Gå til innhold

Linnea Myhre


Lillemy23

Anbefalte innlegg

Hun utrykker stadig at hun hater ditt og hater datt, den hater hun, de hater hun osv. Det kan da ikke være sunt å gå rundt å ha så mye hat i seg? Hate mennesker man ikke kjenner - utrolig rart.



Anonymous poster hash: cc19c...d5c
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit nok at hun har opplevd en del kjipt i livet sitt, men jeg er så enig med deg...

Jeg hadde ikke orket å omgå noen kronisk negative mennesker i livet.

Liker mennesker som gir meg energi, som er optimistiske og gleder seg over små ting!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun utrykker stadig at hun hater ditt og hater datt, den hater hun, de hater hun osv. Det kan da ikke være sunt å gå rundt å ha så mye hat i seg? Hate mennesker man ikke kjenner - utrolig rart.

Anonymous poster hash: cc19c...d5c

Hun har vel bare en dårlig periode hvor hun bare ser det negative i tilværelsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel bare en dårlig periode hvor hun bare ser det negative i tilværelsen.

da har den perioden dratt ut lenge, hun har jo hatet alle og enhver, ditt og datt i flere år!

Anonymous poster hash: cc19c...d5c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har den perioden dratt ut lenge, hun har jo hatet alle og enhver, ditt og datt i flere år!

Anonymous poster hash: cc19c...d5c

Vel, da er hun sikkert bare sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok at hun har opplevd en del kjipt i livet sitt, men jeg er så enig med deg...

Jeg hadde ikke orket å omgå noen kronisk negative mennesker i livet.

Liker mennesker som gir meg energi, som er optimistiske og gleder seg over små ting!

Det er jo et slags image. Hun er jo ikke sånn negativt på privaten. Da hadde hun ikke hatt så mange venner, så mange som likte henne av andre medieperdoner og ikke minst en oppegående fyr som Sobdre Lerche til kjæreste. Tror vi kan ta den negativiteten med en goood dose salt ;)

Anonymous poster hash: 45c5f...52c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til psykiater i seks år nå, diagnostiert med OCD, kronisk depresjon og generalisert angstlidelse, og har i tillegg til dette slitt med bulimi i mange år, men til og med jeg smiler mer enn det Linnea gjør. Virker noe påtatt på TV.



Anonymous poster hash: c93a4...b7b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et slags image. Hun er jo ikke sånn negativt på privaten. Da hadde hun ikke hatt så mange venner, så mange som likte henne av andre medieperdoner og ikke minst en oppegående fyr som Sobdre Lerche til kjæreste. Tror vi kan ta den negativiteten med en goood dose salt ;)

Anonymous poster hash: 45c5f...52c

Det er ikke et bra image for å si det sånn. Hvem ønsker å fremstå slik??? Hun fremstår som en survete unge i trassalderen som ikke får viljen sin og da er alle bare dumme, hun hater den og andre. Grow up sier jeg bare!

Anonymous poster hash: cc19c...d5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et bra image for å si det sånn. Hvem ønsker å fremstå slik??? Hun fremstår som en survete unge i trassalderen som ikke får viljen sin og da er alle bare dumme, hun hater den og andre. Grow up sier jeg bare!

Anonymous poster hash: cc19c...d5c

Ja enig med deg.. Ikke at jeg kjenner henne på privaten, men jeg kan ikke tro at dette bare er et image..Ikke etter det hun har sagt om seg selv på Skal vi danse. (men siden jeg ikke husker det ordrett så skal jeg ikke prøve å sitere det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et bra image for å si det sånn. Hvem ønsker å fremstå slik??? Hun fremstår som en survete unge i trassalderen som ikke får viljen sin og da er alle bare dumme, hun hater den og andre. Grow up sier jeg bare!

Anonymous poster hash: cc19c...d5c

Det kan jeg si meg enig i ;)

Anonymous poster hash: 45c5f...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt oppmerksomhets greie kanskje..

virker som det har vært mye mangel på oppmerksomhet i barndommen. Hun må da forstå at hun fremstår som en trassunge og ikke en reflektert ung kvinne. Håper hun ryker på hue og ræva ut av skd i kveld.

Anonymous poster hash: cc19c...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

.... dere skjønner vel at hun er en smule ironisk?

Anonymous poster hash: b9892...6ed

jeg tenker det må være grusomt å gå rundt på den måten i flere år, sorry, men det kan umulig gi hun noe som helst å hate alle og enhver, fremstå som en sutrekopp osv.

Anonymous poster hash: cc19c...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... dere skjønner vel at hun er en smule ironisk?

Anonymous poster hash: b9892...6ed

Det virker ikke slik. Jeg syns det skinner ganske godt i gjennom og syns Linnea til tider er rasende festlig :)
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun utrykker stadig at hun hater ditt og hater datt, den hater hun, de hater hun osv. Det kan da ikke være sunt å gå rundt å ha så mye hat i seg? Hate mennesker man ikke kjenner - utrolig rart.

Anonymous poster hash: cc19c...d5c

For noen kan det bli selve "varemerket" som definerer en. For eks. Mr Bean, vi husker han som en komiker og en seriøs R. Atkinosn hadde ikke vært det samme.

Endret av extra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke la være å digge hu der jeg da men :P

Det er noe med at hu tør å vise at man ikke alltid trenger å leve på den rosa skyen i det offentlige, samtidig som at hu tør å spille på ironi også..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...