Gå til innhold

Linnea Myhre


Lillemy23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23 timer siden, Xstrella skrev:

Men ikke forby operasjoner. Forby kun å reklamere for det. Forby rabattkoder og forby skrive om det. Psykisk helse som fag på skolen vil også være topp. 

En kan ikke forby alt en ikke liker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

En kan ikke forby alt en ikke liker

Nei, men å fronte operasjoner som kun går på det kosmetiske gjør jenter enda mer usikre. Derfor kan de operere seg i stillhet og ikke skryte av det. Ikke normaliser svindyre kosmetiske operasjoner. Det er en risiko å legge seg frivillig i narkose også. La ikke dette bli like vanlig som å kjøpe dopapir. Hvor skal grensene gå? De utvides og utvides. Vi må ikke godta alt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg vil aldri slutte å forundre med over at Linnea er en veldig god venninne av Sophie Elise. Så forskjellige de er, spesielt med holdningen til plastiske operasjoner og kroppspress.

Synes Linnea er herlig. Leste den gamle bloggen hennes for mange år siden. Synes hun også er nydelig helt naturlig. Hun var skjønn i Skal vi danse og jeg heiet på henne.

Det jeg kom inn for nå var for å spørre om noen har vær på instagramen hennes? Synes den er veldig morsom 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.

Du strekker det veldig langt når du mener at dette er å fjerne ytringsfriheten. Ville brukt andre ord, som valgfrihet og reklame. Kanskje du skulle lese § 100 i Norges Grunnlov en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kristina Schwartz skrev:

Du strekker det veldig langt når du mener at dette er å fjerne ytringsfriheten. Ville brukt andre ord, som valgfrihet og reklame. Kanskje du skulle lese § 100 i Norges Grunnlov en gang til.

What? Jeg fant den artige instagramkontoen hennes og ville nevne den. Tenkte å opprette egen tråd men fant en allerede opprettet tråd som jeg brukte. Aner ikke om man kan opprette nye tråder når det allerede finnes tråd om personen. Har kun skrevet den ene posten over i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justlooking skrev:

What? Jeg fant den artige instagramkontoen hennes og ville nevne den. Tenkte å opprette egen tråd men fant en allerede opprettet tråd som jeg brukte. Aner ikke om man kan opprette nye tråder når det allerede finnes tråd om personen. Har kun skrevet den ene posten over i denne tråden.

Jeg Ser ikke bort i fra at @Kristina Schwartz svarte på HI, og ikke innlegget ditt. Du ble ihvertfall ikke sitert i svaret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg Ser ikke bort i fra at @Kristina Schwartz svarte på HI, og ikke innlegget ditt. Du ble ihvertfall ikke sitert i svaret.

Ok, takk ♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina S.
14 timer siden, Justlooking skrev:

What? Jeg fant den artige instagramkontoen hennes og ville nevne den. Tenkte å opprette egen tråd men fant en allerede opprettet tråd som jeg brukte. Aner ikke om man kan opprette nye tråder når det allerede finnes tråd om personen. Har kun skrevet den ene posten over i denne tråden.

Det var ikke svar på ditt innlegg, men selve tråden, tittelen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Justlooking skrev:

Jeg vil aldri slutte å forundre med over at Linnea er en veldig god venninne av Sophie Elise. Så forskjellige de er, spesielt med holdningen til plastiske operasjoner og kroppspress.

Synes Linnea er herlig. Leste den gamle bloggen hennes for mange år siden. Synes hun også er nydelig helt naturlig. Hun var skjønn i Skal vi danse og jeg heiet på henne.

Det jeg kom inn for nå var for å spørre om noen har vær på instagramen hennes? Synes den er veldig morsom 😊

Er det noen som leser instagrampspostene hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2018 den 13.45, Gjest orfeus skrev:

Det er jo forbudt med reklame for alkohol ... og tobakk og reseptbelagte medikamenter, og pengespill (bortsett fra Norsk Tipping, det er visst ikke pengespill 😅). 

Det Linnea vil fram til, tror jeg, men formulerer seg klønete, er at bloggerne ikke skal kunne være annonsører for kosmetiske inngrep. Hvorfor kan ikke klinikkene selv ha all nødvendig informasjon på sine nettsider? Bloggerne har jo ikke kunnskap nok til å vite hva de skriver om.

 

Dette! Veldig bra konkludert!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg syntes det var urovekkende at kirurgen sa til programleder, «du er normal, men hvis du vil så er det noe å operere. Da hadde du gått ut av klinikken nyoperert en time senere»... 😖😖 Meget kritikkverdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...