Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor du har fått fra at vi har diskutert denne ideen om hvem som har flest golddiggers. Da er det isåfall menn som skårer høyest. Men når vi snakker om både kvinner og menn som er sammen med en pga de er rike, da kan en umulig bruke Hugh Hefner som en "sikker kilde" til å forklare at flest kvinner går til de rike mennene. Igjen: MANGE rike kvinner er sammen med fattige menn, og igjen motsatt. Ingen av oss kan gi en fasit på dette.

kom med legitime eksempler da vel som jeg og timza har gjort? kevin federline og britney spears var barndomsvenner. det er flere eksempler på kvinnelige popstjerner som ble sammen med managerene sine. men de har et veldig sterkt og nært bånd på en helt annen måte enn rike uaktraktive eldre menn med modeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest miss_sara

Menn er da opptatt av materialistiske ting de, men de har gjennom historien som regel klart å jobbe seg opp til de tingene selv. Menn har hatt jobber som genererer en inntekt og penger som igjen går til materialistiske ting, mens kvinner har bært barn og vært husmødre samt hatt tilgang til godene som mannen har opparbeidet seg. Jo mer goder mannen har hatt, jo enklere har det vært for han å få seg ei kone.

Ikke heng deg opp i ordet "kun", det har jeg aldri sagt. Men en grunn til å pynte seg litt ekstra er menn ja.

Pynter meg like mye om jeg skal ha en kveld med venninner, som om jeg skal på byen og jeg vet det er masse menn der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha og hva med hore, løs eller ludder? Er det og positivt ment? Og når tøs benyttes i denne settingen er det ikke jente en mener

På hvilket annet kjønn kan tøs benyttes, eller i hvilken andre setninger? Tror ikke man kan kalle intentkjønn for tøs...

So tidligere sagt, hore er ikke et særlig attraktivt ord. Løs er nøytralt og ludder er vel sagt til noen med meningen å såre. Som også tidligere sagt: Det er oftest jenter/damer som sier dette til andre jenter/damer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Jeg tok utgangspunkt i Norge for denne diskusjonen, det du beskriver her er i så fall særs uvanlig. De stedene det er vanlig å gå i badebukse og baris for menn har jeg lagt merle til at det også er vanlig for damer å gå i bikini.

Hm, ikke jeg. Ofte jeg går gjennom byen en varm sommerdag, og ser menn i barisen. Kvinner kunne aldri funnet på å gå rundt i bhen midt i byn. Bare et eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Det er forskjell på det å gå i baroverkropp pga det er varmt på stranda og det å ha på seg klær som er DESIGNET for å vise hud og kropp. Såpass må du da skjønne.

Hvilket klesplagg mener du vi kvinner har som er så sinnsykt sexappeal?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler du ikke å se litt hud? Ja, vi kler oss i kjoler, og da ser man faktisk beina til kvinnen! ;O Høres ut som om du vil pakke oss inn i en niqab.

Anonymous poster hash: 4a749...907

herregud for en elendig sammenligning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar det kommer fra tidligere tider hvor det ble sett veldig ned på at kvinner hadde sex utenfor ekteskapet osv. også henger det igjen i dag. Mens det før var en bragd å lure en kvinne i seng. Nå er det ikke lenger populært om han eller henne har mange sexpartnere. Kvinner er billige, menn er playere. Det er ikke positivt å bli stemplet med som det ene eller andre. Alltids noen som driter i fortiden din uansett. Det er heller ikke en bragd å få en kvinne i seng lengre, det er så latterlig lett nå at man trenger ikke å jobbe hardt for å klare det, man trenger ikke en gang å dra fram lommeboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

det er for det at det er varmt eller de vil bli brune. tror du menn med ølvom sender ut sexsignaler?

Ja, de vil sikkert bli brune inne på matbutikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

herregud for en elendig sammenligning.

Nei, den var perfekt. Er akkurat slik det høres ut. Hvis det er menn dere foretrekker, så si heller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket klesplagg mener du vi kvinner har som er så sinnsykt sexappeal?

det hun på avataren din har på seg. listen er laaaang for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

På hvilket annet kjønn kan tøs benyttes, eller i hvilken andre setninger? Tror ikke man kan kalle intentkjønn for tøs...

So tidligere sagt, hore er ikke et særlig attraktivt ord. Løs er nøytralt og ludder er vel sagt til noen med meningen å såre. Som også tidligere sagt: Det er oftest jenter/damer som sier dette til andre jenter/damer.

kan man ikke drite i å bruke ordet tøs i det hele tatt. Det er jo et gammeldags og bondsk ord likevel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Antar det kommer fra tidligere tider hvor det ble sett veldig ned på at kvinner hadde sex utenfor ekteskapet osv. også henger det igjen i dag. Mens det før var en bragd å lure en kvinne i seng. Nå er det ikke lenger populært om han eller henne har mange sexpartnere. Kvinner er billige, menn er playere. Det er ikke positivt å bli stemplet med som det ene eller andre. Alltids noen som driter i fortiden din uansett. Det er heller ikke en bragd å få en kvinne i seng lengre, det er så latterlig lett nå at man trenger ikke å jobbe hardt for å klare det, man trenger ikke en gang å dra fram lommeboken.

Lever du i wonderland eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

det hun på avataren din har på seg. listen er laaaang for å si det sånn.

er man hore og løs pga hvordan man kler seg nå? Hva slags land er du fra?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

det hun på avataren din har på seg. listen er laaaang for å si det sånn.

Ja, en skinnjakke gir skikkelig deilig sexappeal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de vil sikkert bli brune inne på matbutikken.

eller kjapp tur innom joker for å kjøpe et par pils å kjøle seg ned med i solen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tinbjo1

kom med legitime eksempler da vel som jeg og timza har gjort? kevin federline og britney spears var barndomsvenner. det er flere eksempler på kvinnelige popstjerner som ble sammen med managerene sine. men de har et veldig sterkt og nært bånd på en helt annen måte enn rike uaktraktive eldre menn med modeller.

Dere har kun listet opp et par playboy folk, som dere er så stolte av.

Aksepter det, det er ingen fasit på dette, som jeg skrev isted. Ja, det finnes en del kjente menn som har flere kvinner på en gang, men det betyr ikke at det på verdensbasis er fler kvinner som faller på rike menn. Hvis vi ser bort i fra disse playboy folkene deres, så har dere ikke stort å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke kvinners feil at menn ikke er selektive. Det er jo bare for menn å begynne å bli mer selektive det.

Jeg har ikke sagt det er kvinners feil? Jeg sa bare at det er slik det er. Menn er biologisk sett ikke selektive og trenger ikke det heller, men om de vil begynne å bli det er det kjempefint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

eller kjapp tur innom joker for å kjøpe et par pils å kjøle seg ned med i solen.

Ta på t-skjorta. Folk blir kvalme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...