når kvinner tør å stå opp for dem selv. Og dere kaller dere det sterkeste kjønn? Jeg ler.

Jeg trengte ikke se lengre enn til ditt neste innlegg for å få bekreftet at alt jeg skrev i posten min stemte? Takk :)

Hadde aldri trodd at du selv ønsket å bekrefte spekulasjonene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!! Tråd nr 7833394 949494 94949 3722 på KG som handler om feminisme....



Anonymous poster hash: 551c0...1f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Poenget burde jo være å fjerne de negative stemplene som kvinner får, ikke å prøve og sette menn i et dårligere lys.

Innlegget redigert for svar til slettet innlegg

Bond, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget burde jo være å fjerne de negative stemplene som kvinner får, ikke å prøve og sette menn i et dårligere lys.

Det er problemet med feminismen, den er ute etter å forhøye kvinnen og tråkke på mannen. Folk burde heller jobbe for likestilling, men dessverre...

Anonymous poster hash: 9e2e2...ea1

Sitat endret

Bond, adm

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest miss_sara

Poenget burde jo være å fjerne de negative stemplene som kvinner får, ikke å prøve og sette menn i et dårligere lys.

Jeg forsvarer kun det faktum at jenter ikke er mer tøsete, enn menn. Hvis du mener noe annet, så værsågod.

Sitat endret

Bond, adm

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange mannlige bekjente og mannlige venner. Jeg ser ikke hva som er galt med mine holdninger, jeg forklarer kun hvorfor jeg ikke mener jenter er mer tøsete enn menn! Så kommer dere menn å klikker i vinkler, fordi dere blir redde når kvinner tør å stå opp for dem selv. Og dere kaller dere det sterkeste kjønn? Jeg ler.

nei du kalte meg homofil, kvinner har mer klasse og selvrespekt. menn bør ta på seg t-shirta. sure sokker på bordet, pizza og øl til fotballkampen er menn i ett ess. kylling med viltris spises til kampen og beina er gulvet her i gården.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg forsvarer kun det faktum at jenter ikke er mer tøsete, enn menn. Hvis du mener noe annet, så værsågod.

Jeg snakker om at man ikke skal sette negative merkelapper på folk bare fordi de tar valg du selv ikke ville gjort. Det var jo noe om å ikke sette folk i bås?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Det er problemet med feminismen, den er ute etter å forhøye kvinnen og tråkke på mannen. Folk burde heller jobbe for likestilling, men dessverre...

Anonymous poster hash: 9e2e2...ea1

Morsomt at dere kommer å klager, når dere føler kvinnen er over dere. Vel slik hadde kvinner det i haugevis av år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...