Gå til innhold

Linnea Myhre


Lillemy23

Anbefalte innlegg

Synes det er så morsomt at KG og "De på KG" hele tiden blir omtalt som en homogen gruppe, eller som en liten gjeng folk. KG er et veldig stort forum og selv mange uregistrerte kan skrive her. Det er ikke sånn at det er kun en liten gjeng som sitter og baksnakker kjendiser..:P Så istedet for å si "ææ KG er fæle" så får man si "ææ folk er fæle".

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, kvinneguiden sprer nok mye dritt, men samtidig mener jeg folk om profilerer seg på en slik måte(Les: blogg), også må regne med det. Disse bloggerne av publisitet og "klikk", og elsker nok egentlig KG. Trådene her genrerer mer klikk, samtidig som man kan fremstille seg selv i en offerrolle i media og dermed generere enda flere klikk. Vinn-vinn?

Linni har jeg ikke noe formening om.



Anonymous poster hash: 039ef...e64
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel mer om at kvinneguiden er den ytterste arenaen for å krenke, rotte seg sammen, hetse og mobbe kvinnelige "kjendiser". Det er vel det KG får sitt særdeles dårlige ryktet fra. Men det er jo litt søtt med den iherdige innsatsen og energien som blir lagt igjen i dette underforumet. Fint noen legger merke til dere. Det er virkelig noe å være stolt av.

Anonymous poster hash: 39d28...51b

Jepp, dette er egentlig et drittforum.

Anonymous poster hash: 73b50...f9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så morsomt at KG og "De på KG" hele tiden blir omtalt som en homogen gruppe, eller som en liten gjeng folk. KG er et veldig stort forum og selv mange uregistrerte kan skrive her. Det er ikke sånn at det er kun en liten gjeng som sitter og baksnakker kjendiser.. :P Så istedet for å si "ææ KG er fæle" så får man si "ææ folk er fæle".

Alle som skriver på KG er registrerte brukere.

Anonymous poster hash: 3fbf2...211

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det? er det hun sure "jeg er faen ikke glad" - dama?

Anonymous poster hash: e13f1...9ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det? er det hun sure "jeg er faen ikke glad" - dama?

Anonymous poster hash: e13f1...9ad

Hæ?

Anonymous poster hash: 3fbf2...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det? er det hun sure "jeg er faen ikke glad" - dama?

Anonymous poster hash: e13f1...9ad

Hæ?

Anonymous poster hash: 3fbf2...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det? er det hun sure "jeg er faen ikke glad" - dama?Anonymous poster hash: e13f1...9ad

Ja, det er Linnea Myhre.

Ble veldig forvirret med kallenavnet "Linniie", hvorfor så likt Linni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det? er det hun sure "jeg er faen ikke glad" - dama?Anonymous poster hash: e13f1...9ad

Først så er folk drittlei av all denne falske lykkeligheten og perfektheten som fremstilles. Så, når noen sier oppriktig de har det rævva og hva dagens samfunn og media gjør med en så er det tydligvis galt det også.

Anonymous poster hash: a479d...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skrev hun egentlig om KG forresten? Jeg har ikke sett en eneste kommentar på hennes IG om KG. Ble noe slettet? Er jeg blind?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det bare meg eller virker hun ganske desperat etter å bli kjent?
Bloggen, skrevet bok, dater Sondre Lerche, vært med i mgp jr og andre tv shows.

Hun virker litt som en norsk, tragisk versjon av kardashian søstrene.



Anonymous poster hash: d6400...0b7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KeyserSoze

Nå har jeg ikke fulgt henne mye men jeg vet at om jeg hadde hatt muligheten til å skrevet bok og vært med i diverse show, så hadde jeg takket ja! Ikke for å bli kjendis, men fordi det er gøy å få muligheten til å være med på ting som man ellers ikke får tilbud om på en vanlig hverdag. Morsomt å ta meg seg og se tilbake til :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker som en flott jente. Det som trekker ned er hvor sur hun skal virke. Ikke et eneste smil, og alt skal være så negativt.



Anonymous poster hash: 3958d...12d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker som en flott jente. Det som trekker ned er hvor sur hun skal virke. Ikke et eneste smil, og alt skal være så negativt.

Anonymous poster hash: 3958d...12d

Føler det samme, det at hun får forskjellige muligheter er jo bra... Men det sure trynet og negative tankegangen hennes gjør hun veldig slitsom.

Anonymous poster hash: d6400...0b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hun virker som en flott jente. Det som trekker ned er hvor sur hun skal virke. Ikke et eneste smil, og alt skal være så negativt.

Anonymous poster hash: 3958d...12d

Var ikke det litt selvmotsigende? Flott jente som virker sur, ikke smiler og er negativ? :vetikke:

Anonymous poster hash: 91dcb...62d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperat fordi hun er forfatter? Hun har uansett sluttet å blogge.
Og jeg tviler på at hun dater Sondre for å bli kjendis, alle som har sett dem sammen ser at det er ekte.

Og hvor gammel var hun da hun var med på mgp jr? Nå må du gi deg.. :)



Anonymous poster hash: ae5a1...d3b
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det litt selvmotsigende? Flott jente som virker sur, ikke smiler og er negativ? :vetikke:

Anonymous poster hash: 91dcb...62d

Hun kan da være flott selv om hun virker negativ? Koselig er hun nok, men humøret hennes er ikke noe for min smak.

Anonymous poster hash: 3958d...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette planla hun sikkert allerede da hun meldte seg på mgp jr. som ni åring eller noe. "Jeg starter her og så dater jeg Sondre Lerche om 15 år".

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...