pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #561 Del Skrevet 5. juli 2014 Er dere som sier dere kunne håndtert å føde. Er grunn for at ikke men føder, fordi de ikke ville taklet det. det er fysiologiske årsaker til at vi ikke føder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #562 Del Skrevet 5. juli 2014 Bare påpeker at det ikke finnes noen vitenskaplige metoder å måle noe som er så subjektivt som smerte. At du kaller det å klikke i vinkel viser bare dine tendenser til å overdrive noe, som underbygger mine påstander om at kvinnen mest sannsynlig overdrev smertenivået da hun skulle tallfeste det. menn takler nervesmerter og nyrestein smerter på lik linje med kvinner, som kvinner sier er vondere enn en fødsel. det er prakrisk talt umulig for oss å føde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #563 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) "En grunn til at ikke men føder". Setningen din mangler subjekt. Hva er det su snakker om? Anonymous poster hash: 97594...593 Er dere som sier dere kunne håndtert å føde. Er grunn for at ikke men føder, fordi de ikke ville taklet det. Er du 5 år gammel? Tror du virkelig at grunnen til at menn ikke føder er fordi vi ikke takler det? Vi føder ikke fordi vi har penis og ingen livmor. Jeg leste nylig forskning på denne myten, og det er ikke sant at kvinner tåler mer enn menn. Menn har marginalt høyere smerteterskel enn kvinner. MENN TÅLER MER SMERTE ENN KVINNER Må du drites ut på alt du sier? http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2225696/Forget-labour--Men-CAN-endure-pain-women-new-study-suggests.html http://www.medicinenet.com/script/main/art.asp?articlekey=51160 http://abcnews.go.com/Technology/story?id=97662 Endret 5. juli 2014 av FuturePrimitive 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #564 Del Skrevet 5. juli 2014 "En grunn til at ikke men føder". Setningen din mangler subjekt. Hva er det su snakker om? Anonymous poster hash: 97594...593 Jeg skriver fort her og du klarer fint lese hva jeg snakker om. Ikke spill dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #565 Del Skrevet 5. juli 2014 For en skrudd verden du må leve i. Tror du seriøst at kvinner kunne vært like gode elitesoldater som menn? Har du lest eller sett hvilke krav det stilles til disse menneskene? 99,999% av alle menn kunne aldri blitt elitesoldat. INGEN kvinne kan noensinne stille i samme klasse som en mannlig elitesoldat. Hvorfor er det slik? Rett og slett fordi menn har overlegen fysikk og overlegen evne til koordinasjon og mental styrke under press. Som sagt. Det har aldri i historien vært ei kvinnelig elitesoldat. Og det vil aldri bli noen heller. Med mindre de gjennomfører liksom-elitesoldatskolen for "guttejenter" da, hvor kravene er kjempelave i forhold til mennenes, og de vil leke rundt i gjørma på Rena framfor å være ute i krig, rett og slett fordi kvinner aldri kan oppnå de kravene som stilles til oppdrag bak fiendens linjer. Hva med alle disse kvinnelige skiskytterne da? De har en meget god evne til koordinasjon og mental styrke under press Fordi dere kanskje har litt mer muskler enn oss, så betyr det ikke at dere er bedre. http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel336500.ece - Til sommeren vil vi oppfordre kvinner til å søke opptak til en fallskjermjegertropp. I vernepliktsåret vil de trenes for å klare opptakskravet til spesialstyrken. Våpen, ammunisjon og utstyr veier det samme og må bæres like langt uansett om man er mann eller kvinne, sier han til avisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #566 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Kona røyk korbåndet forleden..værste hun har opplevd sa hun. MYE verre enn å føde. Selv har jeg røyket begge korsbåndene, og ja..det er vondt, men det gikk helt greit. Ikke gjorde det spesielt vondt for henne å føde heller. bra sammenligning. Endret 5. juli 2014 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #567 Del Skrevet 5. juli 2014 menn takler nervesmerter og nyrestein smerter på lik linje med kvinner, som kvinner sier er vondere enn en fødsel. det er prakrisk talt umulig for oss å føde. Ja, det er selvsagt bare tull. Det å føde er primært en stor psykisk belastning, men ikke noe en mann ikke ville taklet like greit som ei kvinne. Det er klart det å presse ut en unge av fitta si er rimelig far out, og jeg er ikke misunnelig for å si det sånn. Men det finnes utallige ting som er vondere, og som jeg har linket til, så antyder nyere forskning jo at menn tåler mer. Det er naturlig fra et biologisk perspektiv i og med at vi er de som måtte kjempe i mens kvinnene var hjemme i hula Gikk foresten bedre med pokern! Blir middag i morgen også gitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #568 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Er du 5 år gammel? Tror du virkelig at grunnen til at menn ikke føder er fordi vi ikke takler det? Vi føder ikke fordi vi har penis og ingen livmor. Jeg leste nylig forskning på denne myten, og det er ikke sant at kvinner tåler mer enn menn. Menn har marginalt høyere smerteterskel enn kvinner. MENN TÅLER MER SMERTE ENN KVINNER Må du drites ut på alt du sier? http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2225696/Forget-labour--Men-CAN-endure-pain-women-new-study-suggests.html http://www.medicinenet.com/script/main/art.asp?articlekey=51160 http://abcnews.go.com/Technology/story?id=97662 Så hvorfor føder vi, hvis dere hadde taklet det SÅ mye bedre enn oss? Endret 5. juli 2014 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #569 Del Skrevet 5. juli 2014 Ja, det er selvsagt bare tull. Det å føde er primært en stor psykisk belastning, men ikke noe en mann ikke ville taklet like greit som ei kvinne. Det er klart det å presse ut en unge av fitta si er rimelig far out, og jeg er ikke misunnelig for å si det sånn. Men det finnes utallige ting som er vondere, og som jeg har linket til, så antyder nyere forskning jo at menn tåler mer. Det er naturlig fra et biologisk perspektiv i og med at vi er de som måtte kjempe i mens kvinnene var hjemme i hula Gikk foresten bedre med pokern! Blir middag i morgen også gitt. Hvordan kan du være så sikker på det? Kjenner du en mann som har fødet? Å føde er mer en fysisk belastning, ikke psykisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #570 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Hva med alle disse kvinnelige skiskytterne da? De har en meget god evne til koordinasjon og mental styrke under press Fordi dere kanskje har litt mer muskler enn oss, så betyr det ikke at dere er bedre. http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel336500.ece - Til sommeren vil vi oppfordre kvinner til å søke opptak til en fallskjermjegertropp. I vernepliktsåret vil de trenes for å klare opptakskravet til spesialstyrken. Våpen, ammunisjon og utstyr veier det samme og må bæres like langt uansett om man er mann eller kvinne, sier han til avisen. En fallskjermjegertropp spesielt designet for kvinner i militæret. Den har like mye med FSK å gjøre som speideren. FSK er kommandosoldater...forstår du hva det innebærer? Klart kvinner kan komme i rå form. Hvem benekter det? Ei supertrent kvinne slår både meg og Teeden og Pinkyman ned i støvlene i alt unntat benkpress. (Akuratt der kan en gjennomsnittlig trent mann slå den kvinnelige verdensmesteren i respektive vektklasse). Jeg er dog ikke helt sikker på hvordan det er kondisjonsmessig, men vi har da fortsatt kjønnsdelte klasser, og verdensrekordene er bedre på herresiden enn kvinnesiden. Men det er klart Bjørgen slår 99,99% av alle menn på ski. Det var heller ikke poenget mitt. Og jeg skjønner ikke din iver etter å prøve å bevise noe som ikke kan bevises. Kvinner er mindre fysiske enn menn. Deal with it. Dere skal visstnok være bedre enn oss på kommunikasjon og empati. Endret 5. juli 2014 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #571 Del Skrevet 5. juli 2014 Ja, det er selvsagt bare tull. Det å føde er primært en stor psykisk belastning, men ikke noe en mann ikke ville taklet like greit som ei kvinne. Det er klart det å presse ut en unge av fitta si er rimelig far out, og jeg er ikke misunnelig for å si det sånn. Men det finnes utallige ting som er vondere, og som jeg har linket til, så antyder nyere forskning jo at menn tåler mer. Det er naturlig fra et biologisk perspektiv i og med at vi er de som måtte kjempe i mens kvinnene var hjemme i hula Gikk foresten bedre med pokern! Blir middag i morgen også gitt. Dere som måtte kjempe og kvinnene var inne i hula? Så du mener at kvinner ikke gjør/gjorde en dritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkytalks Skrevet 5. juli 2014 #572 Del Skrevet 5. juli 2014 Jo det kan det. De går igjennom akkuratt det samme som mennene, helt like oppgaver osv hvor mange kvinner døde på stalingrad? tungtvann attentat. du eier ikke skam! hadde ikke det vært for titalls miølioner menn som ofret seg for ''de allierte'' døde i 2.verdens grad hadde du ikke du sittet trygt og skrevet på pcn din, men levd i ett diktatur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #573 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Så hvorfor føder vi, hvis dere hadde taklet det SÅ mye bedre enn oss? Dere føder fordi dere er utstyrt med vagina, livmor og pupper som kan gi barnet mat. VI har forskjellige roller. Hvordan tror du det hele skjedde? Satt det en Gud og bestemte.."hmm..ja, så siden kvinner tåler mer enn menn så får jeg vel utstyre dem med livmor da..jaja" Dere kan føde fordi dere er kvinner. Punktum. Det er ikke noe mer mystisk enn det. Endret 5. juli 2014 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #574 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) En fallskjermjegertropp spesielt designet for kvinner i militæret. Den har like mye med FSK å gjøre som speideren. FSK er kommandosoldater...forstår du hva det innebærer? Klart kvinner kan komme i rå form. Hvem benekter det? Ei supertrent kvinne slår både meg og Teeden og Pinkyman ned i støvlene i alt unntat benkpress. (Akuratt der kan en gjennomsnittlig trent mann slå den kvinnelige verdensmesteren i respektive vektklasse). Jeg er dog ikke helt sikker på hvordan det er kondisjonsmessig, men vi har da fortsatt kjønnsdelte klasser, og verdensrekordene er bedre på herresiden enn kvinnesiden. Men det er klart Bjørgen slår 99,99% av alle menn på ski. Det var heller ikke poenget mitt. Og jeg skjønner ikke din iver etter å prøve å bevise noe som ikke kan bevises. Kvinner er mindre fysiske enn menn. Deal with it. Dere skal visstnok være bedre enn oss på kommunikasjon og empati. Ja, fordi kommunikasjon og empati er jo faktisk utrolig viktig og der sliter dere. Endret 5. juli 2014 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #575 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) En fallskjermjegertropp spesielt designet for kvinner i militæret. Den har like mye med FSK å gjøre som speideren. FSK er kommandosoldater...forstår du hva det innebærer? Klart kvinner kan komme i rå form. Hvem benekter det? Ei supertrent kvinne slår både meg og Teeden og Pinkyman ned i støvlene i alt unntat benkpress. (Akuratt der kan en gjennomsnittlig trent mann slå den kvinnelige verdensmesteren i respektive vektklasse). Jeg er dog ikke helt sikker på hvordan det er kondisjonsmessig, men vi har da fortsatt kjønnsdelte klasser, og verdensrekordene er bedre på herresiden enn kvinnesiden. Men det er klart Bjørgen slår 99,99% av alle menn på ski. Det var heller ikke poenget mitt. Og jeg skjønner ikke din iver etter å prøve å bevise noe som ikke kan bevises. Kvinner er mindre fysiske enn menn. Deal with it. Dere skal visstnok være bedre enn oss på kommunikasjon og empati. Jeg prøvde bare å fortelle deg at en kvinne helt fint kan takle å gå i militæret, slik som en mann. Jeg prøver på ingen måte å bevise at noen er bedre enn andre. Endret 5. juli 2014 av Tiaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #576 Del Skrevet 5. juli 2014 Dere som måtte kjempe og kvinnene var inne i hula? Så du mener at kvinner ikke gjør/gjorde en dritt? Utenfor hula da..må du kverrulere på hver eneste lille detalj når du ikke forstår de grove trekkene engang? Dere sanket bær, organiserte landsby/hulelivet. Dere passet på barna. Dere hadde sikkert mange administrative og organiserende roller i samfunnene da som nå. Mennene jaktet primært og lot nok mange andre avgjørelser være opp til kvinnene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaen Skrevet 5. juli 2014 #577 Del Skrevet 5. juli 2014 hvor mange kvinner døde på stalingrad? tungtvann attentat. du eier ikke skam! hadde ikke det vært for titalls miølioner menn som ofret seg for ''de allierte'' døde i 2.verdens grad hadde du ikke du sittet trygt og skrevet på pcn din, men levd i ett diktatur! Fordi du er en mann, så tror du at du har bidratt til krigen eller? Du var ikke født engang. Du hadde nok ikke sittet trygt og skrevet på pcen din selv, men levd i et diktatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #578 Del Skrevet 5. juli 2014 For en holdning du har..Har jeg kalt det ukvemsord? Nei, så hvorfor gjør du det mot meg? Jeg trodde jeg var det slemme kjønn.. Dere føder fordi dere er utstyrt med vagina, livmor og pupper som kan gi barnet mat. VI har forskjellige roller. Hvordan tror du det hele skjedde? Satt det en Gud og bestemte.."hmm..ja, så siden kvinner tåler mer enn menn så får jeg vel utstyre dem med livmor da..jaja" Dere kan føde fordi dere er kvinner. Punktum. Det er ikke noe mer mystisk enn det. Ja og noe som vil si at vi takler det bedre enn dere, så latterlig av dere å komme å si at det hadde dere kunnet klart bedre enn oss. Du har vel ikke hørt om menn som har fødet? Så da kan du ikke vite, at du kunne klart det bedre heller. Hørt flere menn har besvimt, når kvinnen fødet. Ja, sterk og sterk du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 5. juli 2014 #579 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg prøvde bare å fortelle deg at en kvinne helt fint kan takle å gå i militæret, slik som en mann. Jeg prøver på ingen måte å bevise at noen er bedre enn andre. Hva er det du har så tungt for å forstå? Ja, ei kvinne kan helt fint ta førstegangstjeneste, sitte i en tanks, være ingeniør, eller til og med offisser. Men hun kan ikke bli elitesoldat som er ute på skarpe oppdrag. Det virker som om du ikke forstår forskjellen? Eller vil du ikke forstå? Det er forskjell på å styre et skip, være kommunikasjonsoffiser og å være kommandosoldat som slippes fra fly over Afghanistan med 60kg oppakning som har som oppdrag å skyte huet av en fyr etter en marsj på 2 mil go 3 dager ute i ødemarka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miss_sara Skrevet 5. juli 2014 #580 Del Skrevet 5. juli 2014 Utenfor hula da..må du kverrulere på hver eneste lille detalj når du ikke forstår de grove trekkene engang? Dere sanket bær, organiserte landsby/hulelivet. Dere passet på barna. Dere hadde sikkert mange administrative og organiserende roller i samfunnene da som nå. Mennene jaktet primært og lot nok mange andre avgjørelser være opp til kvinnene. Jeg reagerer på måten du omtaler oss, som om dere er best i ditt og datt. Er dere som setter dere sykt høyere en kvinnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg