Gå til innhold

Hvorfor er aldri gutter "billig"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trollkarlen

Så det er greit, fordi du vil leve i dyreverden?

Noe som er naturlig trenger ikke å være greit. Som jeg sa voldtekt er like naturlig som drap og grov vold. Synes jeg det er greit med drap og grov vold? Nei. Synes jeg det er greit med voldtekt? Nei.

Det stopper ikke de tingene fra å være naturlig. Poenget mitt er at bare fordi voldtekt skjer så betyr det ikke at kulturen er lagt opp for at det skal skje. Det skjer uavhengig av kultur og mijø fordi voldtekt ligger dypere enn det. Samme med drap og grov vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Mener du at det er ingen kvinnelige klesplagg som er laget for å være sexy?

hva er galt med å være sexy?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Her kan du lese at attraktive menn får flere kull barn.

Dvs..noen få menn ligger med veldig mange damer, og veldig mange damer ligger med noen få menn.

Altså er damer noe mer horete og billige enn menn. Men slapp av, det er naturlig. Hvorfor lage så mye fuzz ut av det? Vær stolt kvinne, og vær stolt over at dere kan velge og vrake mellom menn.

http://www.klikk.no/foreldre/article747473.ece

Er ikke sånn at vi kan velge å vrake vi heller. Er ikke alle menn som tar alt de kan få, det finnes noen få som har litt klasse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Er ikke sånn at vi kan velge å vrake vi heller. Er ikke alle menn som tar alt de kan få, det finnes noen få som har litt klasse.

Så nå fikk pipa en annen tone, når det passer deg? :)

Kvinner kan i større grad enn menn velge og vrake. Det vet du. Eller har du levd i en jordhytte de siste tjue årene?

Stemmer at ikke alle menn tar alt de kan få, men det er også en hel del menn som ikke får NOE. Det finnes imidlertid ingen kvinner som ikke får noe (muligens noen få forferdelige kvinnfolk..du kjenner kanskje noen i din omgangskrets vil jeg tro)

Faktum er uansett at det er kjekke alfamales som ligger mest rundt. Den jevne gutt/mann har ikke hatt så mange sexpartnere. Kvinner har flest sexpartnere.

KVINNER HAR FLEST SEXPARTNERE

Resultatene viser også at 1 av 4 kvinner har hatt sex med flere enn 10 personer. 1 av 5 menn har gjort det samme.

http://www.kk.no/livsstil/har-flest-sexpartnere-15384

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Så gi dem en god oppvekst da. Det gjør man ikke ved å fokusere på kvinnesaker og kvotere inn kvinner i høyere utdanning på bekostning av menn. Det hjelper ikke disse ressurssvake guttene å se hvor mye løft og hjelp jenter får i form av å være jente, så om du frykter at voldtektsmenn skapes av dårlig oppvekstkår, så er jo det et veldig sterkt argument mot feminismen som er sterkt bidragsytende til at mange gutter får dårligere oppvekstvilkår ved å portrertere hankjønnet som potensielt kriminelle allerede fra de er småbarn. Jeg har til og med hørt forslag om at gutter i barnehagen skal "lære å ikke voldta". Dette gir ikke akkurat gutter stor tro på seg selv eller gode oppvekstvilkår, å bli behandlet som dyr som trenger å siviliseres mens jenter stadig blir fremhevet.

Får helt vondt i hodet av setningene dine, er ikke lett å forstå hva du mener altså.. ;)

Hva i huleste? Får menn dårlige oppvekstvilkår pga feminisme? Det er noe av det sykeste jeg har hørt i hele mitt liv. Så fordi vi står opp for oss selv, så kan det skade oppveksten til dere menn? Det barnehageeksemplet ditt er bare tull. Hvor har du fått for deg at menn blir behandlet som dyr? Ingen har portrettert hankjønnet som kriminelle fra de er småbarn, det er kun noe du selv har i hodet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

Så nå fikk pipa en annen tone, når det passer deg? :)

Kvinner kan i større grad enn menn velge og vrake. Det vet du. Eller har du levd i en jordhytte de siste tjue årene?

Stemmer at ikke alle menn tar alt de kan få, men det er også en hel del menn som ikke får NOE. Det finnes imidlertid ingen kvinner som ikke får noe (muligens noen få forferdelige kvinnfolk..du kjenner kanskje noen i din omgangskrets vil jeg tro)

Faktum er uansett at det er kjekke alfamales som ligger mest rundt. Den jevne gutt/mann har ikke hatt så mange sexpartnere. Kvinner har flest sexpartnere.

KVINNER HAR FLEST SEXPARTNERE

Resultatene viser også at 1 av 4 kvinner har hatt sex med flere enn 10 personer. 1 av 5 menn har gjort det samme.

http://www.kk.no/livsstil/har-flest-sexpartnere-15384

Jeg har vel møtt noen bra menn jeg også, som jeg skrev i stad tar jeg ikke alle over en kam slik dere gjør. Du og jeg kan konkludere med at vi mener to helt forskjellig ting og vi kommer uansett ikke til en enighet. Du kan komme med alle disse "kvinner har mest sex" artikler, men det forandrer ikke det faktum at menn er de som fisker etter sex og tar alt de får, Kvinner har krav. Noe som gjør menn til de løseste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Ja, så hvem er det som lusker rundt som små ulver?

Det er dere kvinner det :)

Jaja..sov godt da jenter. går jeg og spiller poker.

You just got served.

Nei, det er jo dere menn. Vi fisker ikke etter sex med alle vi ser ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt vondt i hodet av setningene dine, er ikke lett å forstå hva du mener altså.. ;)

Hva i huleste? Får menn dårlige oppvekstvilkår pga feminisme? Det er noe av det sykeste jeg har hørt i hele mitt liv. Så fordi vi står opp for oss selv, så kan det skade oppveksten til dere menn? Det barnehageeksemplet ditt er bare tull. Hvor har du fått for deg at menn blir behandlet som dyr? Ingen har portrettert hankjønnet som kriminelle fra de er småbarn, det er kun noe du selv har i hodet ditt.

Selvfølgelig får menn dårligere oppvekstvilkår av feminisme. De blir jo blant annet fortalt at de trenger å lære å ikke voldta. Hva tror du det gjør med sinnet til en ung gutt å bli oppfattet som potensielle problemer av omverden, mens det annet kjønn blir det rake motsatte. Hvorfor er gutter skoletapere i dag, noe de ikke var for 40 år siden? Nei, det er et reelt forslag jeg har lest tidligere. Diverse kvinnelige pedagoger som mener at man allerede i barnehagealder kan begynne å avvende gutter tanker om å voldta. Sånne stigmatiserende holdninger til menn gjør selvsagt noe med gutter. Man har også tatt bort konkurranseelementet i skolen som gutter trigges av til fordel for samhold og samarbeid. Gutter trigges ikke av å konkurrere mot jenter på samme måte som jenter trigges av å konkurrere mot gutter, noe som igjen dreper motivasjonen til guttene. Denne ideen om å oppdra gutter og jenter under samme tak under helt like vilkår er en feministisk ide. Og siden det også fungerer under jenters premisser så rames guttene hardest. Gutter tvinges til å respektere jenter på en helt annen måte enn jenter trenger å respektere menn og gutter, og det er klart det skader guttene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Selvfølgelig får menn dårligere oppvekstvilkår av feminisme. De blir jo blant annet fortalt at de trenger å lære å ikke voldta. Hva tror du det gjør med sinnet til en ung gutt å bli oppfattet som potensielle problemer av omverden, mens det annet kjønn blir det rake motsatte. Hvorfor er gutter skoletapere i dag, noe de ikke var for 40 år siden? Nei, det er et reelt forslag jeg har lest tidligere. Diverse kvinnelige pedagoger som mener at man allerede i barnehagealder kan begynne å avvende gutter tanker om å voldta. Sånne stigmatiserende holdninger til menn gjør selvsagt noe med gutter. Man har også tatt bort konkurranseelementet i skolen som gutter trigges av til fordel for samhold og samarbeid. Gutter trigges ikke av å konkurrere mot jenter på samme måte som jenter trigges av å konkurrere mot gutter, noe som igjen dreper motivasjonen til guttene. Denne ideen om å oppdra gutter og jenter under samme tak under helt like vilkår er en feministisk ide. Og siden det også fungerer under jenters premisser så rames guttene hardest. Gutter tvinges til å respektere jenter på en helt annen måte enn jenter trenger å respektere menn og gutter, og det er klart det skader guttene.

Jeg syns det er bra at de lærer seg tidlig hva som er rett og galt. Ingen er perfekte, så slapp av. Jeg syns du overdriver noe helt sinnsykt, og jeg tror vi bare skal avslutte diskusjonen med at vi er uenige. Kommer ingen vei her ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er bra at de lærer seg tidlig hva som er rett og galt. Ingen er perfekte, så slapp av. Jeg syns du overdriver noe helt sinnsykt, og jeg tror vi bare skal avslutte diskusjonen med at vi er uenige. Kommer ingen vei her ser jeg.

Ja, selvfølgelig skal de lære hva som er rett og galt, men dette inkluderer voldtekt. Det er ikke noe man spesifikt trenger å lære. Å være spesifikke angående voldtekt skaper bare en skjevhet blant kjønnene der gutter blir uglesett og stigmatisert og trenger og siviliseres av kvinner. En fin måte å ta selvtilliten fra dem, men det syns sikkert du er bra. Problemet er bare at du selv hevder at dårlige oppvekstvilkår bidrar til å skape voldtektsmenn, og da skjønner jeg ikke hvorfor du syns det er bra å bidra til dårligere oppvekstvilkår for gutter på generell basis, ved å anta at de trenger å læres å ikke forgripe seg på kvinner seksuelt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

det er mange kvinner i poker også. men som i alt annet, musikk bieber, sjakk magnus carlsen, all idrett menn tjener mer og verdens politikere ja menn der og. vi har høyere konkurransenivå i oss.

Må musikkfronten dominerer ikke menn ;) Musikk er heller ingen idrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

det er mange kvinner i poker også. men som i alt annet, musikk bieber, sjakk magnus carlsen, all idrett menn tjener mer og verdens politikere ja menn der og. vi har høyere konkurransenivå i oss.

Politikere ja... Lurer på hvem som er statminister nå? Tror ikke det var en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

"Musikk bieber"? Hva med Selena Gomez, Miley Cyrus, osvosv?

Dere er sterkere enn oss fysisk ja, men det er flaut hvor forferdelig ofte dere skal påpeke dette, og hvor stolte dere er av det. Ikke tro dere er bedre enn oss av den grunn. Vi kvinner er sterke på den psykiske fronten, noe jeg setter mye høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ender alle tråder her på KG i ren krangel?

Jeg prøvde å lage litt "fred" for mange timer siden, men kommentarene ble bare slettet. Jeg gir opp :laugh:

Ts

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Vi kvinner er sterke på den psykiske fronten, noe jeg setter mye høyere.

Derfor hovedinnlegget handler om å grine fordi man blir kalt billig? Så sterk psykisk! Jeg er imponert! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor hovedinnlegget handler om å grine fordi man blir kalt billig? Så sterk psykisk! Jeg er imponert! :laugh:

Handler om å grine faktisk? Fordi man tar opp noe man lurer oppriktig på? Utdyp.

Ts

Anonymous poster hash: b6e2d...8f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

"Musikk bieber"? Hva med Selena Gomez, Miley Cyrus, osvosv?

Dere er sterkere enn oss fysisk ja, men det er flaut hvor forferdelig ofte dere skal påpeke dette, og hvor stolte dere er av det. Ikke tro dere er bedre enn oss av den grunn. Vi kvinner er sterke på den psykiske fronten, noe jeg setter mye høyere.

Ja, det er helt klart kvinner som dominerer musikkbransjen. Madonna, Beyonce, Rihanna, Shakira, Lady Gaga, Britney Spears, Katy Perry, Nicki Minaj, Christina Aguilera, Jennifer Lopez og det er sååå mange flere. Vil du liste opp mennene eller, fordi det er ikke like mange ;)

Endret av miss_sara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...