Gå til innhold

Linnea Myhre


Lillemy23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror hun har fulgt med på de tidligere sesongene og liker programmet, så da hun fikk sjansen, så tok hun den

Det visste jeg ikke. Men jeg vet hun var (er) stor fan av 4-stjerners middag, så da er det kanskje ikke så rart likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke. Men jeg vet hun var (er) stor fan av 4-stjerners middag, så da er det kanskje ikke så rart likevel.

Altså jeg vet ikke. Jeg bare spekulerer, men jeg syns ikke hun virker som typen til å holde seg i media av finansielle årsaker. Da ville hun ikke ha lagt ned bloggen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen linke til de morsomste blogginnleggene hennes? :D

Anonymous poster hash: b93f7...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen linke til de morsomste blogginnleggene hennes? :D

Anonymous poster hash: b93f7...ab7

Ler ganske hardt av de fleste innleggene, men favoritten er et hvor hun er ganske morsom angående hundene til moren som hun passer mens hun er på ferie:P finner ikke tilbake til det men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg er lei hele dama.

Morsomt at hun tituleres som forfatter i Skal vi danse. Håper hun ryker fort!

Anonymous poster hash: 01228...224

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler den nye romanen om spiseforstyrrelsen den også?

Anonymous poster hash: 15495...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vi kunne ha en tråd om den nye boka hennes! Fyr løs!

er det noen med db.no plus som får lest utdraget fra den nye boka hennes?

http://www.dagbladet.no/2014/08/07/kultur/pluss/litteratur/bok/sommerboka_2014/34670688/

Kan de eventuelt publisere den hit? :)

Er spent på den nye boka hennes, virker som om hun holder på å skifte image.



Anonymous poster hash: 2dda0...7ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si KG er i vinden om dagen. Man er ikke ekte kjendis før man diskuteres på KG ;) hehe



Anonymous poster hash: 4056a...665
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si KG er i vinden om dagen. Man er ikke ekte kjendis før man diskuteres på KG ;) hehe Anonymous poster hash: 4056a...665

Det handler vel mer om at kvinneguiden er den ytterste arenaen for å krenke, rotte seg sammen, hetse og mobbe kvinnelige "kjendiser". Det er vel det KG får sitt særdeles dårlige ryktet fra. Men det er jo litt søtt med den iherdige innsatsen og energien som blir lagt igjen i dette underforumet. Fint noen legger merke til dere. Det er virkelig noe å være stolt av.

Anonymous poster hash: 39d28...51b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler vel mer om at kvinneguiden er den ytterste arenaen for å krenke, rotte seg sammen, hetse og mobbe kvinnelige "kjendiser". Det er vel det KG får sitt særdeles dårlige ryktet fra. Men det er jo litt søtt med den iherdige innsatsen og energien som blir lagt igjen i dette underforumet. Fint noen legger merke til dere. Det er virkelig noe å være stolt av.

Anonymous poster hash: 39d28...51b

+1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel mer om at kvinneguiden er den ytterste arenaen for å krenke, rotte seg sammen, hetse og mobbe kvinnelige "kjendiser". Det er vel det KG får sitt særdeles dårlige ryktet fra. Men det er jo litt søtt med den iherdige innsatsen og energien som blir lagt igjen i dette underforumet. Fint noen legger merke til dere. Det er virkelig noe å være stolt av. Anonymous poster hash: 39d28...51b

Noen som føler seg truffet? :skratte:

Anonymous poster hash: 6f68f...f37

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når noen diskuteres på KG så er det jo alltid en sannhet i det som blir diskutert.. Alle tenker det, men ingen snakker om det - utenom her på KG ;)



Anonymous poster hash: 4b9a3...2af
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men når noen diskuteres på KG så er det jo alltid en sannhet i det som blir diskutert.. Alle tenker det, men ingen snakker om det - utenom her på KG ;)

Anonymous poster hash: 4b9a3...2af

Du kunne lagt til at de som diskuterer på KG også lager sin egen sannhet om de som disktureres. I mangel av fakta syr man sammen en virkelighet som passer ens egne forestillinger om personene, og da gjerne med sterk slagside i negativ retning.

Dette er et sladreforum, hverken mer eller mindre.

Så får de som velger å bruke tiden her på å tråkke ned mennesker de aldri har møtt, vurdere for sin egen del om de er komfortable med at de er sladrekjerringer, eller om de heller ønsker å heve sitt eget nivå.

Anonymous poster hash: 3d6b9...f32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifte image? Hun skriver fremdeles om seg selv. Det blir mer spennende å se om hun klarer å utvikle en original romanidé i fremtiden.



Anonymous poster hash: 1638b...074
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva handler den nye boka om?

Anonymous poster hash: e23db...5b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vi kunne ha en tråd om den nye boka hennes! Fyr løs!

er det noen med db.no plus som får lest utdraget fra den nye boka hennes?

http://www.dagbladet.no/2014/08/07/kultur/pluss/litteratur/bok/sommerboka_2014/34670688/

Kan de eventuelt publisere den hit? :)

Er spent på den nye boka hennes, virker som om hun holder på å skifte image.

Anonymous poster hash: 2dda0...7ac

Du kan umulig være så fryktelig spent på boken, siden du ikke en gang gad å registrere deg på db+ for å lese utdraget....

Anonymous poster hash: efabe...3cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...