Gå til innhold

Linnea Myhre


Lillemy23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er da andre som fremstår mer desperat enn henne? Hun sluttet tross alt å blogge da hun var syk, og har ikke stukket seg særlig mye frem etter det. Tror du oppriktig at hun ble sammen med Lerche bare for å bli kjent.. ?

Enig i at deltakelsen i Skal vi danse kommer beleilig ifht lansering av ny bok nå, men litt PR må man vel bedrive.



Anonymous poster hash: 13ae8...9ce
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker hakket bedre enn FF.
Håper å se henne by litt mer på seg selv også! :)



Anonymous poster hash: 194a2...39a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er garantert en utspekulert snik. Alle vet jo at mgp jr = "skal vi danse" og Sondre Lerche. At jeg ikke kom på dette tidligere selv! :sjokkert:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller virker hun ganske desperat etter å bli kjent?

Bloggen, skrevet bok, dater Sondre Lerche, vært med i mgp jr og andre tv shows.

Hun virker litt som en norsk, tragisk versjon av kardashian søstrene.

Anonymous poster hash: d6400...0b7

Skjønner ikke hvorfor alle har så mye imot kardahsian søstrene, spesielt kim. Kim har jobbet hardt for å komme dit hun er, og det samme har søstrene.

Alle kan komme seg dit om man virkelig vil og jobber hardt for det.

Anonymous poster hash: f9291...f7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller virker hun ganske desperat etter å bli kjent? Bloggen, skrevet bok, dater Sondre Lerche, vært med i mgp jr og andre tv shows. Hun virker litt som en norsk, tragisk versjon av kardashian søstrene. Anonymous poster hash: d6400...0b7

Er det bare meg eller virker du litt desperat etter å få Linnea til å fremstå som desperat?

Anonymous poster hash: 9a4d6...61a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente henne ikke igjen jeg på presentasjonen i Skal vi danse fordi hun smilte. Så ut som en annen jente.

Anonymous poster hash: 38c0e...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente henne ikke igjen jeg på presentasjonen i Skal vi danse fordi hun smilte. Så ut som en annen jente.

Anonymous poster hash: 38c0e...142

Det er deilig å se at Linnea endelig smiler og har det bra.

Anonymous poster hash: ae5a1...d3b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Sondre Lerche egentlig?

Anonymous poster hash: f04c0...1ff

en sanger?

Anonymous poster hash: f9291...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jobber hardt for de smilene hun gir, det er ikke sånn at hun lar være å smile med vilje.



Anonymous poster hash: bf8e0...630
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun er garantert en utspekulert snik. Alle vet jo at mgp jr = "skal vi danse" og Sondre Lerche. At jeg ikke kom på dette tidligere selv! :sjokkert:

#iluminati #obamacare osv ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør påstå at TS har større issues enn Linnea Myhre.

Desperat etter å provosere, eller?



Anonymous poster hash: e889f...249
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er greia å kalle trenern sin for "svensken", det første hun sier i programmet FAEN han er svensk...?



Anonymous poster hash: ada1a...795
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

men hva er greia å kalle trenern sin for "svensken", det første hun sier i programmet FAEN han er svensk...? Anonymous poster hash: ada1a...795

Hun tror vel hun framstår som kul, men hun virker heller som hun har lite respekt for andre.

Anonymous poster hash: 38c0e...142

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne ikke. Når du nesten ser på henne at hun tenker "ikke smile, ikke smile" så ja...nei.. Imaget hennes er å være sinna, sur og negativ, og da er det litt feil å være med i et sånt program spør du meg.



Anonymous poster hash: 5f652...cf0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "verste" med Linnea Myhre - mener jeg - er at hun har "gitt depresjon et ansikt" på en slik måte at det framstår som noe kult. Vakker, trist jente, liksom. Farlig, farlig. Hun har fått honnør for å være "åpen" om psykiske lidelser, men det er nesten så det virker som et påtatt image. Jeg betviler ikke at hun har hatt trøbbel (har vel hatt/har spiseforstyrrelser), men jeg synes det er betenkelig hvordan hun nærmest virker å forherlige et "trist image". Tenker da særlig på den TV-serien som gikk for et par år siden. Definitivt ikke noe jeg ville min 16-åring skulle se, for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 8ea2f...ae3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel uttalt at noe av poenget med å bli med på skal vi danse var å nettopp vise Norge en ny og mer positiv side av seg selv i og med at hennes image har vert preget av negativitet i stor grad.
Når det gjelder timing og lansering av ny bok så tror jeg ikke det er noe tilfeldighet, men ettersom hun ikke hadde anledning i fjor så tok hun denne muligheten for alt det var verdt. 1. programmet er sjeldent suksess for de aller fleste deltakerne, men hun kommer seg nok ettervert som programmet fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...