Gå til innhold

Linnea Myhre


Lillemy23

Anbefalte innlegg

Tror dere dette blir nye Tone og Aksel? Tenker ikke da på det dramatiske break-upet med påfølgende rykte- og drittslenging i flere måneder. Men man må jo kunne kalle dette paret for Norges Brangelina :blomst: Utrolig talentfulle på hver sin kant!

Leste akkurat gjennom siste månedens Linnea-twitring og må innrømme at jeg ler høyt.Tenker da spesielt på det bildet hun postet av Riise som klør hundene på en kanskje noe spesiell måte. Den jenta har jammen humor.

Lurer forøvrig også litt på om hun er innom her noen ganger... Isåfall: Skål Linnea, grattis med å kapre en av Norges fineste menn :danse:
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket talent har egentlig Linnea Myhre?

Skribent?

Anonymous poster hash: d65ab...467

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Linnea og Sondre?



Anonymous poster hash: af261...141
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Linnea og Sondre?

Anonymous poster hash: af261...141

linnea myhre og sondre lerche

Anonymous poster hash: f4995...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det disse to er aktive med nå? Har ikke sett noe til de i media i det heletatt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det disse to er aktive med nå? Har ikke sett noe til de i media i det heletatt, jeg.

Nytt album for han, snart ny bok for henne.

Anonymous poster hash: be574...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linnea myhre og sondre lerche

Anonymous poster hash: f4995...79f

Åja...har ikke så sansen for hun dama der. Skjønner ikke poenget med å bruke livet sitt på å være så sur som mulig.

Anonymous poster hash: af261...141

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel ikke om å være så sur som mulig. Hun har jo hatt en pretty serious depersjon, da er det jammen ikke så lett å late som man er en smørblid sommerfugl. Hun er brutalt ærlig, og hun skriver godt - og det står respekt av å være åpen om ting som egentlig er ganske vanskelig å la andre vite.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel ikke om å være så sur som mulig. Hun har jo hatt en pretty serious depersjon, da er det jammen ikke så lett å late som man er en smørblid sommerfugl. Hun er brutalt ærlig, og hun skriver godt - og det står respekt av å være åpen om ting som egentlig er ganske vanskelig å la andre vite.

Jeg er enig, i motsetning til andre bloggere har hun bare vært ærlig og sagt ting som det er, og folk liker henne for det. Og hun er jo faktisk ganske morsom! Sondre derimot, neh. Not my cup of tea.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri hørt om henne før hun ble sannen m Sondre... Fatter ikke at han har byttet ut den søte kona si mot hun her...

Anonymous poster hash: 7d026...71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke de er kjendt nok. Fant nylig ut hvem Linnea var, og det var gjennom kg :fnise:

Kvinneguidenfolk er nok de som kommer med all drittslengingen, men tror nok fortsatt fotballfrue leder.

Jo flere slike innlegg, dess mer drittslenging og fame :fisk: fisk fisk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea er vel ikke en av de som har fått særlig drittslenging mot seg på KG. Sikkert en del dessverre, men har vel aldri vært noen trend her. Hun virker jo som en smart og talentfull jente, og tror ikke de fleste har særlig i mot henne. Særlig PR-kåt er hun vel heller ikke, holder jo en rimelig lav profil.



Anonymous poster hash: 6a082...d3b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Linnea M. virker som en dødskul dame. Hun skriver godt (har lest både blogg og bok), har holdt en lav profil og bare deltatt på det som er relevant til det hun driver med (ble overasket over at hun skal delta i Skal Vi Danse).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes Linnea M. virker som en dødskul dame. Hun skriver godt (har lest både blogg og bok), har holdt en lav profil og bare deltatt på det som er relevant til det hun driver med (ble overasket over at hun skal delta i Skal Vi Danse).

Enig!

Anonymous poster hash: 8a06d...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel ikke om å være så sur som mulig. Hun har jo hatt en pretty serious depersjon, da er det jammen ikke så lett å late som man er en smørblid sommerfugl. Hun er brutalt ærlig, og hun skriver godt - og det står respekt av å være åpen om ting som egentlig er ganske vanskelig å la andre vite.

Mulig det, men har sett henne i noen settinger hvor hun tydeligvis undertrykker smil og normal ansiktsmimikk for å opprettholde emo-imaget sitt. I forbindelse med Skal vi danse-opplegget er hun også veldig opptatt av å understreke: "Jeg kommer ikke til å smile, altså! Jeg kommer ikke til å smile, bare så dere vet det!" Å skulle danse og samtidig være pottesur er unaturlig, depresjon eller ikke. Alvorlig deprimerte mennesker danser ikke.

Men hun får bare kjøre greia si.

Anonymous poster hash: af261...141

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men har sett henne i noen settinger hvor hun tydeligvis undertrykker smil og normal ansiktsmimikk for å opprettholde emo-imaget sitt. I forbindelse med Skal vi danse-opplegget er hun også veldig opptatt av å understreke: "Jeg kommer ikke til å smile, altså! Jeg kommer ikke til å smile, bare så dere vet det!" Å skulle danse og samtidig være pottesur er unaturlig, depresjon eller ikke. Alvorlig deprimerte mennesker danser ikke.

Men hun får bare kjøre greia si.

Anonymous poster hash: af261...141

Vel, jeg har møtt henne på ordentlig - smilende - så det er nok bare en del av humoren hennes å si at hun ikke kommer til å smile .. Når man skriver og snakker i et deppa modus speiles det gjerne i teksten, hun skrev da hun var veldig langt nede, og det er klart folk setter henne i bås som en ''sinnablogger'', men herregud - selv om fotballfrue er glad på bloggen har hun vel øyeblikk hvor hun kjenner seg sint og lei. LInnea har så klart øyeblikk hvor hun er glad også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Hvilket talent har egentlig Linnea Myhre?

Hun er flink til å skrive på en ironisk, sarkastisk og morsom måte - samtidig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...